MARTURIA UNEI FOSTE VRAJITOARE

Vilma Laudelino de Souza, o fostă vrăjitoare din Brazilia, dedicată diavolului înainte de nașterea sa, este eliberată în mod miraculos de Dumnezeu într-un moment crucial din viața sa.

 

Acest articol a fost publicat în VICLENIA DEMONILOR și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la MARTURIA UNEI FOSTE VRAJITOARE

  1. Fr.ioan zice:

    Ce faci Gerika, mai traiesti?
    Cam scump la ‘vedere’ .
    I-ti doresc un An NOU cu multa sanatate, si cat mai multe impliniri, .
    Cu DUMNEZEU inainte!

  2. Aurora zice:

    La multi ani, Gerica ! Te rog sa-mi scrii pe e-mail. Am incercat sa te sun, dar probabil ti-ai schimbat numarul. Poate reluam discutiile de altadata.

  3. nea anderthal zice:

    Asta-i propaganda sectara ,neoprotestanta…fii mai atent pe viitor

  4. crina zice:

    La multi ani Gerika. Scuza-ne ca nici noi nu prea ne-am mai facut simtita prezenta. Dispersati si fiecare cu treburi mai importante de facut. Ma scuzi ca nu am putut raspunde si la ultimul tau comentariu, am fost foarte ocupata cu viata de familie.
    Da, si eu cred ca tara noastra va fi pedepsita daca va mai continua pe aceasta linie a ateismului si a lovirii in biserica. Va fi vai de noi. Ma bucura totusi idea exprimata de mai multe persoane conform careia , valul de cretinatate antibiserica de dupa Colectiv, a fost o manipulare pusa la cale de anumiti dubiosi. Acele ”multimi” de tineri frumosi si liberi care scandau impotriva bisericii nu erau de fapt multimi si nu erau nici spontani ( exact ca postacii, trollii si zvonacii platiti) . Deci marea masa de credinciosi si la o adica adevarata Romanie nu si-a spus cuvantul si nu a iesit in strada sa scandeze. Si-a vazut linistita de pacate si de biserica. Pe alocuri au fost ceva influente mai ales pe facebook , dar mai mult n-au reusit. Ori aceasta nu poate decat sa ne bucure, fie chiar si de moment.

Lasă un comentariu