Noul Gură de Aur-Sf. Nicolae Velimirovici

 

Va recomand si un chat ortodox care mi-a placut si ma puteti gasi si acolo asa ca am considerat ca merita sa-l promovez

LINK:

http://doarortodox.url.ph/

About these ads Occasionally, some of your visitors m

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Noul Gură de Aur-Sf. Nicolae Velimirovici

  1. Ioana zice:

    Se intampla de multe ori cand incepem sa facem fapte bune si sa ne rugam, diavolul sa sara tare peste noi si sa ne chinuie cu o durere interioara vecina cu nebunia. Pe de o parte, tu nu vrei sa-ti pierzi nadejdea, pe de alta parte dracul din tine nu suporta intoarcerea ta si iti sfarama toate oasele. Spuneti-mi ,va rog, fiindca n-am pe nimeni ca sa-mi dea un sfat, e bine sa am rabdare si sa ma rog cu credinta ? Zilele trecute L-am rugat ceva pe Dumnezeu cu credinta, dar de cand si-a dat diavolul seama nu ma mai lasa in pace. Eu cred sincer ca e o incercare de la Dumnezeu pt a ma smeri fiindca am probleme cu parerea de sine si pt a-mi incerca credinta. Ced ca e o incercare, dar sunt sigura ca Dumnezeu nu ma va lasa in iadul asta, fiindca El mi-a dat o nadejde tare ca ma pot mantui si nu cred ca trebuie sa ma las descurajata de chinul asta…nu stiu..am o durere si o greutate in piept ca de moarte…sincer, nu pot sa deznadajduiesc dupa ce am vazut ce a facut Dumnezeu pt mine, asa a fost saptamana asta, a inceput cu ispite mai mici pe care dupa ce le-am invins m-am bucurat foarte mult, apoi au venit altele mai mari si acum chinul asta interior care ma macina cumplit, eu cred ca sunt indracita, fiindca o persoana foarte credincioasa a vrut sa ma ajute cu Duhul si indata m-a lovit diavolul cu ganduri de suspiciune, nu m-a putut invinge, fiindca eu am mare incredre in acea persoana si stiu din tot sufetul ca e o femeie evlavioasa si nu poate sa-mi spuna nimic de ea, apoi m-a atacat nervos fiindca „ceva” din mine nu mai suporta duhul ei si am inceput sa am o stare nebuneasca, pe care am invins=o citind psalmii. Atunci am simtit o mare mangaiere din partea ei si i-am multumit lui Dumnezeu ca i-a fost mila de mine desi eu sunt atat de nevrednica ca sa ma ajute. As vrea sa le spuna Dumnezeu ca eu nu vreau sa ma fiu cu ei , drumul asta in Sus e asa abrupt, dar totusi merita si nu ma pot lasa, trebuie sa fac fata ! Sunt sigura ca daca o sa am credinta ,Dumnezeu nu o sa ma lase asa ! Nu stiu de ce simt ca innebunesc, ca ei vor sa ma innebuneasca ! Acum mi-au trimis diavolii un vis in care se facea ca urcam pe niste scari, dar erau asa abrupte incat abia puteam pasi pe ele si m-am intalnit nu stiu unde cu un barbat ( un drac) care m-a legat la maini si a strigat la mine ” Ce rteaba ai tu cu religia ? ” Si m-a dezbracat si s-a uitat la coastele mele si a zis ceva de genul” O ajuta Sf. Nicolae „sau ” Are coastele Sf Nicolae” . Eu cand am auzit poemenindu-se numele Sfantului am inceput sa ma rog si cumva am scapat. In Sf. Nicolae mi-e toata nadejdea, o sa ma rog atat de mult pana o sa ma asculte, pana tunci o sa ma rog ! Iertati-ma, va rog, ca v-am scriu atatea lucruri, va rog, ierati-ma si rugati-va la Dumnezeu pt mine !

    • gerica64 zice:

      Da esti atacata pentru ca ai inceput sa-i deranjezi.Observ ca-ti cercetezi gandurile si intelegi de unde vin.Nu te da batuta Dumnezeu vrea cred sa vezi rautatea lor si faptul ca El este langa tine si nu te va lasa vreodata.Frecventeza Biserica ortodoxa fa niste Masluri pentru sanatate trup si suflet daca este cazul si Molifte ,nu te costa mult.

Lasă un răspuns

