Politia greaca se alatura poporului grec pentru a se lupta cu UE!

 

41681-police-manif-athenes.jpg

Politia greaca ameninta oficialii Uniunii Fasciste Europene cu arestarea pentru masurile de austeritate care le-au fost impuse de catre UE! Politia greaca se alatura poporului grec pentru a se lupta cu UE! In Romania cand oare se va intampla asta?

Potrivit site-ului francez de stiri politique-actu.com[1] politia greaca se alatura poporului impotriva UE si ameninta cu arestarea pe toti oficialii care au impus masuri de austeritate ce a dus saracia in Grecia la cote inimaginabile, chiar mai rau si decat in cazul crizei din 1929 provocata de familiile de bancheri evrei Rockefeller si Rothschild.

Federatia Politiei Grecesti a acuzat intr-un mod vehement cum n-a facut nimeni pana acum, Uniunea Europeana, sustinand ca cei din UE au incercat si chiar santajat pe politicienii greci pentru a accepta “solutiile” UE cu privire la “cresterea economica”, atentand astfel in mod obsesiv la suveranitatea nationala a Greciei, caci asa cum am mai repetat, UE, doreste prin toata politica sa globalista, dar si prin acel Spatiu Schengen, sa stearga toate granitele si sa existe doar un superstat fascist care sa aiba guvernul la Bruxelles si atat, iar orice independenta va fi atacata, ca doar au doua organisme ale lor NATO si ONU.

Intr-o scrisoare a politistilor greci catre oficialii UE si publicata de agentia de stiri Reuters, aflam ca Grecia acuza pe Poul Thomsen, care este un inalt reprezentant al FMI in Grecia, adica un fel de Jeffrey Francks in Romania. Alte persoane carora li se adreseaza scrisoarea grecilor sint si

Klaus Masuch, seful Delegatiei al Bancii Centrale Europene (BCE), dar si
Servaas Deroos, fostul inspector sef al Comisiei Europene in Grecia.

Aceasta amenintare a oamenilor legii greci este in mare masura simbolica, spun alte voci, deoarece pentru a fi arestati acesti inalti oficiali ai UE, este nevoie de un judecator curajos care sa emita un mandat de arestare, insa, sa nu excludem si aceasta posibilitate dat fiind faptul ca aceasta criza financiara teribila i-a unit foarte mult pe greci si dupa cum vedem cei din structurile speciale care trebuiau sa fie la cheremul guvernului ticalosit dezerteaza si se alatura oamenilor simpli, un lucru demn de toata aprecierea.

SURSE

1. http://www.politique-actu.com/debat/policiers-grecs-rejoignent-peuple/359804/

2 : Fără Secrete România –

 

Acest articol a fost publicat în CRIZA și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Politia greaca se alatura poporului grec pentru a se lupta cu UE!

  1. pcmouse zice:

    da.vezi sa nu la noi in tara,…mai repede ciobanii din jandarmerie pt un os pun paru pe noi.,

  2. Radu Humor zice:

    Sunt şi printre ai noştri oameni cu frica lui Dumnezeu, dar deocamdată încă prea puţini .
    Mai ales la vârf …..

  3. student zice:

    @ doamna Rozalia Pop
    Ati avut dreptate, si eu cand dau cautare pe google sunt avertizat de progr.antivirus instalat in computerul meu, ca blogul saccsiv este nesigur . Cand linkurile saccsiv sunt afisate pe google, in dreptul lor gasesc la fel simbolul rosu Windows Alert Security.

    • anamaria zice:

      student
      Si la mine persista acelasi avertisment. Nu vreau sa trec peste acest avertisment, am mai facut greseala in trecut si am fost nevoita sa resetez pc-ul, se umpluse de virusi.

  4. student zice:

    Referitor la articol, nu prea cred. Suna prea naiv trupele de politie se alatura poporului grec pentru a lupta contra UE. In istoria revoltelor si a protestelor, de cate ori trupele de ordine sau armata a fraternizat cu populatia, a fost ceva putred si cineva a gandit asta cu mult inainte.
    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2013/10/04/proteste-rosia-montana-mitul-spontaneitatii-nu-exista-revolutie-spontana/.
    In linkul indicat, analistul sarb Srdja Popovic spune lucrurilor pe nume.
    Si la revolutia noastra din ’89, armata a fraternizat cu revolutionarii si totul s-a terminat cu „bine”. Dupa ce totul s-a terminat a urmat prigoana si hartuirea muta a adevaratilor revolutionari spontani care au vazut in noii conducatori un pericol mai mare decat Ceausescu.

    • Rozalia Pop zice:

      @student
      Aici e nevoie de multa intelepciune pentru a descoase itele incurcate si intentiile autoritatilor. Daca politia se da dintr-o data de partea manifestantilor si cei de la varful politiei nu zic nimic, par a fi de acord, ceva este putred. Daca insa unii politisti si jandarmi se dau de partea manifestantilor sau dezerteaza intai apoi se dau cu manifestantii atunci poate fi ceva real. Dar oricum, putem vorbi doar de cativa politisti si nu de intreaga politie. Insa si aici avem destule semne de intrebare (de ex. infiltrati in randurile manifestantilor cu misiunea de culegere de informatii sau de diversiune).
      Oricum, nu in proteste si revolte ne punem nadejdea, acestea sunt controlate atent. Ne punem nadejdea in Dumnezeu, rugaciune si faptele vrednice de pocainta atit cat inca mai avem libertate, pace si sanatate sa le putem face. Sper ca nu gresesc.

  5. anamaria zice:

    As dori sa fac cateva precizari care sper sa fie utile tuturor. La articolul ‘pazitiva copii , tiganii greci au rapit o fetita’, am scris un raspuns comentatorului Ioan Pelasgul dar iarasi nu mi-a fost permis comentariul. Acum va dau dreptate si cred ca adminul acelui blog protejeaza un anumit tip de comentatori vrand sa scoata in evidenta comportamentul lor anormal si neortodox dar pe care ni-l serveste drept un comportament normal si ortodox.
    Ioan Pelasgul , maria si Irina au scris cateva comentarii neortodoxe, ba chiar contra invataturii crestine, de tip new-age si antihristic (impotriva lui Hristos).
    Au scris ei acolo despre blestemul abatut asupra lui Ham si implicit asupra tuturor neamurilor ce se trag din el ( negrii, asiatici, tigani etc.). Ca de atunci blestemul acesta este asupra acestor popoare. Ca acele popoare sunt inchise la culoare datorita acestui blestem si automat, popoarele albe sunt binecuvantate, se vor mantui. Ioan Pelasgul scrie la un moment dat ceva cu totul halucinant : un sfant a vazut in vedenie ingeri in chip de oameni blonzi cu ochii albastrii si altadata a vazut diavoli in chip de etiopieni mulatrii. Vrand poate sa introduca subtil ideea de oameni albi blonzi cu ochii albastrii = ingeri = mantuire si oameni nealbi, mulatrii sau negrii = diavoli = blestem = iad. La prima vedere, pe mine ca si nativa alba, m-au bucurat putin aceste idei dar imediat am simtit ca sunt idei ce tulbura, stimuleaza mandria draceasca si au puternic iz de evolutionism.
    Toate aceste idei sunt potrivnice crestinismului si tagaduiesc fara echivoc puterea mantuitoare si scopul pentru care Mantuitorul a venit in lume, dragostea de oameni a Sfintei Treimi si chiar tagaduiesc jertfa Mantuitorului pe Cruce. Iisus Hristos a venit in lume pentru bolnavi, pacatosi , a venit pentru toti dandu-le o sansa. Nu a venit sa mantuiasca ingeri si nu a venit doar pentru noi,oamenii albi. In primul rand nu a venit in Europa ci s-a intrupat in Asia, din poporul evreu din care facea parte Fecioara Maria.

  6. Marian exNorvegia zice:

    Buna seara people :))
    Buna seara Rozalia :)) Ce nick frumos ai ! Auzi ? nu vrei totusi sa-ti schimbi nick-ul ? ma zgarie pe retina, nu cred ca in realitate te cheama Rozalia Pop. Parca-mi vine sa spun Rozalia Dop :)) ……glumesc desigur.
    Marineii veseli nu sunt pe aici ? am incercat sa-i strig pe bloc dar nu mai incarca deloc pagina aceea, pesemne datorita excesului de comentarii pe o sg.pagina. Pe alt blog pe care-si fac veacul scrie ca e in reparatii :))
    MARINARILOOOOOOOOR……..ADUNAREAAAAA pe puntea principala…….fuga marrrrsssss ! :))
    Hai, ca e Vineri seara si avem un binecuvantat weekend. Acum ca am prins si eu ceva timp de zbenguiala ca dupa aia ma pregatesc sa schimb iar la pampersi :)) Deja nu mai pot sa traiesc fara pampersi, visez pampersi si viata mea e trista fara pampersi. Am facut din pampersi o filozofie de viata si am ajuns sa cred ca toata cheia misterului plantei sta in pampersi :)).

    • Marian exNorvegia zice:

      Erata : misterului planetei. :)) .

    • Rozalia Pop zice:

      Oo, lume noua pe aici. Bine ai revenit draga Marian. Marinarii cred ca sunt pe aici prin zona.
      Ce ai cu nikul meu ? nici eu nu cred ca te cheama exNorvegia :)).

    • crina zice:

      @ Marian exNorvegia :))
      Prezent la ordin el comandante :)) :)).
      Inteleg eu bine, sau ai o obsesie cu pampersii ? din comentariul tau reiese teama de pampersi :)) :)). Sa nu spui ca a nascut. Din ce am vorbit ultima data, stiam ca mai este.

  7. Marian exNorvegia zice:

    Sa zic si eu, asa de inceput, ceva de articol. Ceea ce a scris Rozalia si comentatorul „student” ar putea fi adevarat si logic mergand pe linia generala a discursului politic si a artei manipularii sau a diversiunii . Am spus arta, deoarece discursul politic, retorica, manipularea si diversiunea au fost ridicate la rang de arta in epoca noastra multilateral dezvoltata. De aceea exista scoli inalte de studiu si de perfectionare, pentru ca ele au ajuns sa fie considerate arte. Totusi nu putem nega faptul ca retorica, discursul politic si chiar religios, manipularea s-au nascut odata cu protoparintii nostrii Adam si Eva.
    Hai ca m-am departat putin de la subiect. Deci ce spuneam ? ca este perfect posibil ca atunci cand auzim de „fraternizari” intre forte de ordine si populatie sa avem de-a face cu diversiuni subtile, istoria ne confirma (inclusiv cea recenta). Totusi cand vorbim despre poporul grec, vorbim de neprevazut si de „orice este posibil” dincolo de logica noastra omeneasca. Da, la greci este posibil sa auzim ca intr-o clipita, nu numai politia ci si toata clasa politica, institutiile si clerul sa faca front comun cu intregul bobor. Si atunci sa te ti nene. Cei 300 de spartani se pot oricand reintoarce in persoana grecilor de rand daca bineinteles va cadea de pe ei zgura caracteristicilor fanariote. Europa stie bine asta. Si probabil ca-i tremura izmenele civilizate. Vitejia si curajul spartanilor antici s-a transpus in toata puterea la Muntele Athos in frumusetea si taria credintei ortodoxe autentice, pure.

    • Rozalia Pop zice:

      @Marian
      Nu stiu ce sa spun referitor la ceea ce ai scris. Mi se pare destul de interesant dar daca nu cunosc mai multe ma abtin. Poate ai citit mult mai multe si cunosti mult mai bine poporul grec.
      Ai mai rasfoit prin blogosfera ce s-a mai scris ca sa te pui la curent ? a fost o mare nebunie pe blogul saccsiv. Marinarii si-au facut datoria, merita felicitari. Poate o sa-ti faci timp sa citesti in arhivele recente.

      • crina zice:

        @Rozalia
        Lasa Doamne iarta-ma arhivele ca nu mai au importanta :)). Unii marinari ne cunoastem foarte bine intre noi, aproape de-o viata. Si atunci cand unii dintre noi (?) revenim veseli si plini de viata, este bine sa lasam lucrurile asa, sa nu le mai starnim. Azi mi-am dat seama ca gerica a reorganizat arhiva articolelor si a facut foarte foarte bine. Ceea ce s-a scris a fost receptionat de cei avizati si cu asta basta. Nu exista nimic interesant in arhiva articolelor trecute :)) multumesc pentru INTELEGERE :)).

    • Monixa zice:

      @ Buna seara Marian.
      Normal ca suntem prezenti pe aici (dar nu toti). Nu inteleg de ce ti-e frica de pampersi :)).
      Chiar daca tu ai spus in gluma sa sti ca intradevar cheia misterului planetei sta in copii . Nu sti ca si Mantuitorul a spus : „de nu veti fi precum acesti copii, nu veti vedea imparatia cerurilor” :)). Este greu cu pampersii dar reprezinta o jertfa frumoasa de dus in viata aceasta.
      @Rozalia Pop
      De acord cu crina, arhiva nu are nimic deosebit. A fost o mare plictiseala pe aici si noi am mai scris cate ceva ca sa mai treaca timpul. Nici celelalte bloguri nu au avut articole iesite din comun. Mare plictiseala. Chiar si saccsiv tot scrie despre biserica, mantuire si sfintii parinti. De multa vreme nu ne mai da motive de scandal , pare ca s-a ticnit si ne plictiseste cu pocainta lui. Am vorbit mai mult despre politica.
      (Monixa – marinarita)

      • Rozalia Pop zice:

        @crina , Monixa
        Bine, am INTELES :)). Nu a fost nimic deosebit. Liniste , pace si plictiseala.
        Dar sper sa inteleaga si ceilalti comentatori (ai acestui blog) ca PACEA conteaza foarte mult .

  8. Marian exNorvegia zice:

    Am revenit, scuze.
    @crinoiule :))
    Te tzuc ca de obicei. Nu, inca n-a nascut, mai e putin.
    @Monixa :))
    Te poop si pe tine . Am glumit , cum sa-mi fie frica de pampersi ? Nu mi-a fost niciodata. Poate doar putina clatinare in fata unui nou inceput. In rest, noile inceputuri, neprevazuturile, provocarile vietii au facut si fac parte din natura fireasca a existentei mele. Nu m-am vazut niciodata si nici nu cred ca ma pot imagina avand o viata tihnita , linceda, sedentarizata. Mi-e imposibil si mi-este groaza sa ma imaginez mergand la job apoi acasa, la supermarket, la sedintele cu parintii, la activitatile comunitatii, la plimbat catelul prin parc si la fotografii fericite de familie . Si nici nu ma pot imagina stand si gandind din baierele creierului meu la o lume dreapta, civilizata , fericita , la ciripele si pasarele :)).
    Fericirile mele pamintesti sunt putine si ar fi : sa alerg la miezul noptii pe plaja, sa intorc masina pe contrasens cand mi-am dat seama ca am uitat ceva acasa……sa strig tare ce ma doare si sa-l fac pe cel din fata mea sa ma asculte, chiar cu forta…..sa intru in gradina vecinului pensionar si sa-i rup toate florile pe care le uda bucurandu-se doar el in mod egoist………sa mai intalnesc cu vechi si buni prieteni ,sa ne imbatam intr-un bar si sa facem scandal cu scaune si mese rupte pe spinare……sa ajungem la spital si sa ne dam la doctorite……sa-i sparg mutra celui care vrea sa-mi impuna ceva…….sa-i sparg geamul celui care m-a suparat dar pe care stiu ca nu pot sa-l ard :)) si s-o rup la fuga :)).
    In fine, ar mai fi cateva. Dar, dupa toate astea, totdeauna imi regasesc linistea si pacea in fata ganguritului vesel de copil. Eu cred ca oricine in lumea asta care fuge de rasul, plinsul si ganguritul de copii, are o boala psihica si nu este normal la cap si la inima. Poate ca nici nu ar trebui sa traiasca , dar Dumnezeu stie mai bine de ce-i ingaduie si pe acestia. Probabil pentru ca si ei sunt niste copii neispraviti ce trebuiesc biciuiti cu varga.

    • Monixa zice:

      @ Marian
      Iti multumesc pentru vacanta de asta vara. Prea frumos.
      Vreau sa te intreb ceva mai demult, ceva ce am scris pt prima data pe blogul „saccsiv pe bloc”. Nu am indraznit sa aduc discutia la tine acasa, mi-a fost rusine. Dar aici pt ca nu ne vedem fata in fata am mai mult curaj si as vrea sa te intreb. Sper sa nu te superi.
      Am scris in primul meu comentariu pe „bloc” ca mie imi este foarte greu sa cred ca tu esti etnic tigan. Uite, nu ma voi lega de aspectul tau, culoarea pielii, a parului , comportamentul sau atitudinea ta care nici unele nu-mi spun catusi de putin ca tu esti tigan asa cum cunosc eu tiganii din Romania. Felul in care vorbesti, usurinta cu care te exprimi si flerul nu au nimic in comun cu faptul ca tu faci parte din etnia rroma. Poate doar veselia ta molipsitoare, pofta de viata si de muzica. Sau uneori faptul ca nu poti sta locului :)) . Initial eu am crezut ca tu esti o persoana care face lobby pentru etnia rroma.
      Ai marturisit mai demult pe saccsiv pe bloc, ca in neamul tau au existat incrucisari recente cu greci si bulgari originari. Asta vara ne-ai aratat cateva tablouri de familie ale unor strabunici, bunici, unchi si verisoare. Si ai spus de cutare ca este grec, cutare este bulgar, altul este tigan, etc. Si se vedea clar din imagini. Deci tu porti in fiinta ta o multitudine de gene cum ar fi gena greaca, bulgara si rroma. Sau cum spunem noi romanii, corcitura (fara a vrea sa jignesc…si multi romani sunt corciti). In afara de asta, ai fost crescut si educat la scoala romaneasca, ai trait si ai luat toate caracterele romanismului, in general vorbind. Deci poti spune ca esti si roman.
      As vrea sa-mi spui, tu ce te consideri a fi mai mult ? roman, grec, tigan sau bulgar ?
      (Monixa – marinarita convinsa :)) )

      • Marian exNorvegia zice:

        @Monixa
        Da, asa este cum am scris.Dar m-am simtit, ma simt si ma voi simti totdeauna un adevarat tigan. Unul care merge contra timpului, in cautarea tiganului boem, sarac si fericit, care calatoreste necontenit, care-si duce dorurile si iubirile, care-si transforma durerile in fericire idioata…..care se bucura tembel la vederea firului de iarba , care-si tine copiii si nevasta la piept si se vede cel mai mare rege de pe pamint……care intelege durerile celuilalt si plinge mai mult decat el ….care ironizeaza cuceririle civilizatiei si rade de cucoanele si domnii parfumati, neintelegandu-le niciodata ambitia desarta a imaginii exterioare si ipocrizia fariseica…..tiganul care vorbeste cu calul lui barfindu-l pe marele boier….acel tigan care fiind pe moarte isi da ultima suflare razand de toti cei care-l pling ca prostii si care nu inteleg ca el este fericit asa : pentru ca in sfarsit a ajuns la capatul calatoriei lui pamantesti ,si-a atins scopul aventurii vietii sale… a facut o calatorie pe pamint din care nu a inteles nimic sau a inteles totul….. si in fata lui se desfasoara un nou drum, o calatorie nesfarsita care-l umple de emotie……si de aceea rade cu dantura lui stirba si in loc de bocitoare striga sa-i cante o vioara si spune : cat de idioti sunt oamenii, eu am vazut soarele dar ei nu l-au vazut…..de mine luna de la miezul notpii s-a indragostit ca i-am cantat cantec dulce, dar de ei se ascunde dupa nori….eu am vazut stelele si m-am jucat cu ele , ei nici macar nu le-au vazut…..eu am fost rege si cersetor ei nu au fost nici una din ele….eu am ras si am plins,ei au iubit gri-ul……eu am trait putina viata daruita, ei au sperat si spera la nemurirea gri si searbada de pe pamant……..!
        Acum cred ca te-am lamurit. Sau te-am aruncat in ceata :))

      • Rozalia Pop zice:

        @Marian
        Ehh, vise mama, vise. Tiganii, ca si romanii nu mai sunt ce au fost odata. Ai sa cauti mult si bine si n-ai sa gasesti. Doar tu poti sa devi tiganul boem de altadata .
        Descrierea pastelata facuta de tine este foarte frumoasa.
        Inainte de a fi orice vrei tu, sa nu uiti ca esti in primul rand roman. Asta sa nu uiti niciodata oriunde ai fi.

      • Marian exNorvegia zice:

        @Rozalia
        Din punct de vedere crestin-ortodox, odata ce m-am nascut din duh, nu mai sunt nici tigan, nici roman, nici chinez ……..sunt crestin ortodox si atit. Telul meu este Patria Cereasca propovaduita de Hristos. Mantuitorul nu a venit sa ne propovaduiasca o viata dulce pe pamint in patriile noastre ci in Patria cea vesnica unde daca ne vom invrednici, vom trai alaturi de toate neamurile pamintului care s-au invrednicit.
        Odata ce te-ai facut cu adevarat crestin-ortodox, normal si de drept ar trebui sa dispara din obiectivele tale principale patimile si ambitiile pamintesti trecatoare…..te usurezi, prioritatile se schimba si se simplifica, te simti liber, dezlegat de lanturile lumesti. Daca nu se intimpla astfel, inseamna ca nu te-ai despatimit si inca esti departe de crestinismul ortodox. Ortodoxia nu este o religie paminteasca si nu este legata de un stat, ea este o credinta UNIVERSALA care te transporta ca si o corabie prin valurile vietii si te duce din viata aceasta dincolo de mormant in apele linistite si cristaline ale Imparatiei lui Hristos. Religiile insa te duc pina la mormint si acolo te rastoarna in groapa si te lasa zacand ca un caine.
        Astfel plecand de la aceasta idee in ADEVAR, odata ce te-ai nascut in duh ortodox (prin Sfintele Taine), poti spune ca nu mai apartii niciunui neam . Sau poti spune ca din acel moment esti din orice neam, toti sunt fratii tai….esti si roman, senegalez, american, tigan, ungur etc. Pentru ca atunci intelegi ca tot pamintul acesta este al lui Dumnezeu, nu al oamenilor. Si oriunde vei merge in lumea asta, te simti ca acasa, pe pamintul creat de El. El face din cersetori imparati si invers….El te dezradacineaza din pamintul strabunilor tai si te spulbera printre neamuri……El ia pamintul altor neamuri si ti-l da tie……El te taie de la radacina de pe acest pamint si tot El te aduce din nefiinta la fiinta…..El stramuta neamuri, schimba tari si continente, El spulbera state intregi si tot El face sa rasara noi state. Pamintul cu toata podoaba lui este al lui Dumnezeu , nu al oamenilor…….si doar „cei smeriti ai lui Dumnezeu vor mosteni pamintul” atit cel material cat si pe cel vesnic.
        Privind acum chestiunea dintr-un alt unghi, pot spune ca sunt tigan, tara mea natala este Romania si in toate tarile pe unde merg ma simt acasa in tara mea.
        Daca nu as simti prezenta lui Dumnezeu si a Maicii Domnului in tot ce ma inconjoara, m-as simti strain chiar si in propria mea casa. Uneori spun de exemplu :
        -Doamne, asta nu este tara mea, asta este tara lor si sunt strain aici . Dar parca aud raspuns linistitor : „asta nu este tara lor ci este tara Mea pe care Eu le-am dat-o lor, oriunde Eu te port pe brate, simte-te ca in tara Mea :))
        Stiu, este putin mai greu de inteles dar sunt convins ca cei care citesc pe aici au un puternic simt crestin-ortodox incat sa poata intelege ce spun eu.

  9. student zice:

    @Marian
    Asa este cum spui. Dar e foarte greu cu despatimirea. Si eu ma gandesc in unele momente ca-mi bat capul degeaba cu una cu alta , politica, economie ,drepturi si asa mai departe. Si stiu ca dupa ce mor nimic nu iau dupa mine decat un costum cu o pereche de pantofi. Dar nici pe alea ca si ele se vor duce . Dupa mine, crestinii ortodocsi aia adevarati care au inteles , se lupta si incearca sa traiasca ortodox sunt foarte foarte putini la numar. Vor fi si mai putini in viitor, de ordinul sutelor sau a catorva sute de mii la nivelul intregii lumi (parca in cartea Apocalipsei din Biblie scrie numarul adevaratilor crestini ramasi in vremurile din urma, 400 si ceva de mii).

  10. mirela zice:

    @Marinus
    Comentarii de zile mari :)). Simt ca esti intr-o forma perfecta.
    Nu am ce sa adaug la ceea ce ai scris. In litera sfintilor parinti.
    Mariane, cum crezi tu ca este un crestin ortodox sau ce ar trebui sa faca in zilele noastre un crestin ca sa se apropie de mantuire ? cum recunoastem un real crestin ortodox intre atitia si atitia „frati” ortodocsi anonimi care apar de nicaieri ? stiu ca rugaciunea ne apropie mult de mantuire si spovedirea deasa, impartasirea. Rugaciunea la sfinti, ajuta foarte mult, rugaciunea la sfintii romani care ne inteleg.

    • Marian exNorvegia zice:

      @mirela
      Ce mai faci mai marinarito ? :))
      Ce ar trebui sa faci in zilele noastre pt. a fi un adevarat crestin-ortodox ? Ceea ce au facut crestinii dintotdeauna….nimic nu s-a schimbat, drumul a ramas acelasi. Inainte sa ne punem problema cum sa recunoastem un real crestin-ortodox, sa ne punem mai intai problema cum ne recunoastem noi nivelul crestinismului din noi insine, la ce stadiu ne aflam si cum ne corectam. Asta este mult mai important decat a recunoaste crestinul de linga noi sau de a corecta aproapele. Asta este ceea ce dogmatica ortodoxa numeste „cunoasterea de sine” piatra de temelie a smereniei.
      Cum sa recunoastem si crestinul de linga noi ? da, stiu destul de bine ca acum au aparut tot felul de crestini ortodocsi, marturisitori virtuali , filosofi ortodocsi etc, care sfatuiesc, te mustra si te huiduiesc. Problema este ca fiecare din acesti „ortodocsi” nu are ca ghidaj dogmatica universala ortodoxa ci fiecare isi construieste propria lui filozofie in functie de interesul lui meschin. Astfel ai putea avea dovada ca aceia sunt crestini sau nu.
      Un alt instrument de recunoastere sunt chiar cuvintele lui Hristos : „din faptele lor ii veti cunoaste pe ei „.
      Si un alt instrument de masura cu care poti verifica atit nivelul propriei ortodoxii cat si a altora este minunatul PATERIC EGIPTEAN :

      Iata credinta ortodoxa pura, la adevarata ei valoare ……ortodoxia in actiune.
      Cine nu se straduieste sa faca macar putin din ceea ce a auzit in Pateric, chiar daca se lauda cat de ortodox este el, este departe de credinta ortodoxa autentica, mantuitoare.
      Asa il poti vedea pe cel care se lauda cat de ortodox este, comparandu-i faptele cu cele din Pateric. Bineinteles ca exista multi imbecili care vin sa spuna :
      -Pai da dom-le dar ce, noi suntem cumva calugari ? Patericul egiptean descrie viata calugarilor si a pustnicilor, deci este un indreptar pentru ei.
      Raspunsul pentru astia este simplu : Patericele au fost lasate si pentru calugari si pentru oamenii de rand, este exemplul viu de urmat pentru toti oamenii. Altminteri Patericul ar fi fost tinut ascuns de ochii publicului larg fiind scris doar pt calugari. Dar este pentru toti. Nu exista scuza nici chiar pentru noi, mirenii din ziua de azi confruntati cu modernismul actual……cine se declara crestin ortodox si nu exerseaza macar putin cate putin virtutile sfintilor din Pateric, este foarte departe de adevarata credinta. Desigur, poate nu vom ajunge la masura sfintilor din Pateric. Dar macar sa ne vada Dumnezeu putinul efort, dupa putintele fiecaruia , ca am incercat, am cazut si iar ne-am ridicat. Depinde cum ne va prinde moartea : daca ne va prinde moartea cazuti, va fi vai si amar de noi…..sa ne rugam mereu sa ne prinda moartea ridicandu-ne ( cuvinte din predici ortodoxe).
      Da, si rugaciunea la sfinti ajuta foarte mult, te poti ruga la ce sfinti doresti tu, dar sa fie canonizati de Biserica Ortodoxa. Fiecare are preferintele sale. Eu personal nu chem in rugaciune sfintii romani, este alegerea mea personala. In afara de Sfanta Familie Brancoveneasca si de Sfinta Cuvioasa Teodora de la Sihla si alti cativa sfinti trecuti in Sinaxar, nu prea ma incred in autenticitatea sfinteniei celorlalti. Am un deosebit respect si evlavie pentru martiriul catorva eroi din inchisorile comuniste pe care chiar daca inclin in sinea mea sa-i consider sfinti, totusi nu indraznesc s-o fac inaintea Bisericii Ortodoxe, mama noastra de care stiu ca trebuie sa ascult. Am retineri cand vorbesc de sfintii rusi, romani sau sarbi, tari unde bolsevismul sau fascismul si-a creat o seama de „sfinti” functie de ideile lor.
      Sinaxarul este plin de sfinti evrei, egipteni, sirieni, greci , si dintre ei mi-am ales cativa sfinti titani ai ortodoxiei pe care-i chem in rugaciuni. Foarte util este de ex. sa-l chemi in rugaciune pe Sfintul Andrei (evreu) care a increstinat Romania si el ar fi unul din ocrotitorii siguri si grabnic ajutatori in rugaciune.

      • Rozalia Pop zice:

        @ Marian
        Daca stam sa ne comparam credinta cu vietile sfintilor din patericul egiptean, atunci ii dau dreptate lui ‘student’ care spune ca vor fi foarte putini adevaratii crestini ortodocsi conform sfintelor scripturi (apocalipsa sf.Ioan Teologul). Si totusi daca nu facem la fel, nu avem sanse la mantuire, sunt constienta. Schimb putin tema discutiilor.
        Citeste mai sus comentariul cititoarei ‘anamaria’. Sunt curioasa ce gandesti si tu referitor la ce a scris ea. Multumesc.

      • Marian exNorvegia zice:

        @Rozalia
        Ma obosesc porcariile sectare scrise acolo. Am mai scris si cu alta ocazie aratand sectarismul sau ratacirile de tip ezoteric scrise pe un blog „ortodox”. Care blestem asupra lui Ham ? a fost blestemul lui Noe asupra lui Canaan, unul din fiii lui Ham. Nu acesta este motivul pt. care Ham s-a innegrit la fata si deci toate neamurile descendente din el. Toci cei 3 fii ai lui Noe au avut in incarcatura lor genetica toate caracteristicile raselor de azi : Sem avea trasaturile asiaticilor, Ham trasaturile negrilor si Iafet trasaturile albilor. Deci ei erau deja astfel formati.
        Apoi daca vorbim de blestemele lui Dumnezeu asupra oamenilor, toti oamenii au mostenit blestemul stramosesc al lui Adam pina la sfarsitul vremurilor.
        Sectantii ortodocsisti, atunci cand interesul lor o dicteaza, apeleaza la scrieri din Vechiul Testament care ii privea indeosebi pe evrei, mai putin pe noi, crestinii. Odata cu venirea lui Hristos( Noul Testament), lucrurile si toata firea s-a schimbat, toti oamenii sunt chemati la mantuire fara deosebire. S-a dat sansa stergerii blestemului stramosesc prin credinta in Mantuitorul.
        Dar daca tot au apelat la scrieri din Vechiul Testament pentru a-si sustine ideile lor bolnave, haideti sa le dam cu Biblia in cap pina le intra ceva in creier. Cine a fost blestemat in Vechiul Testament ? Pai in Vechiul Testament, singurul popor binecuvantat de Dumnezeu era chiar poporul evreu, poporul ales. Toate celelalte popoare de pe fata pamintului erau pagane, spurcate (inclusiv nativii albi, printre care si tracii, getii, geto-dacii). Odata cu venirea lui Hristos, li s-a dat si neamurilor (neevreilor) sansa la iertare, la stergerea blestemului stramosesc, la mantuire.
        Cam atit, restul este inutil sa scriu. Fazele cu ingerii ce iau chip de oameni blonzi cu ochii albastrii, diavoli ce iau chip de oameni mulatrii etiopieni……nu, deci nu am ce sa comentez la paganisme. Paganii sa se boteze in crestinism iar daca aceia sunt ortodocsi si scriu asa ceva, sa fie afurisiti de biserica.

      • Rozalia Pop zice:

        @Marian
        Multumesc de raspuns. In putine cuvinte ai cuprins totul. Multa sanatate si Doamne ajuta. Sa ai grija de tine si de cei dragi.

  11. calistrat zice:

    Off topic.
    Zilele trecute am descoperit ca lihota blogurilor saccsiv-apologeticum a fost deconspirata si analizata cu mult inaintea marinarilor de bloggerul ‘pustniculdigital’. Am citit mai multe articole vechi in care le-a descusut discursul si manipularile. Concluzia pustniculuidigital : bloguri sectar-schismatice si stiliste controlate de serv. Blogul pustniculdigital acum este din pacate inactiv. Pacat.

  12. calistrat zice:

    Cred ca pe cand pustniculdigital lupta singur si deconspira aceasta spirala stilista-sectara, marinarii erau saccsivisti convinsi postand pe blogul lui :)). Sau gresesc ?

    • Rozalia Pop zice:

      @calistrat
      Eu il citisem demult pe pustniculdigital si are mare dreptate. De atunci baga-se de seama manipularile saccsiviste si actiunile lor de panicare, inducerea fricii si a disperarii in randul naivilor. Acum continua la fel nestiind ce sa mai scorneasca si ce sa mai traduca din media straina (ma refer la stiri care sa provoace teama, suspiciune).
      Da, pe timpul acela, nu numai marinarii ci si eu eram o saccsivista convinsa de bunele lui intentii . M-am convins dupa :))

  13. crina zice:

    @ mirela :)) :)) daca vezi acest mesaj :))
    Citind comentariul Rozaliei m-am oprit la „traducerile” evocate de ea.
    Rasfoind cateva comentarii pe blogul saccsiv, am ras cu pofta citind cum, destul de des „personajul albastru” face traducerile comandate de gurul . La inceput , era rugata mai cu sfiala mai cu un Doamne ajuta sa faca o traducere. Pe principiul „tu imi intinzi un deget, eu iti iau toata mina”, gurul a trecut la comenzi pe banda rulanta. Dar nu asta face obiectul amuzamentului ci cu totul altceva . Cand „albastrul” incearca sa faca un comentariu , imediat vine gurul si articuleaza : lasa comentariile si fugi de traduce ce-ti dau eu :)) :)). Cateodata, saccsiv chiar merita laudat : este un istet baiat de cartier :)). Daca nu faci ce-ti ordona el, nu e a buna :))

  14. Marian exNorvegia zice:

    @marinaritele (si ceilalti)
    Am crezut ca vreti sa discutam ceva frumos si util. Dar observ cu tristete ca ati devenit incetul cu incetul asa ca userii blogurilor alarmiste antisistem. Cand sunt discutii utile despre credinta ortodoxa fundamentala aproape ca nu vezi nici un comentariu, pare neinteresant. Dar cand e vorba de spurcaciuni, barfe, calomnii, vorbirea in desert, minciuni, laude etc, se comenteaza de mama focului. Asa se cam intampla si acum cu voi. Asa s-a intamplat mereu pe toate blogurile, siturile si forumurile virtuale. Mai trist e ca asa se-ntampla si in viata de zi cu zi, in realitate.
    O seara buna sa aveti.

Lasă un comentariu