Virusul invizibil

Ebola – virusul invizibil

sau cum isi platesc africanii propriul genocid


Aveti chef de un mic exercitiu de gandire si de niste bucati de puzzle asezate frumos, ca sa intelegeti mai bine noua “pandemie” care ne ameninta din Africa si datorita careia din cifrele oficiale ni se spune ca au murit aproape 1000 de oameni? Pt. a pastra proportiile, trebuie sa va reamintesc ca anual mor intre 250.000-500.000 de oameni in urma complicatiilor unei gripe.
Conform dictionarului medical online, avem urmatoarea definitie:

Ebola = Virus A.R.N. aparţinând familiei filovirusurilor, răspunzător de o gravă febră hemoragică (febră, diaree, deshidratare, hemoragii nazale, purpură, vărsături cu sânge)

Photo EPA/Mediafax

Si ia uitati-va ce poza frumos colorata avem noi aici. O vehiculeaza toate ziarele online la greu ca sa vedem si ce urechiuse interesante are “virusul” Ebola. Apropo, in caz ca nu stiati, forma asta de carnacior a fost inventata special pentru “virusul” Ebola, probabil dupa ce s-a constatat ca celelalte fotografii care aratau doar niste banale pete informe nu reuseau sa bage spaima suficient in oasele oamenilor…


Pe Wikipedia in germana diagnosticul se pune asa:

Din punct de vedere clinic, infectia cu Ebola nu poate fi categoric deosebita de infectia cu virusul Marburg. Virusul poate fi dovedit doar in laborator, in sange, urina sau saliva. Ca si standard de aur s-a STABILIT metoda PCR (reverse transcriptase), cu care sunt suficiente cateva còpii ale virusului pentru o dovada sigura. Si o dovada a anticorpilor speciali este posibila, dar acestia apar de regula abia mai tarziu in decursul bolii, deci absenta lor nu poate fi considerata criteriu de excludere a unei infectii acute“.

Dar, dragii mei, noi stim prea bine de la biologul Stefan Lanka si chiar de la Kary Mullis, inventatorul metodei PCR, ca aceasta metoda NU este standardizata si nu are cum sa “identifice” vreun “virus”

Sa va explic ce am retinut eu din prelegerile biologului Stefan Lanka. Metodele indirecte de “dovedire” a virusurilor demonstreaza doar prezenta unor acizi nucleici care existau dinainte in organism. Este simplu. Metoda PCR de inmultire a acizilor nucleici ar avea cat de cat sens daca in organismul nostru ar exista un numar foarte redus de acizi nucleici. Daca ar exista doar cateva mii de “virusuri”, nici nu ar fi nevoie de o metoda de laborator extrem de alambicata pentru a inmulti artificial acizii nucleici si pentru a postula apoi “gata, asta e acidul nucleic al virusului”. In realitate, ceea ce vedem sunt doar structuri aparute spontan in urma operatiilor de extragere, fixare si uscare a probelor in vederea studierii acestora cu microscopul electronic. (In acest context este relevanta de ex. si declaratia lui Luc Montagnier in interviul deja celebru luat de Djamel Tahi, in care Montagnier recunoaste sincer ca nu a efectuat niciodata purificarea virusului HIV)
Cu metoda indirecta PCR totul se poate manipula fara limita: in functie de caracteristicile acizilor nucleici folositi, in functie de utilizarea de ADN sau ARN ca si sursa de pornire, sa va fie clar ca in ziua de azi ORICINE poate fi diagnosticat “pozitiv” sau “negativ”, inclusiv pisica din Urziceni. Exact ca la frauda cu HIV. Mai jos veti citi mai multe despre acest gen de teste.
In ce priveste dovezile stiintifice ale existentei “virusului” Ebola, haideti sa solicitam toti in mod oficial de la Ministerul Sanatatii si mai ales de la reprezentantul OMS in Romania, vechiul nostru amic dr. Victor Olsavszky, sa ne puna la dispozitie publicatia stiintifica peer-reviewed care sa descrie:

  • metoda si etapele urmate in izolarea si purificarea acestui virus
  • secventionarea tuturor componentelor genetice
  • caracterizarea biochimica a proteinelor si acizilor nucleici
  • descrierea lungimii acidului nucleic izolat etc. si documentarea metodei folosite
  • doua fotografii: una a virusului asa cum se afla el in organism, una (identica??) a virusului izolat.
Abia atunci s-ar chema stiinta. Pana atunci ramane frauda.
Sarlatanii astia chiar sunt de parere ca noi ne lasam prostiti sa credem ca artefactele nucleice denaturate si prezentate de ei drept “virusuri” ar mai avea macar 3% din ceea ce s-a extras din celulele umane? Se pare ca acesti asa-zisi “oameni de stiinta” isi halucineaza o competenta fictiva de a reproduce viata in laborator, cand ei sunt de fapt niste mici copii de gradinita care nu au inteles nici acum cum functioneaza natura.Oricum, cititorii blogului meu stiu demult ca nu exista vreo dovada stiintifica a izolarii sau a existentei virusurilor patogene. Dar mai conteaza asta in prezent? Nu. Postulam definitia, facem o poza colorata cu Photoshop, bagam bomba mediatica si gata, ce ne mai trebuie si dovezi cand consumatorul deja e cu chilotii plini?
Si inca ceva: mi se pare mie sau colectia de simptome de mai sus este deja extrem de “dilatabila” si mai ales usor aplicabila in mod arbitrar in Africa?
Sa ne intelegem bine.
Nu bagatelizez tragedia care se intampla in Africa.
Oamenii din Africa mor intr-adevar.
Numai ca nu mor din cauza vreunui virus fictiv.
Exista doua cauze principale pentru care mor acei oameni: OTRAVIREA si SUBNUTRITIA. Toate simptomele intra sub una din aceste doua diagnostice-umbrela.
De exemplu, biologul Stefan Lanka explica foarte clar ca in prezenta oxidului nitric (NO) care este produs constant de organism in urma otravirii celulare, distrugerea rapida a functiilor ficatului, prin colapsul sistemului de coagulare, duce la febra hemoragica, ce este prezentata pentru public in mod fraudulos sub numele de “febra Marburg”, “febra Lassa”, “febra Ebola” etc.
Iata ce scrie si jurnalistul medical Hans Tolzin pe pagina impfkritik. Am preluat si completat din articolul lui.
Din cate se pare, panica mediatica referitoare la “epidemia de Ebola” in Africa nu este de data asta doar un fulger in tigaie, cum spun americanii.
Scenariul asta cu epidemia de Ebola a mai fost testat dealtfel pe piata mondiala de cateva ori, pentru a vedea reactia publicului.
Modelul este de asemenea cunoscut: se ia o suma de simptome cunoscute (vezi variola – dupa cum explica si medicul austriac dr. Johann Loibner), apoi se lipeste o eticheta noua, iar diverse particule si proteine gasite la analiza in sangele pacientilor (cu teste care gasesc exact ceea ce li se indica sa caute si ce se afla deja de la bun inceput in corpul respectiv!) se declara ca fiind un “virus” care ar fi cauza “bolii” – iar creierul expertilor e inca in stare de repaos total, caci anamneze serioase la pacienti nu sunt considerate necesare.
Consecintele:
  1. Adevaratele cauze ale simptomelor, care la fiecare pacient pot fi cu totul diferite [cunoastem de la frauda cu HIV si SIDA – n.m.], sunt ignorate total, adica pacientul si starea lui de sanatate trec pe locul doi. Simptomele relativ nespecifice ale unei imbolnaviri care poarta eticheta “Ebola” apar frecvent in constelatii de otraviri cu pesticide si medicamente, care se adauga la starea grava de subnutritie a popoarelor din Africa si a apei putrede pe care bietii africani sunt obligati s-o bea. Evident, “expertii” nu sunt preocupati de asemenea “detalii”, din moment ce e musai ca faptasul sa fie un virus!
  2. Isteriile alarmiste ale asa-zisilor experti (folosim aici intentionat cuvantul “asa-zis”, deoarece orice medic care ignora imprejurarile si conditiile individuale ale aparitiei unor simptome este orice, dar nu un “expert”) au determinat deja crearea unor programe de dezvoltare de medicamente si vaccinuri in valoare de miliarde de dolari! Se aplica regula: cine urla mai tare “virus!”, primeste cel mai mare institut de “cercetare” si apare la televizor cu degetul ridicat a amenintare. Cum sa nu fie ispititor pentru bietii cercetatori?
Toata ciorba are evident si o dimensiune politico-economica. CDC-ul (care este partial sub conducerea Pentagonului, deci militarizat la greu!) detine un patent pe “virusul” Ebola. Pardon, tulpina RUN – de la run for your life de asemenea inselaciuni, evident… Ei bine, e interesant de stiut ca un patent pe o asemenea “boala” iti da dreptul legal sa posezi toate patentele pe toate “tratamentele” medicamentoase impotriva acelei “boli”. Ce misto, nu?
Concomitent, se pare ca (la cererea publicului isterizat!) FDA-ul ar fi aprobat punerea pe piata a unui medicament inca netestat (de-aia se declara epidemie, ca sa sarim etapele de testare!!) al unei firme canadiene, Tekmira Pharmaceuticals, ale carei actiuni acum au spart tavanul. Ah, am mentionat ca unul din actionarii de la Tekmira este MONSANTO?
Cu alte cuvinte, MONSANTO a investit cam un miliard de dolari in dezvoltarea si patentarea de medicamente impotriva “Ebolei”. Perfect timing pentru o epidemie! Mai conteaza ca medicamentele nu au fost testate si aprobate?? Ete-na, si voi acum, va impiedicati de formalitati din astea jenante.
Strategia e exact ca la gripa porcina, unde au fost vandute milioane de vaccinuri si doze de Tamiflu: demaram o “epidemie” de toata frumusetea, cu mass media pe post de megafon al panicii, inscenam si cateva tragedii cu pacienti albi (ca negrii deja nu mai sensibilizeaza atat de tare), dupa care sa vedeti cum se roaga fraierii de africani sa fie testati si omorati cu zile de chimicalele patentate!De exemplu, chiar acum, cand scriu acest articol, aflu ca avem si noi romanii propriul nostru suspect de Ebola. Oh, dar nu va faceti griji! Rata mortalitatii este intre 25-90% (numai medicina alopata trage la tinta cu asemenea “precizie”), pe de o parte OMS zbiara ca epidemia de Ebola este “o urgenta de sanatate publica la nivel mondial”, DAAAAR (citat din articolul de mai sus): “tot vineri, Ministerul Sănătăţii informa că probabilitatea apariţiei infecţiei de febră hemoragică de tip Ebola pe teritoriul României este scăzută, iar statul român are capacitatea medicală de a acţiona în cazul apariţiei unor cazuri de infectare cu febra hemoragică de acest tip.” Pe buneee?
Hei, dar sa nu uitam nici de firma MAPP Biopharmaceutical (si ei cu un profit proaspat la bursa de vreo 50%!!), care au produs un “ser magic” (de asemenea netestat si neaprobat ca medicament!!) cu numele ZMapp, ser care este atat de “magic” incat un doctor american care intr-o zi era in stare “dramatica” si se dadea pe moarte, a doua zi deja facea dus si era vesel-cintezoi!
Cu alte cuvinte: Aoleu, mor mamicule… oh, stati putin… ia dati-mi serul ala secret… oh, stati putin, nu mai mor… oh, stati putin… hai sa-mi fac un dus… oh, stati putin sa citesc si stirile… oh, ia te uita ce surpriza, pe 30 iulie Agentia Americana de Aparare si Reducere a Amenintarilor (care raspunde de “amenintarile chimice, biologice, radiologice, nucleare si prin explozibile”) a alocat fonduri suplimentare companiei MAPP Biopharmaceutical bazandu-se pe “rezultatele promitatoare” ale acesteia. Chiar ca promitatoare! L-au testat la cateva maimute, gata, e numai bun de experimentat pe africani!
 
Photo: AP/epa
Alta bucata de puzzle este ca saptamana asta a fost aprobata si utilizarea la scara larga a unui test de diagnosticare a “infectiilor” cu Ebola, test dezvoltat de armata americana (atentie!!). Testul ar fi fost conceput initial pentru militari si voluntari si urmeaza acum – daca tot avem “epidemie” – sa fie folosit “la persoane care manifesta simptome de Ebola sau care au fost expuse pericolelor unei infectii“.
Asta mi-aduce aminte de un cercetator din documentarul The Emperor’s New Virus (despre frauda HIV si SIDA) care a inceput sa rada de unul singur cand si-a dat seama singur ce rahat manca atunci cand a fost nevoit sa precizeze ca “testul se face pe criterii de diagnosticare… stabilite de producator“!
Deci, exact ca si la parodia cu gripa porcina, CDC-ul are acum deja monopol pe TESTELE cu care este “identificat” asa-zisul “virus”, ca atare are monopol pe diagnosticare si pe decizia despre ce e Ebola si ce nu, cine este bolnav si cine nu, ce este epidemie/pandemie si ce nu.
Avand in vedere ca -exact ca si la SIDA si ca la gripa porcina- foarte multi oameni reactioneaza intotdeauna pozitiv la asemenea teste aleatorii si nestandardizate stiintific, e suficient un singur “expert” care la locul potrivit sa strige “Ebola!”, iar pentru tara respectiva unde se declara “focar epidemic” asta deja inseamna o presiune politica si mai ales economica imensa!! S-a vazut cu niste ani in urma la frauda cu SARS: pe toata perioada panicii regizate cu “epidemia” de SARS, exporturile din China au avut enorm de mult de suferit. Ceea ce evident se si urmarise.
In Siria, alta tara “antipatica”, au declarat epidemie de polio (care acum a disparut brusc in uitare, ca Ebola a devenit vedeta zilei), “polio” care evident nu avea nici ea de-a face cu virusul cat mai ales cu paraliziile cauzate de gazele de lupta.Apropo de asta, in oraselul nostru se construiesc zilele astea niste “containere” pt. a gazdui niste familii de refugiati din Siria. In octombrie vor sosi. Abia astept sa-l iau pe David si sa mergem acolo in vizita, sa le uram acelor oameni bun venit intr-o tara fara razboi, sa le ducem de mancare si o multime de jucarii pentru a le darui copiilor din acele familii. Si nu, nu ma tem de “virusul” polio. Ba chiar ma bucur ca voi avea ocazia sa aflu la prima mana detalii despre situatia reala din Siria. O sa va informez.Cine stie, poate mai apar intre timp niste “experti” care sa detoneze in presa o epidemie de Ebola si in Iran – luam la rand toate tarile care s-au pus rau cu americanii sau care deranjeaza dpdv economic pe cei din elita care ne vor imputinati pe planeta asta (ca deh, s-a ajuns la limitele cresterii, bietii africani nu au voie sa mai “creasca” din punct de vedere economic, ei oricum consuma prea multe resurse – resursele proprii, sa ne intelegem, pe care li s-a interzis sa le exploateze de cand cu frauda incalzirii globale!– si de aceea ei nu mai sunt “sustenabili” pentru elita!).
CDC-ul s-a autoproclamat deci din nou director de pandemii mondiale, peste OMS si peste toate celelalte autoritati medicale din toate tarile, ca atare papusarii din spatele guvernului american detin in principiu puterea de a declara oricand orice tara ca focar de “epidemii” sau chiar “pandemii”. Se repeta scenariul deja cunoscut de la gripa porcina.
De exemplu, Nigeria este una din tarile unde americanii au mare interes sa-si vanda otravurile si in acelasi timp sa le mai franeze si PIB-ul, ca sa nu-si ia nasul la purtare negrii astia tupeisti cu dezvoltarea economica. Pai Nigeria a fost in 2013 una din tarile cu cea mai mare crestere economica din lume. Nu era cazul sa le dam putin la cap??
In plus, in Nigeria anul viitor sunt alegeri. Presedintele tarii va candida din nou, desi nimeni nu-l vrea. El a declarat stare de urgenta printre altele si pentru a mai incasa niste milioane de dolari ca “ajutor umanitar” de la OMS, dar sa nu cumva sa credeti ca acesti bani vor ajunge -cum ar trebui- in aprovizionarea populatiei cu apa curata! Nu, ei vor aluneca elegant in buzunarele firmelor farmaceutice (care cu siguranta vor cotiza si ele olecuta la negru la campania prezidentiala), ca atare toate milioanele se vor duce pentru achizitionarea de kituri de testare si pentru “tratamentul” cu medicamentele netestate si neaprobate!! Cu alte cuvinte, africanii sunt si cobai pentru medicamente si vaccinuri experimentale si mai si platesc din greu pentru propriul genocid.Va las sa va ganditi putin la toate aceste implicatii, sa trimiteti niste ganduri bune spre univers pentru destinul bietilor oameni din Africa si inchei cu rugamintea sa raspanditi aceste informatii, pentru a deschide ochii oamenilor la toate aceste fraude.Va doresc sanatate si intelepciunea de a ramane imuni la aceasta noua panica orchestrata de sarlatanii epidemiilor mincinoase!

autor:

Acest articol a fost publicat în ATENTIE! și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Virusul invizibil

  1. REPLICĂ LA ARTICOLUL ,,Ortodoxia sentimentală sau Ortodoxia patristică? DE PE BLOGUL Ortodoxie Tradiționalistă si Teologie Patristică – Radu Iacoboaie, 21 august 2014
    Leave a reply

    PENTRU A DA REPLICA ÎN ACEST CAZ DE MANIPULARE TEOLOGICĂ (DE GENUL CELUI PRACTICAT DE BLOGUL RĂZBOINTRUCUVANT, DEVENIT AZI CUVÂNTUL ORTODOX, UNDE PROBLEMA CIPURILOR ESTE INEXISTENTĂ), MAI ÎNTÂI SĂ CITIM CU ATENȚIE ARTICOLUL CU PRICINA, POSTAT RECENT PE 20 AUGUST 2014:

    Sau cat de necesara e ascultarea de Sfintii Parinti.

    Este evident ca traim vremuri in care adevarata credinta si adevarata traire ortodoxa sunt aproape inexistente. Fie ca vorbim de ecumenisti, care confunda Ortodoxia cu o iubire ne-evanghelica, bazata pe un sentimentalism social, care nu are legatura cu iubirea indumnezeitoare a lui Hristos, fie ca vorbim de anumite miscari, cu tenta “traditionalista”, care insa si-au format anumite ideologii straine de cugetul sobornicesc al Bisericii si Ortodoxia insasi a devenit pentru ei o ideologie, nu viata in Hristos, dupa cum spune Sfantul Nicolae Cabasila, putem observa o cauza comuna a acestor rataciri: neglijarea sau negarea totala a invataturii Sfintilor Parinti.

    Subiectul despre care vorbim azi insa nu o reprezinta ecumenistii, ci tocmai cei care se prezinta ca ortodocsi, traditionalisti chiar dar care au uitat importanta invataturii patristice. Cand vorbim de aceasta categorie de oameni, trebuie avut in vedere un termen necesar pentru a ne da seama in ce situatie ne aflam: neo-rascolnicism.

    Stim despre rascolnici ca ei s-au opus “reformelor” Patriarhului Nicon (1652-1658), reforme care insemnau defapt alinierea din punct de vedere al cultului liturgic a Patriarhiei Ruse cu Traditia veche bisericeasca. Robi unor traditii pe care ei le-au considerat ca fiind adevaratele obiceiuri ale Bisericii, rascolnicii au cazut schisma.

    Problema ortodocsilor romani contemporani este una chiar mai grava: acestia ajung in unele situatii sa se opuna fatis teologiei Sfintilor Parinti, pe motive variate insa cele mai des intalnite sunt:

    1. adoptarea unei ideologii, transformarea ei in “ortodoxie” si apoi apararea in mod fanatic a acestei ideologii (vezi cazul cipurilor de ex. unde avem de a face cu idei anti-patristice, cum ar fi pre-pecetea sau pecetea in alta parte decat pe mana dreapta sau pe frunte, si reactiile impotriva Sfintilor Parinti, care au spus altceva).

    2. transformarea marilor duhovnici contemporani in adevarati “guru”, maestrii spirituali care nu pot gresi si ale caror cuvinte trebuie ascultate cu o acrivie dusa din nou, pana la fanatism.

    3. transformarea greselilor marilor duhovnici in “vedere cu duhul” , “profetii”, prin asta ajungandu-se la concluzia ca incalcarea canoanelor Bisericii e ceva “ortodox”, ba chiar benefic!

    4. considerarea celor care promoveaza adevarata invatatura a Bisericii drept “dusmani ai Ortodoxiei”, ba chiar sectanti (!) sau “formalisti” (desi adevaratii formalisti sunt doar cei care nu cauta mai mult, ci se multumesc cu putine idei).

    5. trairea sentimental-pietista a credintei: transformarea oricarui element al credintei (unele astfel de elemente fiind eronate din punct de vedere teologic si ramasite ale nefastelor perioade Cuza si comunism, din care amintim: impartasirea la 40 de zile, ingenunchierea duminica, spovedania ca act magic de spalare a pacatelor, sfintirea icoanelor in ciuda hotararilor sinodului VII ecumenic etc.) in material demn de evlavie, in loc sa se foloseasca invatatura Bisericii si liturgica pentru a trai viata in Hristos.

    Deja se poate creiona portretul ortodoxului de azi: unica invatatura acceptata e cea a marilor duhovnici, lipsa culturii teologice (de cele mai multe ori, si a celei generale), transformarea unor invataturi in ideologii si apararea fanatica a acestor ideologii. De aici si asemanarea cu rascolnicismul. Traditia Bisericii pentru ei nu e traditie, insa superstitiile invatate din surse ne-teologice devin pentru ei “adevarata ortodoxie”.

    Cat de importanta e insa ascultarea de Sfintii Parinti sau pastrarea intacta a predaniilor Bisericii (oricat de neinsemnate ar parea ele)?

    Mantuitorul Hristos ne spune: “Deci, cel ce va strica una din aceste porunci, foarte mici, şi va învăţa aşa pe oameni, foarte mic se va chema în împărăţia cerurilor; iar cel ce va face şi va învăţa, acesta mare se va chema în împărăţia cerurilor” (Matei 5:19). Sfantul Apostol Pavel ne indeamna: “Aduceţi-vă aminte de mai-marii voştri, care v-au grăit vouă cuvântul lui Dumnezeu; priviţi cu luare aminte cum şi-au încheiat viaţa şi urmaţi-le credinţa”(Evrei 13:7).

    O hotarare a Sinodului VII ecumenic ne spune:

    “[Iar] cei care cutează să cugete sau să înveţe altfel, sau, urmând blestemaţilor eretici, [îndrăznesc] să dispreţuiască predaniile Bisericii, născocind sau lepădând ceva dintre cele ale Bisericii, fie Evanghelie, fie semn al crucii, fie icoană zugrăvită, fie sfinte moaşte de mucenici, sau [îndrăznesc] să cugete strâmb şi viclean pentru a răstălmăci ceva din Predaniile legiuite ale Bisericii Soborniceşti, încă şi [de vor îndrăzni cu necuviinţă] să folosească în chip profan sfintele vase sau sfintele mănăstirilor: poruncim ca toţi aceştia, dacă sunt episcopi sau clerici, să fie caterisiţi, iar dacă sunt monahi sau laici, să fie îndepărtaţi de la împărtăşanie [să fie afurisiţi]“.

    A se citi cu atentie aceasta hotarare si a se citi apoi scuzele pe care le gasesc credinciosii pietisti parintelui Arsenie Boca pentru ca a pictat necanonic, ba a mai pictat si eretici. Suntem noi formalisti? Sau avem de a face cu un caz de evidenta neascultare fata de hotararile Bisericii?

    Canonul I al aceluiasi sfant sinod spune:

    “Aşadar, acestea astfel fiind, şi fiindu-ne nouă mărturie, bucurându- ne de ele ca si când cineva ar găsi comori multe, cu bucurie (ne însuşim) primim în inimile noastre sfintele canoane , şi întărim întreaga şi nestrămutată orânduire a lor, a celor c e sunt aşezate de către sfintele trâmbiţe ale Duhului, ale preaslă viţilor apostoli, ale celor şase sfinte sinoade ecumenice, şi ale cel or ce s-au întrunit local pentru aşezarea unor astfel de rânduieli, şi ale sfinţilor noştri părinţi. Căci ei toţi sunt luminaţi de către unul şi acelaşi Duh, au orânduit cele de folos. Şi pe acei pe care ei îi supun anatemei, şi noi îi dăm anatemei; şi pe cei care îi supun caterisirii, şi noi îi caterisim; şi pe cei care îi supun afurisirii, şi noi îi afurisim, iar pe cei pe care îi dau certării (epitimiei), şi noi aşijderea îi supunem. Căci dumnezeiescul apostol Pavel, care s-a urcat în al treilea cer şi a auzit cuvintele cele n egrăite, strigă lămurit: „Fără iubire de argint să fie purtarea voa stră, în- destulându-vă cu cele de faţă (pe care le aveţi)” ( Evr. 13, 5).

    In mod evident ascultarea de canoane cu acrivie nu este “formalism” ci este o obligatie. De asemenea obligatie este si sa nu ascultam sfaturile rele ale preotilor, indiferent de cat de mari duhovnici ai neamului romanesc sunt. Sfantul Ioan Gura de Aur spune: “Trebuie a asculta de învăţători şi de preoţi, şi a nu-i judeca, chiar de ar avea o viaţă urîtă; dacă însă credinţa le e greşită, atunci nu trebuie doar să nu-i ascultăm, ci şi să fugim de ei, şi să-i judecăm. Căci Dumnezeu prin toţi lucrează pentru mîntuirea poporului, iar producerea jertfei aceeaşi este fie că are viaţă curată sau necurată cel ce produce.“

    Deci a trage semnale de alarma atunci cand sunt venerate inclusiv greselile marilor duhovnici, este ceva normal. Din contra, tentativa de a baga sub pres sau de a transforma aceste greseli in “vedere cu duhul” este impotriva hotararilor Bisericii.

    Dupa cate putem observa, a fi ortodox, inseamna a fi in primul rand patristic. Astfel si orice sfat al marilor duhovnici devine ortodox in masura in care nu se contrazice cu ce au spus Sfintii Parinti.

    Aici este insa dilema noastra de azi: au devenit Sfintii Parinti atat de neimportanti?

    Andrei Dinu.

    Vezi si:

    Ispita “zeificarii” marilor duhovnici.

    Tot pe tema zeificarii duhovnicilor si a refuzului unor ortodocsi de a urma teologia Sfintilor Parinti, preferand miturile moderne

    Cazul parintelui Arsenie Boca, sau cum oamenii vor altceva decat pe Hristos

    Replica la articolul “PRIGONIT ȘI DUPĂ TRECEREA LA CELE VEȘNICE – PĂRINTELE ARSENIE BOCA – Radu Iacoboaie, 6 august 2014, sărbătoarea Schimbarea la Față a Domnului”

    Sfanta Scriptura, Sfintii Parinti si mania cipurilor

    COMENTARII LA ARTICOLUL DE PE BLOG:

    preot-duhovnic on 20 august 2014 la 11:24 pm said:

    Adevarat! Articol in Duhul Adevarului!

    preot-duhovnic on 20 august 2014 la 11:29 pm said:

    * fugiti de blogurile eretice care pozeaza in pagini de aparare a ortodoxiei (toti administratorii lor va duc spre erezie. Atentie! Veti deveni ucenici ai lor nu ucenici ai lui Hristos-Dumnezeu! Ei au ravna fara pricepere! Ex.saccsiv, raduiacoboaie, apologeticum)

    Theologie Patristica on 20 august 2014 la 11:39 pm said:

    Eu as scoate apologeticum de pe lista. E un blog bun dupa parerea mea si mult mai echilibrat decat altele (cu scaparile lui, dar chiar si-asa, e excelent). In fond problema asa mare nu sunt blogurile, ci “fanii” care iau absolut tot in serios si nu pot pricepe ca unele lucruri sunt gresite.

    preot-duhovnic on 20 august 2014 la 11:45 pm said:

    frate, si diavolul spune lucruri bune si virtuoase ca sa ne insele(doar ca sa apuce sa ne insele). Cine sta ascuns dupa un admin care nu publica si comentariile unui preot neeretic, este prieten cu tatal minciunii. Cine a incalcat o porunca, le-a incalcat pe toate! Spovedanie deasa pentru noi toti, cainta si sinceritate! Baietii astia…pustani pe care i-am nominalizat, ori sunt cruzi ca varsta ori sunt neinstruiti teologic nici macar de duhovnicul lor, sunt ascunsi, aproba comentariile enoriasilor lor virtuali, a derbedeilor, ateilor si ereticilor! Te rog sa ma crezi!
    preot-duhovnic on 20 august 2014 la 11:49 pm said:

    fanii au doar doua surse: stirile-tv si netul(blogurile). Daca la stiri indracitii realizatori bat din palme cand e vorba de popi-prosti pe bloguri saccsivesti, se lauda tocmai inutilitatea preotiei, neoprotestantismul fara preotie si spovedania la duhovnici morti! Fanii sunt creati de tv si de bloguri pseudo-ortodoxe!
    Theologie Patristica on 21 august 2014 la 1:59 am said:

    Nu vreau sa ma intelegeti gresit sau sa intram in polemica. Sunt convins ca v-a suparat daca nu a aprobat comentariile, dar apologeticum chiar este un blog bun si autorul nu este un batut in cap. Va dau un exemplu: parintele Matei Vulcanescu (alt preot marturisitor) care pentru saccsiv e persona non-grata, ii sunt postate totusi articolele pe apologeticum. Si in general, e o paleta mai larga de subiecte dezbatute acolo, fata de alte bloguri…

    RĂSPUNSUL MEU:

    Mai întâi precizez, că sublinierile pe textul de mai sus îmi aparțin și au rolul de a scoate în evidență tocmai părțile cele mai controversate, mai denaturate ale textului în raport cu realitatea existentă.

    Sunt multe aspecte care merită un drept la replică. Dar mă voi rezuma deocamdată la cele mai importante. Lucrurile trebuie puse la punct, potrivit dreptului la replică.

    În primul rând, marii duhovnici ai neamului românesc nu s-au depărtat nicicând de învățătura Sfinților Părinți, ci dimpotrivă! Mulți dintre ei recomandau până și respectarea canoanelor din vechime (care se dau la Sf. Spovedanie). Observăm în context, mai ales în ultima vreme o intensificare a atacurilor îndreptate împotriva lor. Articolul de față nu face excepție!

    În al doilea rând, a numi eretici pe saccsiv, radu iacoboaie, apologeticum etc., fără dovezi în acest sens, nu este UN ABUZ FĂRĂ PRECEDENT? Cu ce ne-am abătut noi dragilor de la dreapta credință? Pentru respingerea buletinelor electronice și toate dezvăluirile incomode, inclusiv despre Patriarhia Română? Nu cumva mai degrabă situația este exact invers? Știm că postarea multor informații și în general a blogurilor ortodoxe mai active deranjează foarte mult masoneria și Patriarhia Română care cooperează cu această organizație ocultă. Deranjează ECUMENISMUL. Nu cumva serviți chiar cauza lor, sub pretextul apărării chipurile a tradiției Sfinților Părinți?

    Ne acuzați că neglijăm și respingem învățătura Sfinților Părinți? Ce dovezi și argumente aveți în spriijin? Ați citit vreuna dintre antologiile redactate de mine? Sunt pline de texte tocmai din Sfinții Părinți… Ați citit antologia LUPTAȚI ÎMPOTRIVA SCLAVIEI ELECTRONICE? Dacă nu, v-o recomand. Poate atunci veți înțelege mai bine cum stau lucrurile într-adevăr cu aceste cipuri, pentru dumneavoastră absolut inofensive…

    Cum se face că mari cunoscători ai Patristicii, precum Cristian Bădiliță au trecut la catolicism lepădându-se de ortodoxie? De aceea întreb: antiecumenismul autorului articolului și al adepților lui nu este cumva unul de fațadă? De regulă, cei care se bat cu pumnul în piept că sunt patrioți de exemplu, în realitate nu sunt… Sunt lupi îmbrăcați în piei de oaie…

    Cât privește pictura necanonică, dar profetică și plină de semnificații și de o frumusețe aparte, a preotului martir Arsenie Boca, iubit de poporul român pentru faptele sale trecute și prezente, lucrurile sunt lămurite în mare parte în articolele scrise de mine despre părintele Arsenie Boca.

    Miza este de fapt una uriașă: ÎMPIEDICAREA CU ORICE PREȚ A CANONIZĂRII SFINȚILOR ÎNCHISORILOR COMUNISTE! Părintele Arsenie Boca, ca și părinții Ilie Lăcătușu, Iustin Pârvu, Gheorghe Calciu-Dumitreasa, Arsenie Papacioc, Adrian Făgețeanu și mulți alții, a făcut parte din această galerie nemuritoare a martirilor neamului românesc și merită să-l cinstim ca atare. MAI ALES PENTRU FAPTUL CĂ SUNT SFINȚI! Ne spun Sfinții Părinți ai ortodoxiei de până acum cine vor fi sfinți în epoca contemporană? Atunci, a-i respinge și a-i denigra nu înseamnă altceva decât a lupta împotriva Duhului Sfânt, care a lucrat prin aceste vase alese!…

    Cu dragoste întru Hristos, nevrednicul Radu Iacoboaie, 21 august 2014

  2. OFF TOPIC
    Am adus adăugiri importante la paginile FILME și FILME DOCUMENTARE

  3. Avem o Ţară Sfântă! – Adevăratul Imn al României!

    O cântare ortodoxă nespus de frumoasă…

  4. Crina zice:

    Stati putin de fiti atenti. Saccsiv a reinceput diversiunile si prostirea noilor veniti pe blogul sau : ‘fratilor rugati-va si pentru mine’.
    Oare chiar asta doreste, rugaciunea cretinilor lui ? eu astept sa vad urmatorul pas care va fi adevarata lui cerinta (ne-am obisnuit cu preambuluri).

  5. Crina zice:

    Exista un comentator nebun care tot intra pe blogul saccsiv ca sa-l injure pe Vasile Vieru. Desigur, ‘fratele’ saccsiv il lasa liber la comentarii doar pentru a va arata voua dragilor cat de mult il supara antihristii.
    Mai saccsiv, noii cretinei care populeaza acum blogul tau (doar cativa ca restul sant trolli) nu cunosc saracutii mizeriile tale. Dar noi astia care te stim de mai bine de 6 ani, cunoastem bine mizeriile tale abjecte. Vezi fratia ta de schimba tactica aceasta invechita de a inventa un nick si a-i atribui un text jalnic scornit tot de mintea ta bolnava , spre a prosti cretineii. Bate la ochi omule. Se vede cale de o posta ca nebunul care te injura la tine pe blog esti chiar tu.
    Acum ti-ai pus in tema cretineii prin invitatia la a se ruga pentru tine. Evident, toata lumea se va intreba ce problema grava ai in fond ? nu-i asa ca dupa ce-i vei lasa sa fiarba putin, vei veni cu un text de tot rasul spre a te justifica si a le cere bani sau alte foloase ? asta in cel mai fericit caz. In cel mai rau caz, sefii tai care te hranesc si te coordoneaza au observat ca nu mai dai rezultate in munca de manipulare si e posibil sa te debarce. Ce o fi insemnand debarcarea ta, asta numai tu o sti (daca tinem cont de disperarea ce emana din textele tale analfabetice). Dumnezeu sa-ti ajute. Si mai ales sa te ierte pentru cat rau ai facut (sti tu mai bine)

  6. RĂSPUNSUL MEU FINAL către Andrei Dinu

    Sunteți foarte-foarte alunecos în vorbe și folosiți din plin tot felul de sofisme și pretexte, neadevăruri și jumătăți de adevăr pentru a mă combate. Mai puțin cu argumente însă… Devine obositoare orice polemică, în care îmi despicați în patru fiecare propoziție și fiecare frază, de parcă ați face comentarii critice literare. Teologice în sensul adevărat al cuvântului nu sunt…
    Nu știu de ce, dar cred că sunteți realmente o cauză pierdută… Nu sunt eu judecător sau sfânt (doar un simplu creștin care aspiră la sfințenie), dar cred că numai bunul Dumnezeu vă mai poate ajuta să reveniți la ortodoxia adevărată, cea lucrătoare și trăitoare, pe care au practicat-o nenumărați sfinți, printre care și sfinții închisorilor comuniste din România, printre care și părintele martir Arsenie Boca. Poate vă va fi de folos cât de cât articolul pe care l-am postat astăzi pe blog despre caterisirea sa și contextul în care s-a produs…

    În privința părintelui Matei Vulcănescu, pot să spun că am avut mai demult o polemică despre cipuri și cred că este cel care se semnează preot-duhovnic și pr Timotei, pe blogul dumitale și pe alte bloguri. Mi-au spus acest lucru și alții. Mă întreb de ce acest părinte mă evită acum. Înainte îmi trimitea multe e-mailuri… Oricum voi cerceta problema până la capăt…

    Încălcându-se ascultarea canonică pe care o propuneți prin ruperea comuniunii cu ereziarhii ecumeniști, chiar și a unui ierarh apostat se ajunge la căderea în neascultare față de Biserica lui Hristos, care este ecumenică și universală. Și de aici drumul până la schismă este unul scurt și ireversibil fără îndoială. Ecumeniștii din instituția oficială BOR s-au lepădat deja de Hristos prin pan-erezia ecumenismului. Acum vin alții să rupă în două Biserica Ortodoxă Română. Nu putem fi de acord. Punct.

    Dumnezeu să vă lumineze și să vă întoarcă la gânduri și sentimente mai bune!

    DOAMNE IISUSE HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MILUIEȘTE-MĂ PE MINE PĂCĂTOSUL ȘI NEVREDNICUL.
    Amin

    LINK PENTRU ARTICOLUL DE ASTĂZI:

    http://raduiacoboaie.wordpress.com/2014/08/30/de-ce-a-fost-caterisit-pe-nedrept-parintele-martir-arsenie-boca-radu-iacoboaie-30-august-2014/comment-page-1/#comment-466

  7. student zice:

    Buna ziua marinarita ‘crina’. Doamne ajuta. Ce mai face marina-virtuala ? mi e dor de voi.
    Ati vazut in ce hal a ajuns scursoarea Vasile Vieru sa loveasca in biserica ortodoxa ? cica la el ca nu este de vina el pentru articolul cu pricina. De vina ar fi turbatul asta de-si zice Radu Iacoboaie. Dar saccsiv nu a gresit, nu el doar a adus la cunostinta ca voi sa va smintiti bine si descreieratii lui sa vina sa atace biserica. Cat o sa-l mai rabde Dumnezeu si maica Domnului ?

  8. student zice:

    Ce parere aveti despre soldoveanul asta Radu Iacoboaie ? un alt idiot abia venit la credinta ortodoxa dupa cum el singur zicea. Cred ca este al 100-lea cretin saccsivist care spune ca a zacut pana acum in bezna, a venit la dreapta credinta si s-a apucat repede sa-i invete pe altii in loc sa-si vada de pacatele lui. Va mai amintiti cati au facut la fel ca asta si au nimerit in infundatura ? un exemplu bun este chiar gurul lui Iacoboaie, Vasile Vieru. Abia a gasit (zicea el) credinta ortodoxa si necunoscandu-o s-a apucat omul de trezit cretini. Dar bineinteles ca astia nu sant crestini ortodocsi , astia sant infiltrati cu scop de subminare si destabilizare a bisericii BOR si a societatii romanesti. Trolli nenorociti.

    • cristi marin zice:

      student
      Este un trol nitel mai bine eschivat care s-a dat de gol (Iacoboaie). Nu toata lumea s-a uitat in gura lui. Am fost chiar surprins sa vad ca dintre cei pe care tu-i numesti ‘cretini’ unii s-au abtinut sa-l aplaude pe Iacoboaiei si au ramas in asteptare sa vada ce-i poate bibilica, pina cand trolul s-a dat de gol cu indemnul ascuns la schisma. Si a fost taxat de cei cativa comentatori inclusiv pe blogul saccsiv. Bineinteles ca saccsiv este o troaca de manipulare , s-a spus de atitea si atitea ori cu zeci si sute de argumente si dovezi. Dar nu-i mai bagati pe toti comentatorii in aceeasi oala ca nu toti sunt troli, nu toti sunt din echipa de tilhari ai lui saccsiv si nu toti sunt psihopati. Aveti rabdare asa cum ati mai avut in trecut ca mereu apar niste comentatori neutri si curiosi dar care dupa un timp incep sa inteleaga ce se intampla si ori sunt catalogati dusmanii lui saccsiv, ori ies singuri de acolo. Deocamdata nu au de unde sa stie care este treaba cu blogul saccsiv si toate blogurile- satelit pina nu le pica fisa. Mai greu dar o sa le pice. Nu uitati ca si voi cei mai multi (ma refer la marinari) ati fost saccsivisti si tare greu v-a mai picat fisa de ati inteles care e rostul acestor bloguri-troll.

    • Într-o pildă, Mântuitorul vorbeşte de lucrătorii pe care I-a luat la El să lucreze. Unii au venit mai repede, alţii mai târziu. Alţii au fost chemaţi şi în ceasul al 11-lea. Şi toţi au primit acceaşi bani în mod egal…
      CUM DE PUTEŢI PUNE ACEASTĂ PROBLEMĂ COMPLET FALSĂ A MOMENTULUI ÎN CARE CINEVA A DESCOPERIT ORTODOXIA?
      Nu este şi cazul meu. Am fost ortodox din adolescenţă şi am acum 45 de ani. Eu m-am referit la faptul că am devenit mai activ ca ortodox practicant în ultimii ani, cred că în ultimii 10 ani… Doamne ajută!

      • Crina zice:

        Ai devenit mai activ ca ortodox practicant in ultimii 10 ani ? eu stiam ca un crestin odata ce decide sa si practice ortodoxia, sa devina activ ortodox, se retrage in smerenie si in cunoasterea de sine, in plingerea pacatelor proprii si in lucrarea proprie a mintuirii, in studiul dogmelor patristice si aplicarea lor in viata proprie. Odata ce un crestin descopera adevarata taina a credintei ortodoxe, descopera dusmanul principal in el insusi, in patimile sale si devine activ in lupta cu propriile patimi. In nici un caz nu se apuca sa invete pe alti orbi, el fiind un orb, in nici un caz nu se apuca sa caute nod in papura la slujitorii lui Dumnezeu (preoti si ierarhi), nu cauta la pacatele altora si nu indeamna la schisma. Astfel s-ar numi activ impotriva bisericii, in nici un caz activ pe linia ei si a Sfintilor Parinti.

      • Stimată doamnă, mântuirea nu este doar individuală, mai ales în lumea în care trăim… Nu putem exclude cea de-a doua lege esenţială pe care o mărturiseşte Însuşi Mântuitorul nostru, care este IUBIREA FAŢĂ DE APROAPELE…

      • CRINA
        Când am spus ,,mai activ ca ortodox practicant” am avut în vedere mărturisirea Adevărului, mărturisirea lui Hristos… Trebuia neapărat să fac aceste precizări pentru a nu vă lăsa să rămâneţi în eroare…

      • Crina zice:

        R.Iacoboaie
        -Gresit ! mintuirea este individuala. Si necesita atit de multa jertfa si timp incat au dreptate Sfintii Parinti cand spun ca nu ne ajunge o viata intreaga sa lucram la mintuirea noastra, daramite sa ne mai preocupe si mintuirea altora. Putem cel mult lucra la mantuirea noastra si prin faptele noastre de pocainta sa ajutam si la mintuirea altora. Dar nu ne erijam noi exclusiv in mintuirea oamenilor cand noi nu am fi in stare nici macar de a noastra.
        -IUBIREA DE APROAPELE de care vorbesti ! pai sa fie iubire de aproapele ci nu ura, zavistie , calomnie , neascultare sau si mai grav, tagaduirea harului pe care il au preotii sau chiar atacarea si denigrarea preotilor (asa cum ai facut tu in discutiile virtuale cu anumiti slujitori ai bisericii insinuind ca tu ai fi chiar mai destept decat ei). Nu mai spun de instigarea la schisma mai pe fata sau mai in ascuns sub pretextul eretic al cipurilor).
        -Mai spui ceva despre MARTURISIREA ADEVARULUI. In fata cui marturisesti adevarul ? lovind in preoti si in biserica ortodoxa ? te-a constrins cineva sa te lepezi de Hristos si ai fost nevoit sa MARTURISESTI ADEVARUL ? cred ca nu. Atunci despre ce fel de marturisire este vorba ? masonerie, cipuri si ecumenism, apocalipsa si fel de fel de profetii ? aceasta este marturisire ? Ar trebui sa cauti la Sfintii Parinti ce inseamna MARTURISIREA LUI HRISTOS SI A ADEVARULUI.

      • Cred că puteţi să vă luaţi de mână cu Andrei Dinu şi compania. Sfinţii Părinţi au urât mult ereziile. Nici noi nu urâm oamenii, ci ereziile… Ce mai este de discutat aici? Nimic…

      • Crina zice:

        Nu-l cunosc si nu ma intereseaza persoana lui Andrei Dinu.
        Sigur voi nu urati oamenii ci ereziile ? de aceea cand nu le gasiti erezii cautati voi sa le inventati, doar pentru a avea ce ura ? Da,pai cam ce s-ar mai putea discuta cand nu prea mai avem argumente ! se merge frumos pe blogul saccsiv si se face o notificare dupa cum urmeaza : ‘RASPUNSUL MEU DAT COMENTATOAREI CRINA PE BLOGUL ACVILA ORTODOXA’ :)) si ropote de aplauze. Caci nu-i asa, Mantuitorul ne va cere socoteala si ne va judeca aspru daca nu vom primi aplauze in viata pentru lucrarea si smerenia noastra :)) Noapte Buna !

  9. Crina zice:

    @student si cristi marin
    Bine v-am regasit, Doamne ajuta. Ma bucur ca inca va mai ganditi la noi, la marinari :))

  10. Rozalia Pop zice:

    @Doamne ajuta Crina
    Si eu ma bucur sa te mai citesc. V-am citit pe aici si asta iarna cu aceeasi placere, chiar daca nu am mai intervenit. Saluta din partea mea toti marinarii nebunatici. Si bineinteles il salut pe lupul singuratic Gerica :))
    Am primit sfatul vostru de a nu mai citi mizeriile virtuale numite bloguri antisistem sau ‘ortodoxiste’ si intradevar am simtit o detoxifiere benefica din toate punctele de vedere mai ales duhovniceste vorbind. Si da, ai perfecta dreptate, am realizat ca am atit de putin timp pentru sufletul meu incat mi-a fost jena si ciuda la ideea timpului pretios pierdut cu astfel de fumigene virtuale. Acum cred ca ar fi timpul sa va sfatuiesc si eu pe voi ceva util : asa cum v-au mai spus si altii, nu-i mai bagati in seama mai oameni buni. Faptul ca le discutati si analizati paranoia sau ca luptati contra lor ai ajuta enorm de mult fie si prin critica voastra dura. Voi ati vazut cu cata disperare cauta acest infractor Vasile Vieru sa se agate de trafic, sa-i provoace pe cei de la Ric sau pe orisicine ar putea sa raspunda la provocarile de scandal, doar pentru a fi bagati in seama ? De cand nu ati mai scris despre bolile lor, mi se pare ca din iarna ? ati vazut de atunci cat rau si-au facut ei insisi cand absolut toata lumea le-a dat ignor ? fiti linistiti ca romanii nu sant prosti. Majoritatea au renuntat de mult la a mai citi (blogosfera ortodoxista si antisistem). Aceste bloguri nu mai sant in prezent populate decat de troli si cativa vechi paranoici gen maica Aurora. Chiar si pe Ric au disparut pe rand comentatorii cu discernamint dupa ce au inteles ca si acolo se fac jocuri duble. Acum toate aceste bloguri sant disperate dupa trafic, nu mai au trafic. Si pe buna dreptate, toti se intreaba unde sunt romanii ? pai romanii , scumpilor isi vad de viata si de mantuirea lor, au parasit cam de multisor aceste bube gaunoase numite bloguri de trezire .
    Crina, sa-i transmiteti si lui Marian multa sanatate si binecuvantari de la maica Domnului pe care stiu ca o adora :)) sper ca sotia lui a nascut si ca are un bebe frumos si sanatos si ca sant fericiti.
    Am prins discutia lui cu adminii de la Ric atunci cand le-a taiat-o pe propriul lor blog acuzandu-i ca accepta troli filorusi doar pentru a avea trafic. Transant ca de obicei.
    Vreau sa te intreb si sper sa nu te superi : cel care scrie pe Ric si se semneaza Spartacus, este tot marinar in echipa voastra ? tipul lupta singur acolo ca un leu si ma amuza cand la aparitia lui dispar ca insectele toti trolii si propagandistii rusi :)) . Inca o intrebare poate cam indrazneata : corabia voastra despre care vorbeati, este situl Inliniedreapta ? aveti foarte multe asemanari si ei , la fel ca voi, sant o echipa de oameni destoinici. Doamne ajuta.

    • Crina zice:

      Ah, buna Rozalia :)) pupici
      Da, cred ca ai dreptate . Bucuria de a fi bagati in seama le da pe afara. Eu am inceput prima aici cu primul meu comentariu, recunosc si ma simt vinovata :)). Nu le voi mai da aceasta satisfactie, incerc sa promit :))
      Marian este bine dar ne-a rugat sa nu mai dam detalii despre viata lui si a nimanui altcuiva, in mediul online. Discutam in privat daca vrei.
      Spartacus nu este un marinar, este un cavaler care lupta pe cont propriu, dar cu care marinarii au avut colaborari foarte frumoase si ajutor reciproc. Este un luptator de temut, el este cel care s-a rugat mai demult pe blogul Ric si a indemnat si pe altii sa se roage fierbinte pentru comentatorul ”cineva” sa nu pice in capcana saccsivista si sa iasa afara de acolo nevatamat sufleteste. Rugaciunea i-a fost indeplinita in cele din urma , smintitul si paranoicul comentator de altadata ”cineva” a iesit afara de acolo si s-a retras in smerenie (slavit sa fie bunul Dumnezeu). Arareori mai posteaza cate ceva pe Ric. Sper ca se ocupa acum de mantuirea proprie (era identic cu acest Radu Iacoboaie la smintirea altora dar totusi nu a mers atit de departe). Dar Dumnezeu cerne si iarasi cerne.
      crina – Marina Virtuala :))

  11. crina zice:

    Comentariu pt. Vasile Vieru !
    Saccsiv , nu mai baga lumea in panica si frica asa cum te zbuciuma pe tine cel rau , speriindu-ii ca vor fi saltati vezi Doamne pt marturisire. Daca va fi cineva saltat , probabil ca tu vei fi acela dar nu din ratiuni duhovnicesti ci pentru infractiuni mai vechi sau mai noi pe care chiar le-ai comis si trebuiesc ispasite.Nemernic nesimtit si mincinos , ai dat iar drumul la robinetul cu panica mintind tu si trolii tai ca va fi lumea iradiata, sa nu mai foloseasca mijloacele de transport sau nici chiar sa nu mai cheme salvarea. Sa va pedepseasca sfintii din ceruri pentru silnicia voastra.

  12. student zice:

    crina
    Nu-ti mai bate capul cu Ioacoboaie, omul este de la secta adventista. Pe blogul saccsiv, cineva l-a dat de gol. Si toti cei care manipuleaza acolo sunt de la alte secte. Crestinii ortodocsi nu intra pe asa ceva dupa cum spunea si doamna Rozalia.Nici macar catolicii. Cei care par spoiti cu ortodoxism acolo sunt stilistii, dar dupa cum stiti astia sunt si mai indraciti decat toate sectele la un loc. Toti cei care au intrat in vizorul marinarilor de-a lungul timpului s-au dovedit pina la urma a fi sectanti sau de alte confesiuni, troli ai Rusiei si stilisti.
    Daca vrei sa-ti strici ziua de tot, citeste articolul lui Vieru (acela cu ”ne vor salta pe toti). Omul asta chiar ca este diabolic.

    • Crina zice:

      @student
      Stiu, citisem azi dimineata, am scris un comentariu dar a intrat la spam din greseala mea.
      Il repostez acum.
      @Pt.Vasile Vieru zis saccsiv (porecla din inchisoare pt.cine nu stie)
      Saccsiv, nu mai arunca lumea in panica si frica asa cum te zbuciuma pe tine cel rau, speriindu-i ca vor fi saltati vezi Doamne pentru marturisire. Daca va fi cineva saltat , probabil ca tu vei fi acela dar nu din ratiuni duhovnicesti ci pentru infractiuni mai vechi sau mai noi de inselaciune pe care chiar le-ai comis si poate trebuie ispasite. Nesimtit si mincinos, ai dat iar drumul la robinetul cu panica mintind tu si trolii tai ca va fi lumea iradiata, sa nu mai foloseasca mijloacele de transport, sau nici chiar sa nu mai cheme salvarea sau sa mai mearga la stomatolog ca acolo vor fi ucisi (dupa cum scriu diversionistii tai sau chiar tu ). Parca tu mergeai des la stomatolog ! sa va pedepseasca Sfintii din ceruri pentru silnicia voastra ca va bateti joc de sufletele si vietile unor copii si tineri nestiutori care se uita in gura voastra. Bine ti-a zis mai demult cineva pe aici ca asa cum tu ti-ai ratat viata , la fel vrei sa distrugi si vietile atitor tineri din invidia care te macina. Sa fie si ei niste cretini si raufacatori la fel ca tine . Cred ca totusi pentru cine stie sa citeasca printre randuri articolul scris de tine , acolo este vorba despre un mesaj subtire care s-ar traduce astfel : ”sa nu spuneti ca nu ati fost avertizati”. Probabil ca pe viitor vei fi premiat la reintrarea in inchisoare daca vei reusi sa umpli celulele cu acesti tineri pe care te lupti cu disperare sa-i pervertesti si sa-i golesti de toata frumusetea tineretii lor. Poate va avea mila bunul Dumnezeu si nu te va trimite in inchisoare dar sa ti se dea pasaport rusesc si valea in Rusia. Acolo poti sa mergi si pe frontul din Ucraina ca nimeni nu te mai deranjeaza.

  13. cristi marin zice:

    @Rozalia Pop
    Pentru ca tot ai adus in discutie elementul Ric (actualul Cuvantul ortodox). Nu joaca la doua capete desi dau impresia aceasta. Ei sunt tot pe aceeasi pozitie ca si saccsiv doar cu mici diferente (in privinta cipurilor). Am incercat si eu sa le urmaresc putin noima articolelor si a comentariilor. Cateodata par pro Europa scotand in evidenta nebunia lui Putin. Peste cateva zile schimba foaia , ataca europa cu valorile ei (plus SUA) pentru a ridica in slavi (mai pe ocolite ) Rusia. Cand se contreaza cu propagandistii rusi la comentarii pe blogul lor, cand le da dreptate si-i cheama. Confuzia pe care mi-au creat-o am pus-o initial pe seama faptului ca fiind 3 administratori, pot avea 3 pareri diferite, unul poate este prorus, altul e proeuropean si altul e cu toata lumea. Dar daca studiezi amanuntit izul care razbate din cuvintele lor ai sa-ti dai seama ca de fapt baietii sunt proRusia si pro Putin. Mai lasa pe unul sau doi comentatori sa zica ceva anti Putin doar pentru a crea impresia discutiilor democratice. Un alt amanunt, grosul comentatorilor din momentul de fata este format din troli imprumutati de pe blogul saccsiv, cu nikuri schimbate desi adminii stiu acest lucru.Asa zisele scandaluri iscate periodic intre blogurile antisistem si Ric sunt de fatada (marirea traficului de weekend ). In concluzie, ei promoveaza cam aceleasi ideologii ca si saccsiv doar ca Vasile Vieru se adreseaza retarzilor mistico paranoici pe cand Ric se adreseaza persoanelor cu nivel de cultura ridicat. Acelasi lucru spus pe 2 limbi. Ce am mai observat eu, cand se mai nimereste sa primeasca o intrebare interesanta sau un comentariu care da de gandit, raman muti, nu mai raspund (cu toate ca niciodata ei nu pierd ocazia de a da replica). Chestiunea cu Siria si statul Islamic iarasi ii face cam suspecti cand se arata impotriva atacarii acestui stat criminal pe motivul (nu stiu cat de real) ca a fost creat de SUA si occident si ca atacarea lui ar fi o facatura care bate in alta parte. Nici Rusia nu e de acord cu atacarea statului islamic cu toate ca acesti criminali islamisti au comis crime inimaginabile impotriva crestinilor. In realitate Rusia nu este straina de actiunile si sustinerea acestui stat islamic ce si-a declarat ura impotriva SUA si a europei occidentale (la fel ca si Rusia).
    Mai retineti un lucru : toate aceste bloguri antisistem cu iz ortodox mai mult sau mai putin credibile, au legaturi in lumea serviciilor si in lumea politicii. Fara sustinerea si ingaduinta politicului , ele nu ar exista. Dar pentru ca in tara noastra, la fiecare schimbare de conducere in politic, se schimba de sus in jos absolut toate structurile (au fost ai lor, acum sa-i punem pe ai nostrii), este normal sa se schimbe si sefii din spatele acestor administratori de bloguri. Si daca seful de ieri te tinea in spate si te scotea basma curata, seful de maine (care poate fi de cealalta baricada) te poate desfiinta . Sau te poate baga la racoare. De unde rezulta ca : VOM FI SALTATI INTR-UN VIITOR INCERT :)):)) :)) sper ca intelegeti smecheria !
    Ps : e posibil ca pe viitor sa vedem acesti administatori de bloguri schimbandu-si vederile dintr-o data si fara explicatie. De exemplu Vieru sa devina un infocat propagandist antiPutin :)) . Explicatia ar fi ca, a batut palma cu noii sefi ce au vederi opuse si astfel continua sa manince si gura lui o paine. O seara buna si fiti destepti.

    • Fără supărare. Suferiți cumva de spionită, care este la modă zilele acestea în mass media românească? Unii văd acum cum peste tot roiesc agenți secreți, deși nu contest că unii dintre politicieni și ziariști ar putea fi… Nu cred că i-ați înțeles pe cei care au bloguri ortodoxe ancorate cu adevărat în creștinism…

      • Crina zice:

        I-am inteles foarte bine’ ‘pe cei care au bloguri ORTODOXISTE (nu ortodoxe)” si care sunt cu adevarat ancorate in rataciri cumplite. Ancorata cu adevarat in crestinism este numai Biserica ortodoxa . Si toti crestinii care tin de Biserica ortodoxa si ascultarea de ea, sunt cu adevarat ancorati in crestinism. Toti crestinii care participa si se cumineca cu sfintele Taine sunt puternic ancorati in crestinism (in Hristos). Nu un blog te mantuieste ci Biserica si sfintele Taine te mantuiesc. Sfintele Taine care se revarsa de la Hristos doar prin mainile preotilor.
        Sfat : incearca sa ne scutesti cu lectii despre blogurile ”ortodoxe”. Au incercat inaintea ta cel putin o gramada . Intre timp, si-au schimbat parerile si au disparut . Si mai ales nu incerca sa ne arati ca tu ai inventat mersul pe jos ! majoritatea dintre noi (si suntem destul de multi), am fost comentatori infocati pe blogul saccsiv incepind cu anii 2008-2009 . Daca vrei sa culegi mai multi adepti ai sectei saccsiv, poti merge pe ziarele online sau facebook. Acolo exista multi vrajiti de mirajul teoriei conspiratiei.

  14. Crina zice:

    @cristi marin
    Nota 10 pentru comentariu. Ar trebui inramat si pus la o expozitie (sau prin pangarele bisericilor, sa stie credinciosii ce-i paste atunci cand se impiedica de bloguri ”ortodoxe”).

  15. student zice:

    @crina
    Cat de bine le punctezi. Pai daca el este adventist si uraste preotii ortodocsisi tainele bisericii iar tu ii vorbesti despre puterea tainelor si a preotilor normal ca discutia nu se mai leaga :))
    Cativa i-au sarit in ajutor pe blogul saccsiv si sectantul a prins curaj sa minta ca nu este adventist ci ca este ortodox. Asta este una din caracteristicile lor mizerabile, mint ca niste ordinari ca ei sunt ortodocsi (doar n-or fi prosti sa spuna ce sunt ei ca nu le-ar mai da nimeni crezare). Incepind cu saccsiv , toti de la a la z sunt de la :
    – secta stilista
    -secta Oastea Domnului
    -secta Biserica secreta (a lui Dogaru)
    -secta Turma sf. Ilie.
    -secta visarionista
    -secta rascolnicilor
    -mai sunt cateva dar nu mi le amintesc toate.
    Iacoboaie nu o fi chiar de la adventisti , dar in mod sigur nici de la ortodocsi nu este . Probabil ca cel care l-a deconspirat zicand ca este de la adventisti s-a legat de faptul ca Iacoboaie loveste in preotii ortodocsi aducand chiar argumente schizofrenice cum ca preotii l-au ucis pe Mantuitorul. Tragedia este ca nu numai secta adventista, penticostala sau martorii lui Jehova urasc preotii ortodocsi dar si aceste secte scrise mai sus care sunt desprinse de la ortodoxie si au cazut sub neascultare, erezie si blestem. Oricum , citind toate aberatiile scrise de el, nu ai cum sa nu-ti dai seama ca omul este din afara bisericii ortodoxe dar minte ca sa para credibil. Si daca saccsiv spune ca el l-a promovat si l-a convins sa-si faca blog, este clar si cine este Iacoboaie dar si cu cine si ce se ocupa puscariasul. Cati saccsivisti s-au dat de gol sau au fost dati de gol ca sunt din afara bisericii ortodoxe romane ? va mai amintiti ? pe unii i-a dat de gol chiar saccsiv dupa ce s-a saturat sau s-a folosit de ei. Cel putin trolii ( dante, pc mouse, stop rfid, acc7, aniush, timisorean, kosk, cosminmatiu, nikodim, set , prahovean si partizanu) sunt de la una din sectele enumerate mai sus, dar nu de la biserica ortodoxa. De mai multe ori s-au dat de gol dar asa cum procedeaza marinarii, nu intru in detalii ca sa nu le dau ideo noi. Cel mai des s-a dat de gol stop rfid. Mai sunt ortodocsii cu numele (foarte putini) care nu au treaba cu biserica si preotii dar si-au facut idol pe saccsiv sau alti lideri.

    • Student… Student în ce, tinere? În teologie cumva?! Cred că glumești, dacă ai spune că da. Așa or fi studenții ecumeniști? Stau și mă minunez câtă ipocrizie și răutate poate să existe pe lumea asta…
      Constat doar că vorbești fără să ai habar de credința ortodoxă. Iar toți care sunt ortodocși practicanți și trăiesc efectiv ortodoxia sunt în viziunea ta foarte limitată habotnici, sectanți, nebuni de legat…
      Se împlinesc văd chiar sub ochii noștri acele profeții, cum că la sfârșitul lumii creștinii vor fi considerați nebuni și periculoși. Acum prigoana nu mai este fizică, ci psihică și putem spune că este mai greu e suportat…
      Eu sunt vaccinat împotriva manipulării și agresiunilor de acest gen, dar alții nu sunt. De aceea, rolul meu este să îi întăresc pentru încercările credinței care vor veni mereu până la Judecata de Apoi.

  16. student zice:

    Nu mai inteleg nimic cu gazele astea de sist. Parca asta era nebunia americanilor cu Chevronul de a extrage gaze de sist de la noi. Acum citesc pe RIC ca ar avea de fapt si rusii implicare in lupta antigaze de sist cheltuind milioane de dolari pe campanii. Hai ca e tare, cand s-au bagat rusii la traba asta?? si daca e adevarat, de cand ne iubesc ei asa de mult incat nu ne vor pamintul otravit ?

    • cristi marin zice:

      studentule
      M-ai facut sa rad. In realitate s-au bagat si americanii si rusii. Nu-i doare pe niciunii dintre ei ci doar pe romani . Ideea extragerii gazelor de sist a aparut odata cu primele demonstratii de forta ale Rusiei cand amenintau ca vor taia livrarea gazelor pentru anumite tari din UE. Atunci a aparut si ideea blocului european de a crea alte surse pentru a nu mai depinde de gazul rusesc, caz in care economia rusiei s-ar prabusi. Ideea gazoductului din Orient care trece prin Marea Neagra, Turcia, Bulgaria a cazut fiind sabotata de Rusia (Bulgaria face jocul Rusiei). Atunci au venit cu ideea gazelor de sist (multe tari europene extrag gaze de sist din propriile teritorii). I s-a propus si Romaniei aceasta idee , noi facand parte din UE. Ideea ar fi buna pentru ca ne da independenta fata de gazele rusesti dar si fata de alte resurse din afara. Dar cand a venit Chevronul sa se apuce de treaba, hopa si milioanele de dolari rusesti pentru campanie antigaze de sist. Si asa cum orice campanie contine infinite minciuni, la fel si campania finantata de Rusia contine infinite minciuni cum ar fi otravirea pinzei freatice, dezastrele naturale si cutremurele de pamint. Pentru a speria publicul roman.Si sperietura a prins de minune la public. In realitate, extragerea gazelor de sist nu provoaca nici unul din aceste dezastre.Nici cutremurele de pamint nu sunt cauzate de gazele de sist asa cum sustine propaganda rusofila ci sunt pur si simplu naturale ( de la Dumnezeu pt. pacatele noastre). Dar in viziunea mincinosilor rusi, orice se extrage in tara noastra si creaza independenta fata de ei, provoaca dezastre apocaliptice :)). Numai la ei extragerea gazelor , principala sursa de profit a economiei lor, nu provoaca nimic rau. Miracol rusesc :)) :)).
      Concluzia : americanii vin sa extraga cu tehnica lor avansata dar cer anumite garantii si beneficii. Pantru asta uzeaza de propaganda asigurarii locurilor de munca (platite mizerabil). Rusii pe cealalta parte vor sa depindem in continuare de gazul lor si pentru asta uzeaza de propaganda distrugerii apocaliptice a naturii. Cea mai buna optiune pentru Romania ar fi fost sa extraga gaze de sist din propriile teritorii , cu tehnica romaneasca, pentru si in beneficiul Romaniei fara ajutorul nimanui care ar putea impune conditii. Si ar fi independenta energetic fata de Rusia , America, Europa si Orient. Dar problema este ca nu avem tehnica. Am putea avea daca ea ar fi achizitionata , ca bani sunt.Si exista si mina de lucru calificata. Si ar fi si locuri de munca, eventual platite foarte bine. Dar cine sa faca treaba asta ? Guvernul ? aiurea. In interesul cui, al poporului roman ? aiurea. Politicul, guvernul si institutiile Romaniei sunt la ora actuala impartite in pro-occident si pro-Rusia. Cu migratiile de rigoare dintr-o parte in cealalta la fel ca in partidele politice. Care cur se dovedeste a fi mai mare si mai bombat (american sau rus) pe acela se bat ca sa-l linga.

    • cristi marin zice:

      studentule
      In legatura cu acele secte enumerate de tine, ai dreptate. Si eu cred ca majoritatea trolilor care roiesc in blogosfera noastra ortodoxa, provin de la aceste secte rupte de la dreapta credinta.
      Secta Biserica ortodoxa Secreta este cat se poate de penibila. Liderul ei Constantin Dogaru este un psihopat mistic. Omul zice ca primeste mesaje si profetii direct de la Dumnezeu, vorbeste cu Hristos si cu ingerii la telefon, hirotoneste preoti si femei preotese,ei folosesc sfinte odoare si straie exact ca in BOR. Numele ingerilor care ar comunica direct cu Dogaru te face sa razi cu lacrimi (cautati pe net si cititi). La fel ca si saccsivistii sau propagandistii antisistem, aceasta secta propaga ideea Romaniei ca centru spiritual al lumii, tara sfanta, Noul Ierusalim, rostul sacru si suprem al Romaniei in Apocalipsa si altele. La fel si astia, amesteca ortodoxia cu idei rasiale si naziste, antisemitism, sau alte nascociri preluate de la sectele traditionale (martori, penticostali, adventisti) cum ar fi nebunia ‘lepadarii’ din cauza cipurilor, a codurilor de bare sau chiar a cnp-ului, lucruri despre care secta Martorii lui Iehova vorbea inca de prin anii ’80 prin revista lor Turnul de Veghere.
      Cea mai periculoasa dintre sectele enumerate de tine este secta ”ucenicilor’ sau cum i se mai spune ‘Turma Sfantului Ilie’. Astia sunt cei mai agresivi si psihopati . Secta aceasta vine direct din Rusia , acolo unde gasim cele mai multe secte din lume de acest fel rupte de la ortodoxie . Au prins repede si la noi si au ramificatii in toata tara , infiltrati in toate ramurile, inclusiv prin biserica ortodoxa si printre preoti declarati ortodocsi, slujitori ai bisericii ortodoxe oficiale care in realitate indeplinesc ordinele acestei secte repet, deosebit de periculoase si agresive. Sintagma celebra din Biblie in care se spune la Apocalipsa ‘crestinii vor fi prigoniti si ucisi de crestini’ se pare ca prinde din ce in ce mai mult contur incat tilcuirea facuta de sfinti parinti spune ca adevaratii crestini ce vor tine de virtutile ortodoxiei vor fi prigoniti si ucisi de crestinii falsi, cei doar cu numele crestin. Si vedem asta la sectele apocaliptice desprinse de ortodoxie, vedem cum s-a inceput cu atacarea, calomnierea si injosirea ierarhilor sau a credinciosilor ortodocsi pe bloguri care se autodenumesc ortodoxe. Se coc usor usor lucrurile, trolii si calomniatorii de azi sunt ucigasii de maine . Fiti destepti si mai cu luare aminte. Istoria se repeta.

      • nikolov zice:

        Atatea scorneli si minciuni na-m citit an viata mea . mai bine scrieti un roman de fictiune. Numai puteti de grija lui saccsiv. Se vede ca habar nu aveti pe ce lume traiti. Bine ca macar postati aici si nu va citeste nimeni ca alfel poate lumea chiar va ar crede.

  17. OFF TOPIC IMPORTANT

    tanase commented on IPS Serafim de Pireu despre cipuri si despre lepdare. Lepadarea se face constient!.

    in response to Theologie Patristica:

    Care Apocalipsa prietene? Cea in care spune ca pecetea si lepadarea vin dupa inchinarea la fiara si sunt puse de frunte sau pe mana dreapta? Sau apocalipsa inventata de voi in care pecetea si lepadarea vin si prin documente? In Apocalipsa e un avertisment: “Şi eu mărturisesc oricui ascultă cuvintele proorociei acestei cărţi: De va […]

    Theologie Patristica on 22 septembrie 2014 la 2:02 am said: “Deci cipurile au implicatii sociale, in nici-un caz teologice sau apocaliptice” – Gresit! Cipul are implicatie TEOLOGICA, ECONOMICA si SOCIALA. Caci chiar Apocalipsa spune ” Încât nimeni SA NU POATA (obstructionare) CUMPARA sau VINDE (comert – economie), DECAT (conditionare) numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei”.
    Cipul ARE implicatie teologica – ceea ce nu intelegi tu cat si ceilalti ierarhi este faptul ca VOI (unii preoti si ierarhi eretici) nu priviti la INTENTIA PE CARE O ASCUNDE in realitate ACEST CIP. Tine minte bine acest cuvant; INTENTIA! Parintele Proclu spunea ca “cipul asta are si cornite”, pai cine e atat de naiv sa caute “cornitele” din cip? S-a referit la INTENTIE, evident!
    Parintele Cleopa, printre altele mai spunea; “Ce vreau să vă mai spun! În treapta a doua a păcatului, când facem fapta bună cu SCOP rău, fapta bună nu este bună.” Cipul poate sa aiba aplicatii bune nenumarate dar, … SCOPUL, in final care e SCOPUL acestor “fapte bune”?
    “Aste-s inselarile cele mai mari: sa faci pe haiducul si sa crezi ca l-ai gasit pe antihrist si pecetea lui.” – Comparatia asta cu “sa faci pe haiducul” sau “haiducie” e de la unii ierarhi eretici citire! Cuvinte de genul “haiduc”, taliban”, “fanatic”, “habotnic”, “bigot” etc. fac parte din arsenalul lingvistic al ierarhilor si popilor “iecumenisti”. “Asta nu e altceva decat un SEMN al SLABIRII credintei celei adevarate.” – Ai hotarat tu cum ca ACESTA e un SEMN de slabire in credita sau il pui din stomac? “Sfintii Parinti nu aveau pasiuni de genul”. – Serios? Ia mai documenteaza-te! “Pentru ei primordiale erau dreapta credinta si dreapta traire care te feresc si de antihrist, nu sa demonizeze tot ce le iesea in cale”. – QED! Tragi concluzii pripite, gandire premeditata tipica unui eretic. Dupa mintea ta, acesti “voi” nu fac altceva decat ca “demonizeaza TOT CE-I IESE IN CALE”? Adica fara a exista nici un fel de discernamant, tu esti de fapt “pastratorul tezaurului credintei”, ce mai… Exagerezi!
    Mai sus zici; “Sau apocalipsa inventata de voi in care pecetea si lepadarea vin si prin documente?” – sapa si tu un pic mai mult si roaga-te lui Dumnezeu sa-ti descopere si tie cu ce scop se fac in realitate toate aceste documente biometrice, poate Bunul Dumnezeu se va milostivi si de unul ca tine.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s