Proorocia Cuviosului Kukșa al Odesei

kukshaDragele mele surori întru Domnul nostru Iisus Hristos!

Pace vouă de la Domnul și va mulțumesc pentru scrisoarea pe care nu demult am primit-o. Vă sunt recunoscător și vă mulțumesc că nu m-ați uitat pe mine, păcătosul.

Dragi surori, înțeleg durerea voastră, dar Îi mulțumesc din suflet Domnului pentru toate, însă îmi pare foarte rău că nu vă pot ușura povara, dar răbdați, surorilor. Fiindcă așa-i voia Domnului, a Tatălui Ceresc.

Trebuie să cunoașteți, surorile mele, că toate ne sunt trimise de la Dumnezeu – și cele bune, și cele rele, primiți-le pe toate ca din mâna Domnului și nu vă înfricoșați, Domnul nu vă va lăsa. El niciodată nu vă va trimite scârbe sau necazuri peste puterile voastre și niciodată nu va pune pe umerii voștri o povară mai mare decât ați fi în stare să o duceți, dar vă va da atât cât veți avea puteri să o duceți. Să știți, surorilor, dacă scârba voastră e mare, înseamnă că aveți și puteri îndeajuns să o purtați, iar dacă e mică, Domnul vă va da-o după puteri, ca să nu vă pomeniți neputincioase. Necazul însă, mai mare sau mai mic – duceți-l cu răbdare, fără cârteală, fiindcă timpul merge spre pieire și déjà începe să se înfăptuiască ultimul capitol al cărții a 3-a a proorocului Ezdra și vine spre noi sfârșitul întregii lumi, mai ales a păcătosului.

O, surorile mele, ce vreme se apropie, că nu vei mai vrea să trăiești pe pământ. Și această vreme e cu totul aproape, Dumnezeul meu, Dumnezeul meu, o, Dumnezeul meu! Vor veni peste pământ mari cataclisme: foc, foame, moarte, pieire, felurite năpaste! Nimeni nu le poate opri, iar timpul acesta e foarte aproape. Nu ascultați pe nimeni când vor spune că va fi pace. Pace nu va fi, va fi război și imediat după aceasta o foame mare  și unde oare vor dispărea toate? Nu va fi de mâncare și pe oameni îi așteaptă pieirea. Popoarele se vor îndrepta spre Răsărit , dar de acolo nimeni nu se va mai întoarce – toți se vor pierde. O mare pieire va fi din cauza foamei. Iar cine va mai rămâne în viață va fi nimicit de molimă și de ciumă de mare. Aceasta este o boală înfecțioasă incurabilă. Nu în zadar zice proorocul – va trece o scârbă și alta îi va lua locul, va trece a doua – va veni a treia și așa mai departe.

O, Dumnezeule! Dumnezeule! Știți voi, oare, dragi frați și surori, că de acum Domnul a pus capăt fericirii pământești? Adevăr vă zic vouă, acum nu e timpul de măritiș și de însurătoare, fiindcă aceste zile sunt ale Domnului. Domnul ne așteaptă și aceste zile El ni le-a dat spre pocăință și remușcări pentru viața trăită în păcate. Acest timp nu e pentru ospețe și nunți. Nu pentru lăcomia pântecelui și beție. Toate acestea trebuie să le lăsăm. Trebuie zi și noapte să-L implorăm pe adevăratul Dumnezeu pentru iertarea păcatelor noastre, trebuie să-I cerem Domnului ca să se îndure de noi și să ne miluiască la Strașnica Sa Judecată. Fiindcă după toate aceste năpaste va veni ziua cea mare a Judecății Domnului. Și în Scriptură este spus că cei aleși ai lui Dumnezeu pot ști, adică Dumnezeu poate să le descopere anul sfârșitului lumii, însă nu ziua și ceasul, aceasta nimeni nu o poate ști, nici Îngerii din ceruri, nimeni, numai unul Dumnezeu știe în ce zi și în care ceas se va săvârși aceasta.

Surorile mele, știți ce am să vă spun – Domnul a pregătit așa o groapă adâncă pentru lume, încât nici fundul nu i se vede și pe toți păcătoșii îi va pune acolo. Doamne miluiește, vă spun fără ocolișuri că despre acestea Domnul mi-a descoperit, vă spun adevărul, nu vă mint. Pentru că a grăi neadevăr este un mare păcat, Domnul să ne ferească! Despre măritiș sau însurătoare nu numai că nu poate fi vorba, dar nici gândul să nu-l aibă, e un mare păcat; băieților tineri și fetelor nu li se cuvine să se căsătorească. Cei căsătoriți să înceteze de a mai trăi trupește și, înfrânându-se, să trăiaacă în curățenie.

 

sursa

http://www.aparatorul.md/proorocia-cuviosului-kuksa-al-odesei-acum-nu-e-timpul-de-maritis-si-de-in

Acest articol a fost publicat în PROFETII și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Proorocia Cuviosului Kukșa al Odesei

  1. Monixa zice:

    Vaaai vai , interesanta profetia asta dar ma sperie. Am planificat nunta in vara aceasta dar acest cuvios slav spune ca nu e bine, este un pacat. Doamne , nu mai sti ce sa intelegi. Nu mai scriu nimic pana nu vorbesc cu duhovnicul meu. Incerc chiar sa-l sun azi sperand sa nu-l deranjez in zi de Florii. Chiar sunt data peste cap.
    (monixa – marinarita)

    • Student zice:

      Hopaaa ! stai putin ca si eu ma aflu in aceeasi situatie. Planificam casatoria.
      Nu-l cunosc pe cuviosul acesta si in general am asa o retinere cand aud de cuviosii ruso-ucraino-slavi. Prea multi cuviosi si sfinti rusi profeti pe toata blogosfera romaneasca. Ce spune el la faza cu casatoria, ori se refera strict la vremea domniei lui antihrist ori e o duma penibila. Dar nu strica sa intreba duhovnicul. Am sa fac si eu la fel.
      Monixa, hai sa cautam cateva situri administrate de preoti ortodocsi si sa intrebam si pe acolo. Sa vedem ce zice lumea.

    • gerica64 zice:

      Omul are libertate este unul dintre darurile primite de la Dumnezeu.Cuviosul a dat un sfat mai mult pentru cei din jurul lui nu a generalizat pentru intreaga lume.Am fost casatorit sunt divortat de 2 ani si iti spun ca este mai bine asa cel putin in cazul meu.Multe pacate se fac in timpul casatoriei mai ales ferirea de a face copii la un moment dat.Sa faca fiecare cum crede nu suntem roboti.

  2. nick zice:

    din profetie reiese ca numai cei alesi stiu ce si cum, nu si duhovnicii!!casatoriti-va (spiritual) cu Iisus si lasati lucrurile lumesti pe ultimul loc din viata!daca va casatoriti sau nu cu oricine altcineva,inafara de adevar,nu va ajuta cu nimic!ascultati-va sufletul si lasati oamenii in pace,nu va incredeti in ei!momentul falimentului minciunii incepe prea devreme ptr unii care vor sa traiasca bine acum(ptr cei ce vor sa priceapa)!

    • Eleonora zice:

      @nick
      Tu vi direct de la Penza sau de la Biserica secreta ?
      ”din profetie reiese ca numai cei ALESI stiu ce si cum, nu si duhovnicii” .
      Suna a discurs saccsivist , dar sa presupunem ca nu vi de acolo. Cum adica cei alesi stiu ce si cum, nu si duhovnicii ?
      Arata-mi si mie pe cei alesi , sa le vad si eu mutrele. Cei alesi care chipurile ei stiu, nu si duhovnicii. Tu te auzi ce erezie cumplita spui ? sau esti frate cu psihi mouse care il sfatuia pe parintele Serafim de Pireu (un ditamai ierarhul) sa se roage sa i se arate si lui cum e cu cipurile. Ca parintelui Serafim nu i se aratase asa cum i se aratase paraliticului psihi mouse, un pisacios caontra vantului.
      Asa si tu, alesii stiu, duhovnicii nu. Probabil trebuie sa cautam de acuma alesii , gata cu duhovnicii.
      Mai spui ”ascultati-va sufletul”. Cum sa-ti asculti sufletul daca el este neinduhovnicit si decazut ? e sectarism de tip new-age. Piei de aici cu toata legiunea cu care ai venit.
      Tinerii sa isi asculte duhovnicii , si asa sa faca.
      Monixa si student
      Daca duhovnicii vostrii v-au spus sa va casatoriti, mergeti linistiti la aceasta mare Sfanta Taina a Mantuitorului.
      (eleonora – marinarita)

      • Student zice:

        @Eleonora
        Iti dai seama ca nu ma uitam in gura lui ”mick” cel ales.
        La gerika este o situatie mai speciala, stiu ca a mai povestit situatia lui si inteleg decizia lui de a nu se mai casatori la varsta asta, dupa cateva deceptii si cu copii mari. Daca el se simte mai bine singur, ok, este bine decizia lui si el stie mai bine. Dar refuz ideea conform careia nu ne casatorim ca suntem alesi si asteptam apocalipsa. Asta e sectarism.
        Eu nu sunt un ales si nici nu vreau sa fiu. Eu vreau sa fiu un om simplu care traieste simplu si normal, pe cat posibil in Hristos si in biserica. Nu vreau nici mai mult nici mai putin decat asta. Si Taina Cununiei si casatoriei sfinte este lasata de la Iisus Hristos .
        Cica e un pacat casatoria. Pai asta ori i sa pus in carca acestui cuvios , ori nu e un cuvios. Daca a vorbit pentru calugari, atunci da, acolo datele problemei se schimba. Dar eu, sa ma consider acum un ales ca nebunii astia , sa ma despart de iubita mea cand duhovnicul ne-a zis sa ne casatorim si am planificat casatoria ? doar n-am inebunit la cap. Sa-mi alung prietena ca eu gata de-acuma astept apocalipsa si sunt un ales. Si chiar ca o sa ajung ca frustratii saccsivisti sa-mi fac casa pe un blog , sa postez aberatii ca maica Aurora si sa ma masturbez ca aia pe acolo de zic ca nu mai pot sa scape de masturbare. Nu multumesc, ei pot continua asa in mucenicia lor. Eu nu vreau sa fiu decat ceea ce vrea Hristos sa fiu. Punct.

  3. nick zice:

    se vede ca nu ai citit cuvantul lui Iisus!nu sufletul omului este decazut,ci al diavolului!Iisus a spus sa-ti asculti interiorul si nu duhovnicii,care l-au rastignit!pacatul nu vine din interior ci din exterior….inclusiv din mintea omului!un om cu duh de la DUMNEZEU nu raspunde cu razpunzi tu…..si inca ceva,eu nu m-am contrazis cu nimeni prin spucarciuni!

    • Student zice:

      Nikule
      Aha, deci nu sufletul omului e decazut ci al diavolului !!! buuuun. Si daca sufletul omului a decazut prin pacate de la diavol (ca doar singur s-a invoit cu diavolul , nu la obligat nimeni) , atunci cum mai e daca nu e decazut ?
      Iisus a spus sa-ti asculti interiorul, nu duhovnicii ? hai nu zau !! pe cuvantul tau ca asta nu e new-age de la initiatii Indiei ? Daca imi aduci citatul unde Iisus spune sa-ti asculti interiorul, nu duhovnicii, hulitorule, atunci eu o sa-ti fac statuie.
      Parca Iisus a spus sa asculti de el si de biserica. Si de poruncile lui Dumnezeu, nu interiorul tau.
      Duhovnicii l-au rastignit pe Mantuitor ? hai ca deja puti de la o posta a eretic.
      Pacatul vine din exterior nu din interiorul omului ? dar totusi si din mintea omului ! wow frate ce logica , pe bune ca m-ai lasat ca la dentist.

      • nick zice:

        ce ai folosit tu aici sunt exact cuvintele „marilor preoti” care l-au rastignit pe fiul lui DUMNEZEU!banuiesc ca mai aveai un pic si rupeai hainele de pe tine!

  4. cititoare veche zice:

    student si monicsa
    Nici sa nu va treaca prin cap sa schimbati planul casatoriei voastre daca asa v-ati inteles si cu duhovnicul si parintii vostrii. Acolo este sfatul si binecuvantarea lui Dumnezeu , intre voi, duhovnicul vostru , parintii vostrii si nasii pe care i-ati ales. Nu sfaturi ale unor nickuri anonime pe internet care se ocupa cu diversiunea si schisma.
    Si va mai spun ceea ce mi-a repetat si mie duhovnicul meu : renunta la ortodoxia de internet cu desavarsire, trage seva ei din biserica de la sfintele taine si traiest-eo in inima ta ca acum au facut zeci si sute de situri false ortodoxe. Ultima data mi-a zis ca daca ma mai duc la dansul sa-i spun probleme citite pe internet, ma va lega sa mai folosesc internetul.

  5. cititoare veche zice:

    Si lasati-l pe nick sa-si bata gura, individul a venit pe aici sa creeze agitatie si diversiune (asta daca nu este un sectant). Chiar daca scrie Iisus cu 2 de i , ceea ce spune este infiorator. El se crede un ales, lasati-l si nu-l deranjati.

  6. crina zice:

    Heei mai oameni buni ! student, Monixa si ceilalti !
    Luati o pauza si calmati-va. Nu are rost sa va inrositi la fata 🙂 🙂
    Nu stiam de unde vine o asa putoare pe aici. Se pare ca avem de-a face nu cu un ”nick” ci cu o ”nicka” 🙂 (probabil in vizita de Florii, a crezut ca sarbatorim aici un Florin sau Floriana si astepta o invitatie la o ciosvarta sau la pomana). Nu-i mai raspundeti sau lasati sa vedem ce mai indruga, este foarte curios 🙂
    (crina – marinarita)

    • Eleonora zice:

      @crinule
      Exact. Si eu am avut acelasi feeling 🙂 si nu am fost chiar sigura dar vad ca si tu ai simtit la fel.
      @student
      Calmeaza-te , avem un oaspete care a intrat aici din greseala. A baut cam mult de Florii, ha ha ha 🙂

  7. nick zice:

    asa e …imi cer scuze de deranj!numai de bine!

    • Buhuci zice:

      Ha ha ha ha ha 🙂
      Buna seara. De ce vrei sa pleci ? mai stai nitelus. Te-au speriat marinaritele astea nebune. Valeu mama, ce repede au sarit sa apuce cutite, topoare si furci 🙂 ha ha ha.
      Nu te speria ca nu musca doar mai zgarie. E adevarat ce zic ele ca tu esti o nika si nu un nik ?
      (buhuci – marinar)

    • saccsiv zice:

      nick
      Asa sa-ti ajute bunul Dumnezeu frate.
      Indubitabil aici nu ai cu cine discuta. Ia de te uita oleaca ce hal de atacuri furibunde ai primit . Nu vrei sa vi pe blogul meu ? 🙂 acolo toti suntem alesi, nu suntem casatoriti, barbatilor nu le lac femeile, femeilor nu le plac barbatii, asteptam apocalipsa masturbandu-ne uneori in grup si gandim la fel ca tine.

    • Dan Enache zice:

      Ha ha ha ha
      @saccsiv
      cara-te inapoi in gaura de sobolani si lasa-l in pace. Ce sa caute la tine pe blog, n-ai destui cretini acolo ?
      @nick
      Nu pleca, mai stai.

  8. Dan Enache zice:

    @nick
    Uite spune-mi mie ce te doare. Eu vreau sa te ascult si sa vorbim. 🙂

  9. Student zice:

    @ marinarita Monixa
    Ai intrebat, ai aflat ceva ? Eu am aflat deja primul raspuns de la parintele Matei Vulcanescu (ai link mai jos). O sa stau de vorba si cu duhovnicul meu cand ajung la el dar stiu cam ce raspuns o sa-mi dea. E si aiurea ca el ne-a spus si sfatuit asa frumos de multe ori cu privire la taina casatoriei sfinte si noi i-am zis ca am luat decizia asta si intre noi si in familiile noastre si s-a bucurat mult si ne-a binecuvantat. Si acum sa ma duc sa-i duc petarda asta , parca mi-e si rusine. Bun, am mai pus cateva intrebari si pe blogurile altor preoti ortodocsi. In masura in care imi vor raspunde, voi da link aici ca sa stie tineretul si sa nu se lase inselati.
    Iata linkul unde l-am intrebat pe pr. Vulcanescu :
    https://ortodoxiacatholica.wordpress.com/2015/03/31/anatema-asupra-patriarhilor-monofiziti-ai-armeniei-si-ai-egiptului-dar-si-asupra-papei-francisc-i-rostite-de-protoprezbiterul-matei-vulcanescu-impreuna-cu-comunitatea-romaneasca-din-atena/comment-page-1/#comment-4579

  10. Liviu A. zice:

    Si parintele Justin spunea ceva asemanator la cate unii.Insa probabil mai e ceva pana atunci.Si precum spunea cineva si in vremea persecutiilor romane oamenii se casatoreau.Un cuvios nu poate spune ceva care sa fie lege atat vreme cat nu exista o opinie a Bisericii.Indemnul este la un spor de pocainta si infranare.Adica ar fi ideal daca…Asa cred ca trebuie citit.Unii, sarmanii nu pot rezista adica majoritatea si-atunci ce faci? Casatoria este si o pavaza impotriva pacatului.Dar desigur unii sunt patimasi si foarte trupesti in casatorie.Deci dinspre viata trupeasca inspre cea duhovniceasca.Si Sfantul Pavel spunea ceva asemanator.Este un avertisment si nu o norma…

  11. anonim zice:

    Cica insuratoarea e un mare pacat. Nici prin gand sa nu le treaca tinerilor , uau uau !!!
    Astea sunt afirmatii tipic sectare si se gasesc la sectele schismatice din abundenta. N putem da seama ce dezastre provoaca niste invataturi bolnave ca astea in randul adeptilor si membrilor acestor secte de prin Rusia.
    Pentru un crestin ortodox in regula, pute rau ce spune in ultima parte despre casatorie. PRactic vi si spui fara nici o rusine peste cuvantul Mantuitorului care el insusi a instituit Taina Sfintei Cununii si nimeni din cer nu a venit sa o anuleze.
    Student, m-ai facut sa rad in hohote dar te apreciez mult. Stai linistit frate, Dumnezeu e suparat pe noi ca din contra, oamenii nu se mai casatoresc, vor sa curveasca in libertate, se despart si divorteaza lasand copii pe drumuri .

    • Rozalia Pop zice:

      Asa este . Oamenilor le este frica de raspunderea casatoriei dupa ce inteleg ca unirea destinelor nu este doar impreunare ci inseamna mult mai mult, inclusiv lupta impreuna cu patimile si cu provocarile. Exista , sa stiti si oameni care isi justifica , indreptatesc dupa mintea lor, aceasta stare de necasatorie :
      – Cei care nu vor obligatii, vor sa traiasca liberi pentru desfrau si atunci il coboara pe Dumnezeu la conditia lor spunand ca anume sfinti au zis ca e un pacat sa te casatoresti.
      -Cei care ar dori cu disperare sa se casatoreasca dar nici o sansa nu le surade, pentru ca ori fie au ceva probleme nerezolvate, ori nu s-au apropiat cum trebuie de biserica, ori nu au cerut niciodata de la Dumnezeu acest lucru, ori chiar sunt dezgustatori prin atitudine, comportament dar nu vor cu nici un chip sa se schimbe . Din egoism si mandrie nu vor sa-si schimbe comportamentul grobian gandind ca ”cine ma place, ma place si asa”. Rezultatul se vede : nu-i place nimeni. Si atunci se resemneaza cumva si gasesc ”sfinti” care spun ceea ce lor le convine. Un fel de : hahaha, ce rau e sa fi casatorit si ce fericit sunt eu necasatorit (sau urletul disperarii).
      Veniti-va in fire dragilor. Toti sfintii , parintii si cuviosii au glorificat in toate timpurile si toate imprejurarile taina sfanta a casatoriei.
      Ca exista unele canoane in familie de a duce o viata mai abtinuta mai ales in momente de restriste, este normal. Dar nici nu cred ca in momente de necazuri, persoanelor in cauza le mai arde de impreunare.
      Nu sta in picioare absolut nimic din ce spune acest ”sfant”.

  12. pictorulamator zice:

    Ce traznaie nemaiauzita. Chiar si un necredincios si-ar da seama ca ceva pute la profetia asta, la felul in care e formulata. Cuviosul Kuksa spune chiar ca
    < Doamne miluiește, vă spun fără ocolișuri că despre acestea Domnul mi-a descoperit, vă spun adevărul, nu vă mint. Pentru că a grăi neadevăr este un mare păcat, Domnul să ne ferească! )))
    Pfffai, a spune o minciuna este un mare pacat, n-am stiut asta pana acum.
    Student
    Nu, el nu se refera nici la calugari . Nu are cum sa se refere la calugari pentru ca aia nu sant casatoriti. Se refera fara rusine , la cei casatoriti sau care vor sa se casatoreasca. Ceva asemanator propovaduia una acum cativa ani prin Iasi. O femeie escroaca care isi facu-se biserica, slujea in propria ei biserica in straie de preot dupa o biblie a Maicii Domnului ( o erezie groaznica) si insela prosti cu nemiluita. Le baga incap sa nus e mai insoare si marite, sa vanda si sa doneze totul bisericii ei ca sa aine averi in ceruri. A fost pana la urma prinsa si arestata, cazul ei l-au dat si la ProTv.

  13. Monixa zice:

    @Student
    Da, am reusit sa vorbesc cu parintele meu duhovnic. L-am cam suparat. A zis : cum ai putut sa te indoiesti macar o secunda de taina cununiei pe care chiar Mantuitorul o oficiaza la sf altar in chip nevazut.
    Imi cer iertare si celor pe care i-am speriat cu panica mea, dar asa ceva nu se trece cu vederea.
    Mi-a mai zis ca : acum am intrat in saptamana Patimilor cand Mantuitorul merge spre moarte si noi ar trebui sa plangem mai mult pentru ca si pacatele noastre il trimit pe Mantuitor la moarte. Este vreme de plangere si priveghere si noua ne arde sa ne intrabam despre ce spun tot felul de cuviosi ciudati veniti din vagaunile Rusiei.
    Cred ca are dreptate , eu am sa ma retrag saptamana aceasta si inchid netul . Este saptamina patimilor. Sfatuiesc pe toi marinarii sa faca la fel (doar un sfat, nu e obligatoriu) sa ne retragem in post si rugaciune pentru ca apoi sa simtim cu adevarat bucuria invierii si a vietii in Hristos.
    Si cred ca ma voi retrage si de pe acest blog. Voi intra doar pe cel al marinarilor.
    (monixa – marinarita)

Lasă un răspuns

