Ce se întâmplă cu adevărat în lumea noastră?

THRIVE este un documentar neconvenţional care ridică vălul asupra a ceea ce se întâmplă cu adevărat în lumea noastră, face legatura, mai clar decât în alte locuri, între fizică, cosmologie, geometrie sacră, teoria evoluţiei.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

52 de răspunsuri la Ce se întâmplă cu adevărat în lumea noastră?

  1. Marian exNorvegia zice:

    @Gerica
    Am urmarit documentarul pentru ca in primul rand mi-a atras atentia tipul care prezinta doc……am crezut ca este seful meu de la servici, ce bine seamana idioten :))
    In al doilea rand imi plac la nebunie documentarele de orice gen. Am vazut la viata mea la documentare de n-am fire de par in cap.
    Dar documentarul de fata pute a new-age de la distanta de mii de kilometrii. Sunt o groaza de documentare care mai de care mai bine elaborate, care ne arata posibilele solutii la criza actuala a omenirii. Mie imi plac si astfel de documentare deoarece poti afla unele chestiuni interesante „pe langa subiect” cum s-ar zice.
    Elementul nou in documentarul asta este ca ne descopera vectorul TOR ca generator de energie inepuizabila. In alt documentar vazusem dezvaluirea energiilor generate de vibratie, principiu descoperit de fapt de Tesla. Si acolo la fel, se spunea ca daca s-ar da liber la utilizarea pe scara larga a tehnologiilor generatoare de vibratie ( care generatoare alimenteaza absolut orice si se hranesc la randul lor tot cu vibratia produsa), omenirea ar prospera, nu ar mai fi dezastre si razboaie…….ar fi raiul pe pamint. Doar un lucru omit sa spuna toti regizorii acestor documentare :
    – Da, poate ca omenirea ar prospera enorm pe baza acestor tehnologii generatoare de energii cosmice inepuizabile, dar RAUTATEA DIN OAMENI ramine neschimbata, aceste energii nu interactioneaza cu ea decat in sens negativ.
    – PACATELE si VICIILE oamenilor ramin aceleasi si nu se schimba cu nimic indiferent de cat de inepuizabile sunt aceste energii si indiferent cat de multa prosperitate ar aduce ele in lume.
    Si ne intoarcem la problema de baza, SUFLETUL omului care nu poate fi schimbat de absolut nici o forma de energie in afara de una singura, sacra : HARUL DUHULUI SFANT.
    Poate ca energiile cosmice inepuizabile pot influenta bunastarea trupului, dar nu pot influenta sufletul decat in sens rau. Sufletul este compatibil doar cu energia HARULUI si pentru aceasta forma de energie nu iti trebuiesc tehnologii si nici nu trebuie sa o cauti in spatiu sau in locuri ascunse. Vine atit de usor direct de la sursa tuturor energiilor create si necreate care este Dumnezeul Puterilor, Dumnezeul Savaot. Nu vine prin dispozitive ci vine lin ,direct in sufletul omului si de acolo preschimba toata fiinta lui si mai departe totul in jurul lui. Astfel, individul respectiv care s-a „resetat” cu energia SFANTULUI DUH, isi da seama si intelege ca ceea ce oamenii cauta innebuniti si disperati, el a gasit deja si se bucura tainic, explodeaza de fericire. Intelege ca acea energie se afla inlauntrul sau si nu mai are nevoie de nimic. Si astfel fiind conectat, acel individ se afla in legatura directa cu SURSA tuturor energiilor de unde isi va trage toata seva vietii vremelnice si VESNICE.
    (Marian exNorvegia – comandor Marina Virtuala ) :))
    Ps : rog pe toti marinarii sa schimbe semnatura din X – marinar…….cu marina virtuala)

    • gerica64 zice:

      Documentarul este bun pentru oameni care pana acum nu au stiut nimic de ce se intampla in jur.Daca vor aprofunda vor pricepe si despre New Age si alte lucruri oculte.

      • anamaria zice:

        Mi-ai luat vorba din gura. aceiasi idee am avut-o si eu.
        Felicitari pentru comentarii si pentru modul de abordare si tie si lui Marian exNorvegia.

  2. Marian exNorvegia zice:

    Aaa….mi-am revenit din buimaceala :)) :)).
    Haideti sa ne revenim din starea de melancolie de la celalalt articol si sa ne reimprospatam cu speranta, dragoste, viata, creatie, zambet curat si BUNAVOIRE intre oameni.
    Chiar daca voi repeta postarea videoclipului, asa dupa cum v-am zis si atunci (pe saccsiv pe bloc) piesa asta mi se pare una care iti insufla atit de mult emotii precum cele enumerate mai sus. O ascult foarte des dimineata inainte de inceperea lucrului , la recomandarea unei suedeze. Adica imi insufla asa o stare de bine……deci ma trezesc, imi fac siesta rapid, frunzaresf din micul dejun si beau o cana de cafea ascultand aceasta piesa. Apoi ies afara din casa trag o gura de aer proaspat care imi inunda tot trupul, zic un mare DOAMNE ITI MULTUMESC CA M-AI TREZIT DIN NOU LA VIATA si deja zambesc fara sa-mi dau seama. imi dau seama ca eu zambesc abia cand intalnind oamenii pe strada sau cand intru la benzinarie, ei imi zambesc privind la mine. Imi zambesc pentru ca citesc zambetul de pe fata mea. Si nu e numai zambetul dar este si starea aceea de multumire, de mirare ca vezi un grup de copii care merg la scoala si iti zici : slava tie Doamne ca exista acesti copii zglobii, slava tie ca ai ningi peste noi cu fulgi mari de la Tine din cer….slava Tie ca mi-ai dat cu ce sa-mi pot cumpara benzina necesara……wow, ce de lume grabita in benzinarie, slava Tie Doamne ca i-ai trezit si pe ei la viata ca sa se bucure de minunile tale si slava Tie ca exista si ei pe linga mine, ca nu sunt singur pe pamint.
    Deci chiar daca nu as zambi, se simt de la distanta aceste stari emotive si ele probabil se transmit. Ce v-am zis eu acum sunt cateva din experientele mele de zi cu zi care sper din tot sufletul sa foloseasca si altcuiva.
    Deci hai sa ne luam o portie de frumusete si speranta de la Aishwaria Raj. Si asa sa incepem Noul An, plini de bucurii si sperante. Asa ajuta-ne noua Doamne.

    Apropo de tipa suedeza care mi-a recomandat mai demult piesa asta pt ascultat dimineata spunandu-mi ca ea de cate ori o asculta simte ca se umple de dragoste…….pe bune vorbind, am ajuns la concluzia ca de foarte multe ori, ai de invatat mai multe lucruri interesante de la cei pe care-i consideram departe de ortodoxie ( in cazul meu, protestanti) decat de la fratii nostrii ortodocsi de la care te astepti sa primesti un sfat bun, o vorba buna, un ajutor, dar primesti numai ura si aspida. Insa cei care traiesc crestinismul in inima, stiti cum este ……..Dumnezeul nostru dulce si Maica Sa Preasfanta, iti poarta pasii si au grija de tine chiar si printre necrestini si eretici ………de dragul tau, Dumnezeu poate transforma oamenii din jurul tau din spini si pumnale in flori care te mangaie cu parfumul lor si in alaute care sa-ti incante auzul. Domnul Dumnezeul Puterilor te poate mangaia oriunde esti chiar si prin mina unui neortodox. Credeti-ma ca adevar va spun la ora asta si va spun pentru a va da incredere si curajul de a pasi asa cum face copilul primii pasi, fara teama si inhibitii. Mantuitorul nostru Iisus Hristos si preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, Imparateasa cerului si a pamintului sa va binecuvanteze pe voi pe toti.
    Va saluta si va prezinta onorul militar : .
    (Marian – comandor Marina Virtuala ) :))

    • gerica64 zice:

      Frumoasa indianca asta o stiu… e superfrumoasa .

      • anamaria zice:

        @gerica
        Doamne, este un inger de femeie Aiswaria Rai. Nu mai tin minte in care an (nu demult) a fost miss World, a trait o perioada in Marea Britanie (logic, tara colonizatoare a Indiei) dar ce mi-a placut mult la ea, succesul nu i-a luat mintile ci a revenit in tara ei natala unde s-a casatorit dupa traditiile indiene si este o familista convinsa.

    • Monixa zice:

      Sa-ti dea Dumnezeu sanatate el comandante, tie si celor dragi.
      (Monixa – marina virtuala)

  3. Fratele Ioan zice:

    Pentru ca cel „rau,”sa insele un crestin, trebuie ca in marea lui minciuna de 99%, sa introduca cel putin 1% adevar .Altfel nu ar putea creea minciuna.
    Noi, crestinii, indiferent in ce context am fi,[{discutii, documentare , site-uri „ortodoxe”], trebuie sa cautam cu mintea nostra acel adevar de 1%.
    De retinut ca , activisti comunisti,cunosteau BIBLIA la perfectiune , tocmai pt a combate , un crestin un preot….

  4. Aurora zice:

    Multumesc pentru tuate cuvintele frumoase Mareane.
    Gerica
    Lantul amintirilor, mi-ai umplut sufletul de bucurie. Am si eu momente cand vreau sa mai ascult ceva din copilarie ca acuma yutubul ne ofera totul, dar nu pot sa-mi amintesc ce vreau sa ascult. si abia cand posteaza altcineva imi amintesc ca doream sa ascult.
    Domnul sa va dea sanatate.
    ( Aurora – marina virtuala ha ha) multumit Mareane ?

  5. calistrat zice:

    @ Mariane
    Nu ti-am mai citit comentarii asa de bune cam de mult timp. La multi ani si tie si marinarilor tai si tuturor celor care citesc acest blog. La multi ani adminului. Multa sanatate.

    • saccsiv zice:

      calistrat
      Intr-adevar, ne-am rarit blogurile ortodoxe care dezvaluie adevarul despre masonerie, new age si alte dracisme, dar spre disperarea voastra numarul cititorilor este foarte mare si creste rapid.

      • limonada zice:

        @frate saccsiv :))
        hahahahahahaha, vorbesti despre blogu tau ??? ce i asta frate . face parte din ciclu SA MAI SI RADEM ca n ai mai postat de mult ceva de ras. adica scuze tu postezi zilnic ceva de ras am vrut sa zic ca n ai mai postat demult ceva si mai de rasu rasului . e buna poanta asta:)) :))

      • Monixa zice:

        @frate Vasile :)) :)) :))
        Ha ha ha ha, ce fantezii rusinoase ai frate.

      • Aurora zice:

        @ frate saccsiv ( ha ha ha ha ha)
        Sa-ti dea Dumnezeu sanatate pentru tot ce faci pentru noi .
        Dumnezeu iti va rasplati munca ta cu demascarea masonilor si a dracismelor.

      • Karina zice:

        @frate saccsiv
        Chiar asa, sa te tina Dumnezeu sanatos pentru misiunea pe care trebuie sa o duci la bun sfarsit ( sper ca am scris bine :)). Ma refer la misiunea asta cu demascarea masonilor si a altor persoane si personalitati.
        Dar am si eu o curiozitate frate Vasile pe care sper sa o lamuresti. Eu te cred ca muncesti 24 de ore din 24 la butoane :)). Mi-aduc aminte cand am citit prima data blogul tau in vechiul format , publicai acele articole cu familiile marilor corporatisti care conduc lumea , relatiile si sistemul de interdependenta dintre ei, articole de jurnalisti de investigatie. Cand si cand mai scriai ca muncesti zile intregi fara sa inchizi ochii, pentru ca oamenii sa afle. Deci te intreb frate saccsiv, cum reuseai sa divulgi si sa demasti atitea increngaturi internationale complicate din fata calculatorului ? Atit de multe si complexe informatii presupuneau ca tu sa te fi deplasat prin toata lumea in urmarirea lor, lucrul sub acoperire, interviuri cu camera ascunsa, contactarea persoanelor influente, relatii in lumea marilor corporatisti pt a obtine informatii calde.Sau ma rog, poate operai un computer super super cu care le spargeai posta si reuseai sa le afli secretele :)) Ori tu frate in perioada aceea te ascundeai de politie ca erai dat in urmarire generala si din Bucuresti nu ai iesit, deci nu aveai cum sa faci asa ceva. Acum continui sa demasti masonii si oamenii elitelor. Pai cand mai mergi pe teren la culegere de informatii , ca eu vad doar copypaste la articolele din presa pt. care altii au muncit ? Cum ai aflat de exemplu ca X-ulescu este mason sau cutarescu este evreu de neam ? ai fost in preajma lor, le-ai luat interviu, ai vorbit cu persoane din anturajul lor, sau cum faci explica-mi si mie ca nu pricep? Ca asta presupune multa munca de teren. As mai fi zis daca erai pe teren cate o saptamina de zile (in care pe blog nu aparea nimic) si dupa o saptamina de munca pe teren sa te fi intors ca sa publici pretioasele informatii. Dar tu stai 24 din 24 in fata calculatorului si dai copy- paste frate, in draci. Care sunt dezvaluirile tale si munca ta, asta vreau sa vad si eu. Multumesc frumos si sper ca nu te-am suparat :)) :))
        Ps : sau listele cu masoni si legaturile lor iti vin gata la pachet ? hai spune-mi doar mie la ureche, promit sa nu mai zic la nimeni :)). Sau ii botezi tu personal : ala e mason, ala evreu etc ? foarte buna poanta cu numarul mare de cititori-in-crestere, ha ha ha, asta chiar te cred.
        Karina – marinarita virtuala :))

      • danutza zice:

        @ Karina
        Cine esti tu sa pui la indoiala munca fratelui saccsiv ? ce te intereseaza pe tine cum face. Iei informatiile, te folosesti si gata, ce atita suspiciune. Este clar ca tu esti o intrusa venita aici cu misiune si saccsiv ar trebui sa te treaca la spam.

  6. Aurora zice:

    @frate saccsiv
    Nu te intrista din cauza acestei indracite Karina. Roaga-te si pentru intrusi, nu le lua in seama rautatea. Ei sunt invidiosi pe munca ta pentru ca nu au geniul tau si nu au fost inzestrati de sus cum ai fost tu. Continua-ti munca si sa ai grija de tine frate drag, ca mare nevoie avem de tine noi handicapatii prigoniti.

  7. nea Anderthal zice:

    @frate Vasile
    acuma daca te-ai anhamat la o munca enorma pentru noi trebue sa o duci la capat. Sfinti te vor ajuta din cer.
    Ps : scoate-o d’aci pa perciunata care se semneaza Karina. nu t-e clar ca e o jidovita ???

  8. STOP RFID 666 zice:

    @ frate saccsiv
    Citeste aici. Poate ar fi bine sa faci un articol. Sfarsitul e aproape.
    http://www.lumea-copiilor.eu/povesti/sunt-un-mic-ticalos-despicable-me-video_1ef009536.html

    • saccsiv zice:

      @ STOP RFID 666
      Fratele meu, articolul e interesant. „Sunt un mic ticalos” mi se pare un caz cunoscut. . Data viitoare te rog sa dai link impreuna cu traducerea textului in limba romana. Nu se intelege nimic. Doamne ajuta.

      • student zice:

        saccsiv
        Ha ha, ai foarte multa comedie. Te apreciez mai mult pe tine decat originalul.
        Foarte buna demonstratia de actorie a marinarilor. Felicitari :))

  9. kosk zice:

    Marean o inceput bine, saracu, tot incearca sa va educe, da’ voi iara o luati cu pluta pe Somes? sa invioram atmosfera asta bacoviana: vad ca o ardeti cu schelalaituri indiene, primiti ceva pagan metal? si Masha ii faina

    http://www.youtube.com/watch?A7fuuDc2hH0

    • gerica64 zice:

      KOSK

      Suntem oameni ascultam si muzica laica iar muzica sensibilizeaza sufletul ca si pictura ori cartile.Imi place si mie muzica indiana ce zici nu este frumoasa melodia asta?

      sau asta care nu-i indiana

  10. kosk zice:

    daca nu va convine, ascultati asta. ca poate va ies dracii prin urechi si va intra pe.. fa-ma praf si trage-ma pe nas.Georgian chant in Hagia Sophia
    http://www.youtube.com/watch?v=g6AAAERIIeFo

  11. student zice:

    @Marian exNorvegia
    Te semnezi acum ca si comandantul marinarilor. Inteleg ca vrei sa te intorci la comanda corabiei voastre pt lupte ?
    Foarte misto ce ai scris tu acolo, este o terapie benefica pentru a fi vesel tot timpul. Dar nu merge totdeauna si la oricine frate. Pai cand te trezesti dimineata rupt in cur de foame si iti amintesti ca trag datoriile de tine,nu ai munca nevasta-ta te freaca la melodie, copii tipa ca vor de toate, nu prea iti mai arde. Adica ai putea sa faci cum zici tu dar e foarte greu.
    Ps : ai scris o experienta proprie pentru marinari sau asa in general ? ca eu vad ca marinarii rareori sunt tristi.

  12. eleonora zice:

    @ gerika si kosk
    Nu va mai luati la contrazicere pe muzica. In toata lumea este muzica frumoasa si nu cred ca noi (ma refer la marinari) am discriminat o tara sau alta d.p.d.v muzical. Inca nu am mers prin toate tarile sa culegem frumuseti muzicale dar o vom face. Muzica indiana este una mai speciala, vorbeste mult despre dragoste si apropierea dintre oameni. A cam ramas singura din lume care are texte de dragoste frumoase si nealterate. Dar cum fiara racneste peste tot acum, mult nu va mai dura nici acolo. Au aparut (ce-i drept mai timid) „hot indian songs” si bineinteles indian-rock sau psihedelic.
    Piesa postata de doinitza la articolul trecut (nu spune niciodata adio) este superba. Ea a dat tonul la indian music :))
    Cui nu-i place, asta e. Noi vorbim si postam in functie de starea de moment, suntem foarte spontani.

    • gerica64 zice:

      Unde reiese ca eu m-am contrazis?Totusi CHIURALIA HAI este mai veche insa suna mai frumos pentru mine acu depinde si de gusturi.Da de astea peruane ce ziceti:

      si acu sa trecem la dans sa vedeti ce face o americanca:

      Minunata creatura este femeia numai Dumnezeu putea sa faca asa ceva!

  13. eleonora zice:

    @ pt marinari
    Mai baieti, dar de ce vorbim numai de indiencele frumoase ? vedeti ca faceti discriminare :))
    De ce nu am vorbi si de barbati indieni , ha ha ha.
    Fetelor, ce spuneti de Hrithik Roshan ? Acum cativa ani , in revista FHM , in urma unui top al celor mai frumosi barbati din lume, 3 ani la rand au fost desemnati barbatii din India. Desigur, asta nu inseamna ca mergand pe strada in India vei gasi numai mister, in nici o tara nu gasesti asa ceva. Nici macar in Grecia unde Marean spunea ca sunt cei mai multi barbati frumosi.
    Dar vorbind la modul general , cei mai frumosi barbati dintre barbatii frumosi ai tuturor tarilor, in India s-au gasit.
    O prietena buna din Bucuresti detine un magazin de chilipiruri din toata lumea. A fost anul trecut in India pentru achizitionarea de chilipiruri traditionale de acolo si la intoarcere, primul lucru pe care mi l-a spus entuziasmata a fost : fata, cati barbati frumosi am vazut in India, dar nu la aeroport sau in marile orase ci prin localitatile si satele mai retrase.
    Daca ma intrebati pe mine, eu prefer frumusetea barbatilor spanioli :))

    (eleonora – marina virtuala) sau mai bine mv ?

  14. Marian exNorvegia zice:

    @studentule
    Nu vreau ma sa mai intru in nici o lupta. Dar depinde, nu vreau sa bat nimic in cuie. Am scris asa ca sa facem si noi caterinca. Ba chiar am de gand sa le dau marinarilor si grade (eu sunt comandorul, altul e secundul, altul e sergent, altul e ofiter sala motoare, responsabilul cu armamentul si munitia :)), puscasii marini etc). Si pentru ca evoluam si noi, cred ca vom renunta la corabia cu panze si ne vom urca pe o nava moderna de razboi ( o fregata regala sau un distrugator), dar asteptam sa iasa din santier ca sa spargem sticla de sampanie in prova.
    Nu, nu, marinarii nu prea au nevoie de terapii pentru a fi veseli :)). Ceea ce am scris, este o chestie asa, in general si mai ales pentru poporul nostru. De cate ori vin acasa, imi sare in ochi incruntarea oamenilor pe strada……dupa cateva zile ma obisnuiesc sau fug sa-mi caut propria mea Romanie formata din prieteni apropiati, locuri placute si oameni cu sufletul frumos. Ceea ce am scris nu este o terapie ci un mod de viata. A da multumire permanent lui Dumnezeu pentru absolut toate, atrage dupa sine o gramada de binecuvantari. Am experimentat la viata mea cele doua alternative ( a cere lui Dumnezeu in necaz si a multumi lui Dumnezeu la bucurie) si pot sa va spun cu mina pe inima ca ambele sunt bineplacute lui Dumnezeu dar mai mult se bucura Dumnezeul milei si al slavei atunci cand dai multumire la bucurie decat atunci cand ceri la necaz…..si voi explica in viitor si de ce. Sunt niste treburi foarte subtile pe care nu multi le trateaza. La noi in tara este putin mai greu cu a face oamenii sa zambeasca si a-i face sa deschida ochii pentru a vedea ce au (nu numai ce nu au). Si exista riscul ca si tu fiind practic absorbit intr-o mare masa de oameni incruntati, sa-ti pierzi zambetul si multumirea , frumusetea interioara si echilibrul sufletesc. Exista un mare vartej al ralui in tara noastra care sufoca totul si cineva sau cativa, trebuie sa-l rupa de undeva, sa-i gaseasca punctul sensibil si sa inceapa lupta de anihilare pentru a face loc luminii, dragostei dintre oameni, multumirii si automultumirii.
    Tu zici ca este foarte greu pentru unul cu multe probleme sa invete sa zambeasca si sa iubeasca oamenii din jurul sau ? Ba mai mult pentru acestia am scris ce am scris. Ei au cea mai puternica motivatie pentru a proceda astfel. Este un mod de a iesi la liman, de a primi ajutor, de a descoperi lucruri frumoase aflate chiar linga tine, de a iesi din cercul vicios si de a prospera chiar.
    (Marian – comandor Marina Virtuala)

  15. Marian exNorvegia zice:

    Acum mi-am facut putintel timp ca sa mai scriu ceva dar va trebui sa ma retrag si eu. Trebuie sa ne ferchezuim si sa ne pregatim de plecare la revelion. Alexa nu ma lasa deloc, ba vrea aia ba ailalta, ba sa o ajut ba sa nu stiu ce……uoffff.
    @ anamaria
    Intai sa ne revenim dupa sarbatori si promit ca vom vorbi despre Suedia si tarile Scandinave. Nu e nimic adevarat din ce scriu aia acolo….cel mult franturi de avedar amestecate cu muuuulta minciuna si rautate.
    @multa sanatate si bucurii dom’ Gerica. Si sa ai grija de corabia asta :)), are caracteristici tehnice foarte bune (viteza, stabilitate si rezistenta ).
    @ marinarii
    V apup si va iubesc mult…..ne auzim cu totii dupa sarbatori (ma refer la internet, la acest blog). In rest ne auzim la telefoane pt urari de bine :))
    @kosk
    Haide…iarta-ma pentru cuvintele mizerabile. Nu vreau sa intru in noul an in suparare cu cineva. Sa sti ca la nervozitate si suparare, nu cred nici eu ceea ce spun. Multa sanatate.
    (Marian – comandor Marina Virtuala )

  16. Marian exNorvegia zice:

    @eleonora
    Ba sa sti ca ce am spus atunci este un mare adevar : cei mai multi barbati frumosi din lume(densitate pe metrul patrat) sunt in Grecia . :))
    Sarbatori fericite tuturor.

  17. blondutza zice:

    @Marean
    La multi ani si tie si Alexei. Sunteti niste frumosi si va sta excelent impreuna. Ale mi-a aratat rochia de seara (pe skipe) si sunt sigura ca va eclipsa toata lumea mai ales cu frumusetea ei. angelica.
    ” Alexa ma cheama sa-i aduc aia sau ailalta….uof „.
    Ba sa o ajuti la toate si sa o iubesti ca merita, altfel nu stiu ce-ti fac, o incurci cu mine :)). Mareane, m-am abtinut cu greu sa intervin la o discutie recenta dar eu vreau sa-ti zic urmatoarele : ai un inger de fata frumoasa de pica, desteapta si cuminte. Iubeste-o si ai grija de ea pentru ca ea ti-a oferit inima ei pe tava. Tu ai poate si o deformatie profesionala (caracteristica artistilor) dar majoritatea artistilor chiar daca au succes si-au distrus viata casnica din cauza ispitelor. Cred ca intelegi ce vreau sa spun. Dar tu esti crestin ortodox practicant si am incredere ca ai invatat sa faci diferenta intre viata artistica si familie, ca sa nu mai gresesti. Si mai cred ca ai discernamint ortodox ca sa faci diferenta intre dragostea pentru sotie si dragostea pentru semeni (chiar si vechi prieteni din adolescenta). Ca altfel vei suferi si tu si cei la care ti.
    Ps : nu vreau sa supar pe nimeni, spun ce gandesc eu si cred ca este destul de crestineasca problema tratata asa cum o vad eu. Sarbatori fericite tuturor si un an nou plin de bucurii si impliniri.
    (blondutza – marina virtuala :))

    • crina zice:

      @blondi :))
      La multi ani si tie pe noul an . Ce bine ne simtim cand ne da crestinismul pe dinafara !
      Cand nu cunoastem povestile de viata ale unor persoane, este bine sa nu ne grabim sa le judecam si sa le ardem pe rug . Daca in aceasta noapte cineva ti-ar schimba inima pentru o zi cu inima ei (a sti tu cui), maine ai gandi total diferit si pret de o zi, ai plange continuu.
      Ps : si eu cred ca tot crestineste am pus problema ( in duhul blandetii, rabdarii si al intelegerii durerii aproapelui nostru :))
      (crina – mv)

    • crina zice:

      @blondi
      Superba si tulburatoare melodie. In traducerea mea proprie, titlul ar putea suna si altfel. Dar ma rog, nu vreau sa supar pe nimeni.

  18. limonada zice:

    @ mareane
    blondutza a vrut sa ti zica sa ti o ti in pantaloni frate :)) ha ha ha. si io te sfatuesc la fel pe viitoru an.
    hai multa sanatate la multi ani si distractie pe cinste la toti frati marinari :))
    limonada , marina virtuala

    • crina zice:

      @ limo
      La multi ani tie si tuturor in anul in care tocmai am intrat.
      Limonada, eu cred ca exista multi barbati care gandesc cu creierul ci nu cu ce au in pantaloni :))
      (crina – mv)

  19. kosk zice:

    salutari si tie Mariane si tie Gerard de pe Semper Fi. Multi si fericiti ani sa aveti!

    • gerica64 zice:

      Salut,salut Kosk!La multi ani!Eu intre ani am lucrat sunt la serviciu dar cu leptopul langa mine am si conexiune WIFI vin ,mancare alea ,alea.In rest am vizionat filme cu Natalie Portman,Sandra Bullok si Julia Roberts.

  20. blondutza zice:

    @crina
    Multumesc frumos pentru lectia de crestinism. Am sa-ti raspund in acelasi ton de dragul unui dialog corect echilibrat : ce bine ne simtim cand judecam lucrurile din afara si nu suntem noi cei vizati !!!
    In alta ordine de idei, as vrea sa te vad la fel de hotarita in a-ti apara propriile convingeri daca sa presupunem ca intr-oo zi , gravidutza fiind, Mihai merge sa o vada pe fosta (din adolescenta) pentru ca fosta are nevoie urgenta de dragostea lui .Iar el ce sa faca, il intelegem :)) este un bun crestin si daruieste dragoste din preaplinul inimii , nu-i asa ? atunci as vrea sa te vad ca vei gandi la fel ca acum.
    Ps : superba si tulburatoare melodie, nu spun mai mult ca simt ca deja am suparat pe cineva.
    Eu chiar as schimba titlul din melodia de mai jos in : inima unei femei (sotii) care ti s-a daruit complet si a rupt o bucatica din trupul si sufletul ei pentru a ti le darui sub forma unui inger cu chip de copil (scuze nu prea ma pricep dar s-a inteles)

    (blondutza – marina virtuala)

  21. blondutza zice:

    Si pentru Marean am un ultim mesaj pe tema asta si imi cer iertare ca am deschis un subiect ce ar fi trebuit sa ramana discret :
    @Mareane
    Melodia de mai jos este pentru tine. Sa dea bunul Dumnezeu sa o asculti ca un om fericit ca tu nu te afli intr-o situatie similara. Si niciodata sa nu ajungi sa o asculti si sa te ineci in lacrimi ca un om nefericit ca ai avut totul si ai pierdut totul. Ai mai patit-o odata si Dumnezeu ti-a mai dat inca o sansa. Te indragesc foarte mult cand spui vorbe folositoare de duh si vrei sa ne arati ca a multumi lui Dumnezeu cand esti fericit face mult de tot. Asculta si melodia asta cutremura-te si multumeste-i inca odata lui Dumnezeu ca tu nu esti singur si nu esti privat de fericire.
    Atit am avut de spus si va rog sa ma iertati, va doresc un 2014 plin de dragoste si credinta .

    (blondutza- marina virtuala)

  22. Alexandru zice:

    am crezut ca e un fel de mIRC pe aici. La multi ani!

  23. Karina zice:

    @ crina, blondutza
    Ce bine ati inceput noul an fetelor :)). Nu va mai copilariti ca nu are rost. Mie mi-a placut dialogul vostru (muzical) si i-am privit partea constructiva. Si crina si blondutza au puncte de vedere interesante si este greu sa spui de partea cui sta dreptatea. Parerea mea este ca se poate tine si o prietenie frumoasa cu cineva drag din adolescenta fara sa se puna in pericol o casnicie. Lasati-l pe Marian sa procedeze cum stie el, este problema lui .
    Extrem de frumoase piesa si sugestive piesele muzicale prezentate de voi.
    Va pup.
    (Karina – marina virtuala)

  24. Karina zice:

    Daca tot v-ati apucat sa-i recomandati lui Marinel piese sugestive care sa-l ajute in decizii :)), atunci sa mergem pana la capat. O piesa de pe la noi care imi place foarte foarte mult si care are un text foarte sugestiv.

    cu drag
    (Karina – marina virtuala)

    • anamaria zice:

      Karina
      As vrea sa va spun ceva dar va rog frumos pe toti sa nu va suparati pe mine si sa nu ma considerati o copilaroasa. Eu m-am indragostit de prezenta voastra aici. Faceti o atmosfera deosebita si cand scrieti ceva frumos eu nu ma mai satur sa citesc. Si atunci cand glumiti rad cu lacrimi si atunci cand va plange inima fara sa vreau plang cu voi. Nu ma simt nici o sfanta nici o depravata, ma simt umana intre oameni cu defecte si calitati la fel ca mine . Sper ca intr-o buna zi sa va cunosc si in realitate. Domnul sa va dea sanatate si zambete de fericire la toti (cum scria Marian exNorvegia).
      Iertati-mi momentul de slabiciune.

      • trubadurul zice:

        @anamaria, te’nteleg . pentru unele pers. poate sa fie o dovada de slabiciune. Oamenii care isi recunosc neputintele, slabiciunile si au un suflet sensibil sunt oameni puternici ca niste sabii cu doua taisuri. eu ai citesc de mult pe oriunde pe unde posteaza. mai au intervale cand nu posteaza deloc ori cand se strang cu totii dar atunci cand se strang si isi traiesc emotiile traiesc si eu cu ei la maxim dar stau mai ascuns. Principalul beneficiu_cules de la ei este ca am inceput sa iubesc oamenii din jurul_meu.\\\\ si uite, ca sa dau si eu o dovada de slabiciune (ca tine) mai inainte o uram pe cutra de vecina de la niste certuri mai vechi si nu ne vorbeam. dupa ce citesc maximele marinarilor vad in vecina mea o melodie si parca-i simt sufletul ca ar vrea sa danseze (chiar daca are 65 de ani0) . vad si in ea un suflet, dorinta de viata si de dragoste, dar daca nu primeste de nicaieri, devine si ea rea si nu mai poate sa-si exprime dorintele.
        \\\\\\\\si pe mine sa ma iertati pt slabiciune (nu sunt marinar, sunt doar un om caruia i-e sete de dragoste). Doamne ajuta.

  25. Marian exNorvegia zice:

    @crina, blondina, limonada si Karina :)) :)) :))
    Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha……………………….foarte tareeee…………..hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah. Eu sunt treaz acum, ma aflu in Bucuresti si in timp ce incalzesc masina ca sa ma intorc acasa la C-ta, incerc sa va postez rapid un raspuns (e cam greu de pe mobil). Am citit tot ce ati scris, am ascultat si apropourile muzicale………da, am trecut totul prin filtrul gandirii, va multumesc si va dau raspunsul pe prima pagina (ca e mai multa veselie acolo si e mai interesant)….pagina asta o lasam asa melancolica, sa nu-i alteram parfumul :)).
    Dupa ce va treziti si va spalati pe ochi, veniti pe prima pagina, aia cu Haarp-ul…va raspund acolo.
    (Marian – comandor Marina Virtuala)

Lasă un răspuns

