2013 un an cu mari schimbări climatice

Şi în România am avut parte de schimbări ale vremii: începutul lunii mai a debutat cu temperaturi ca în mijlocul verii şi luna iunie a fost permanent însoţită de ploi care au făcut ravagii. Furtunile şi vijeliile au măturat ţara dintr-un capăt într-altul şi meteorologii nu ne dau veşti bune.

 “Evenimentele naturale extreme vor lăsa zone întregi ale Pământului fără curent şi internet. Furtunile solare vor lovi planeta, iar impactul va fi devastator: comunicaţiile vor avea de suferit, iar pierderile vor fi de ordinul sutelor de milioane de dolari”, spune Webbot, programul care face predictii despre fenomenele meteorologice pe internet.

Mai mult, cutremure majore vor avea loc în diferite zone ale globului, unele dintre ele urmate de tsunami. Aceste cutremure se vor înregistra în zonele de coastă şi în ţări precum Chile, Peru, Australia, Indonezia, SUA, Japonia. Aceste state menţionate ar putea fi afectate de cutremure şi tsunami.

Dacă aceste evenimente se vor produce, vor fi atât de puternice încât acestor ţări le va lua ani buni ca să-şi revină.

Webbot face previziuni şi cu privire la erupţia vulcanului Krakatau, ce se apropie de punctul său culminant după care se va produce o erupţie cum nu s-a mai văzut până în prezent.

 Krakatau (sau Krakatoa) din Indonezia este unul dintre cei mai renumiți vulcani ai lumii și cel mai destructiv din istoria omenirii după erupția din 1883. La 27 august 1883 s-a înregistrat cea mai catastrofală erupție din istorie. Atât explozia, cât și cantitatea de materie aruncată în aer au depășit valorile înregistrate până atunci. La fel zgomotul detonației.  La 26 august 1883 (data locala 27 august, ora locală 10 a.m.), când Krakatau a erupt prima dată violent, jetul de cenușă avea o lungime de 27 de km. A doua zi, dimineața, au urmat alte trei explozii. Ultima a fost cea care a aruncat în aer două treimi din nordul insulei Rakata. Jetul de cenușă a ajuns la o altitudine de 37 de km, iar zgomotul a fost auzit la 4600 de km distanță, în insula Rodriguez. Acest zgomot a fost înregistrat ca fiind cel mai mare zgomot auzit pe pamânt. În seara zilei de 27 august s-a mai înregistrat o explozie puternică, care a dus la surparea completă a părții nordice a insulei Rakata.

 Magnitudinea erupției 

Cele patru explozii din 26-27 august au emis o energie echivalentă cu 200 megatone de TNT. Cea mai mare dintre explozii a fost cea de-a treia, estimată la echivalentul a 150 de megatone de TNT. Indexul megnitudinii a fost de 6 VEI, numit și “colosal”. În comparație, bomba de la Hiroshima a avut 20 de kilotone. Magma aruncată în aer a fost de aproximativ 125 km cubi.

Jetul de materie aruncată în atmosferă 

Coloana de cenușă vulcanică a atins altitudinea de 80 km, a întunecat cerul de la ora 10 a.m. până a doua zi și a fost văzut atât la Singapore (680 km de Krakatau) cât și de pe navele comerciale ce navigau pe ocean la o distanță de 6000 de km. Viteza jetului a fost de 650 m/s, micșorându-se odată cu sporul altitudini. 75 km cubi de magmă au interacționat cu apa, vaporizând 75 km cubi de apă. Gazul emanat a fost în mare parte dioxid de carbon și vapori de apă.

Înainte de erupție, insula a avut o lățime de 5 km și o lungime de 9 km. După erupție, două treimi din insulă au explodat, insulele Lang și Polish Hat au dispărut. A rămas doar o treime din insula inițială. Aproximativ 23 km pătrați din insulă s-au scufundat. Au mai rămas câteva insulițe care arată forma inițială a insulei.

Vulcanul deține recordul în toate efectele unei erupții, roca aruncată în aer fiind de peste 20.000 metri cubi. Vulcanul se pregătea zgomotos de peste patru ani. Când s-a înseninat, s-a observat că cea mai mare parte a conului vulcanului Krakatau dispăruse. În scurt timp, din apă s-a ridicat o nouă insulă, căreia i s-a dat numele Anak Krakatau (“copilul lui Krakatau”). Acest vulcan are actualmente o altitudine de 200 de metri.

Efectele 

Cel mai destructiv a fost, însă, valul tsunami provocat de erupție. Valul ajungea până la peste 40 de metri înălțime și se deplasa cu viteză foarte mare, măturând coasta de vest a insulei Java și coasta de sud-est a Sumatrei. Și-au pierdut viața 36.000 de oameni și au fost distruse 165 de sate. Valul tsunami a atins, după 12 ore, portul Aden, de pe coasta de est a Africii, aflat la o distanță de peste 6000 de kilometri. Praful vulcanic trimis în atmosfera a filtrat radiațiile solare, scăzând anul următor (1884) temperatura medie a globului cu 1,2°C. Trei luni după erupție, fumul pătruns în atmosfera a dat provocat în America efecte optice stranii la apusul soarelui, de mai multe ori lumea crezând că aveau loc incendii de proporții. La trei ani după erupție, fumul mai era perceptibil în atmosferă.

Acest articol a fost publicat în STIATI CA... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

69 de răspunsuri la 2013 un an cu mari schimbări climatice

  1. crina zice:

    @gerica
    Buna seara. Am revenit aici doar pentru a-ti face cateva precizari. Multumesc ca ai incercat sa iei oarecum apararea marinarilor in fata saccsivistilor, dar nu este nevoie. Noi nu avem nevoie de aparare nici unul dintre noi. Daca dorim, putem merge noi insine acolo sa ne aparam. Fiecare dintre noi este capabil daca isi pune in cap, sa infrunte singur toata lihota intunecata a lui saccsiv si sa-i lase fara replica. Saccsiv stie aceasta, o stiu si lingusitorii lui, acesta fiind principalul lor motiv pentru care suntem cenzurati : frica de adevar.
    Acum cateva zile ai scris un comentariu foarte urat pe saccsiv, in care ai folosit cuvinte aproape mizere. Initial am fost convinsa ca nu esti tu ci poate cineva care ti-a furat nikul si emailul . Eram aproape convinsa ca esti un pacifist, un crestin nepartinitor si adevarat. Pacat, poate m-am inselat.
    Cat despre Marian, am mai scris pe blogul tau (Rozaliei Pop) ca marinarul nostru drag Marian exNorvegia este plecat mai omule in Croatia calare pe motocicleta lui impreuna cu Alexa, iubita lui si alte cateva cupluri de motociclisti si se vor intoarce abia saptamina viitoare. Omul are o groaza de treaba mai gerica, cu pensiunea lui de la Costinesti cu serviciul din Suedia si cu dragostea Alexei. Nu-i mai arde de bloguri mai ales de cand cu noua lui motocicleta si de cand Alexa l-a conditionat sever sa se lase de postat comentarii pe bloguri. Ai scris pe saccsiv blog ca Marian a scris la tine pe blog cu pseudonimul „Moca” si ca tu l-ai mirosit. Mai gerica, eu sper ca nu ai cazut si tu in paranoia lor ci ca ai ramas un om integru. Nu am vazut nici un comentariu la tine semnat Moca si te mai asigur inca odata ca Marian nu a scris deloc pe blogul tau. Inainte sa plece, a apucat sa citeasca urarile de bine ale Rozaliei si atit. Puteai macar sa ne intrebi pe noi, marinaresele care am binevoit sa te onoram cu prezenta, daca un anumit comentariu este al vreunuia dintre marinari sau nu.
    Crede-ma ca stiu ce-ti vorbesc, Marian sau oricare dintre noi marinarii si marinaresele, nu se tem sa intre aici sau oriunde altundeva sa-si exprime parerea si sper ca te-ai convins de aceasta. Nu este nevoie sa ne ascundem ca tu sa ne simti sau sa ne mirosi , crede-ma. Ai vazut ca marinaresele au intrat sub proprie semnatura si pe blogul saccsiv, fara frica. Nu mai face afirmatii neprobate, gerica pentru ca iti vei pierde credibilitatea in fata cititorilor. In privinta noastra, a marinarilor si a lui Marian exNorvegia, ne poti intreba pe noi cu toata increderea. Altfel nu e frumos ce faci, sa cauti sa te guduri pe linga saccsiv folosindu-te de presupuneri la adresa cuiva.
    O seara buna si Doamne ajuta.
    (crina – marinarita )

  2. crina zice:

    gerica
    Ai invitat comentatorii acestui blog sa te corecteze acolo unde gresesti si tu ai gresit constient sau inconstient. Probabil cineva cu nickul „Moca” te-a dialogat pe saccsiv si tu repede ai spus ca era Marian. Sa intelegem astfel ca saccsiv si secta lui nu primesc absolut nici o critica din partea cuiva decat din partea lui Marian, cine spune ceva impotriva nebuniei acelui blog nu poate fi decat Marian sau marinarii lui. Altfel, toata lumea il iubeste pe saccsiv ori secta lui :))
    Mai spui ca voi doi ati avut multe dispute. Cand, ca eu nu-mi aduc aminte decat de o singura data cand se semna Gheorghe si te-a corectat in privinta expresiei ” a ne permite noi, muritorii,sa apreciem ceva la Dumnezeu” , lucru cu care si eu am fost si sunt de acord 100% cu Marian. Din cate stiu, aceasta a fost singura voastra disputa. Tot atunci, din cate imi amintesc si din cate scrie si in arhiva, ai ras de el ca-i place modelismul feroviar si proiectele sau programele in tridimensional 3D. Draga gerica, e ca si cand ai rade de cineva ca este sa zicem inginer si ii place ceea ce face. Sau ca si cum ai rade de cineva ca ii place sa construiasca o corabie in miniatura in loc sa stea cu baietii la barfe si la spart seminte.
    Pacat, imi pare rau ca ai ajuns asa de dragul de a fi bine privit de saccsiv & brothers. Mare pacat. Sa te apere bunul Dumnezeu de inselari .

    • crina zice:

      (crina – marinarita)
      :))

    • gerica64 zice:

      Sunt genul omului solitar nu-mi place sa ader la nici o grupare daca ma bag sa comentez ceva o fac numai daca stiu ceva despre subiectul respectiv.Eu consider ca partea voastra a marinarilor sunteti de buna credinta insa nici pe Saccsiv nu-l consider a fi vreun escroc.Poate aveti vederi diferite si eu am multe care nu se potrivesc cu ale altora.Pentru mine si voi si Vasile sunteti buni crestini nu am cu nici una dintre parti conflct si nici nu-mi dorsc.Disputa cu Marian am uitato e posibil sa fi gresit eu exprimarea nu este nici o nenorocire este omeneste sa gresim.Nu vreau sa intru in gratiile nimanui si nici sa fiu privit bine de Saccsiv la ce folos?Eu nu fac caz asa mare de cipurile astea sunt nimic pe langa bio nanocipuri alea sunt periculoase si ele vor reprezenta parte din pecetea antihristului.Eu mai cred ca si catolici care merita se vor mantui.Pe blogurile mele sunt conceptii care difera de cea ce se dezvolta pe Saccsiv si am poate unele care difera si de ale voastre.Marian daca sa suparat cumva pe mine imi pare rau si sa ma ierte daca s-a considerat jignit.Eu am propus sa va lase sa comentati sa puna la spam satanisti si nu pe cei care vad altfel lucrurile ca asa este corect.

  3. Kevin zice:

    @crina
    Am citit ce scri si aici dar si la saccsiv pe bloc. Imi place de tine si as vrea sa te cunosc daca se poate. Imi place de toate marinaresele care ati scris acolo si am ras cu lacrimi la discutiile voastre. Ati facut rau ca n-ati mai scris si ca nu v-ati gasit un loc unde sa continuati sa scrieti. Nu cred ca aveti dreptate cand ziceti ca nu mai aveti pentru cine sa scrieti si sa atrageti atentia. Eu zic ca foarte multi au citit ce ati scris voi, au inteles si au tras semnale de alarma privitor la diversiunile care se fac prin aceste bloguri-experimente. Nu cred ca ati scris in zadar, e parerea mea.

    • Dahlia zice:

      Ma bucur ca in sfarsit a mai aparut cineva care isi da seama ca acel blog este un experiment. Din pacate majoritatea cititorilor nu isi dau seama, nefiind pe faza la dialoguri care ulterior sunt sterse, pentru a nu lasa urme. Vezi ultimul dialog dintre R-gogu si saccsiv :
      „saccsiv said, on iulie 3, 2013 at 9:38 pm

      Rgogu

      Sper ca ai citit. Acum voi sterge scurtul dialog, caci sminteste incepatorii. ”
      http://saccsiv.wordpress.com/2013/07/03/anti-cip-un-dvd-pentru-preoti/.

      Pt cine nu a fost pe faza, R-gogu semnalase faptul ca a aflat de la cativa ucenici ai Pr Iustin, faptul ca siteul apologeticum si Maica Fotini nu aveau girul Pr Iustin, asa cum se lasa impresia pe cele doua bloguri : apologeticum” si ” saccsiv”.
      In ruma cu cateva saptamani, cineva mai ridicase aceasta problema , si anume ca Pr Filotheu a sfatuit mai multe persoane sa se fereasca de blogul ” saccsiv” ca de diavol.
      Bineinteles ca si acel comentariu a fost sters.
      De data aceasta, prin problema ridicata subtil de R-gogu, era pusa din nou in discutie sinceritatea blogerului saccsiv. IAr saccsiv a sters dialogul ca s|a nu sminteasca incepatorii”. Oare cat de orb trebuie sa fii sa nu-ti dai seama ce joc murdar face acest sacsiv?

      Sper Sa ajute Domnul ca oamenii sa realizeze cat mai curand in ce cloaca au fost atrasi. Deocamdata se pare ca le place la nebunie miasma de acolo, caci sa te fereasca Dumnezeu sa ii aduci vreo critica, imediat iti sar la gat : a se vedea reactiile acelui postac ce isi zice G-man.

      Am un mesaj pentru voi, saccsiv si G-man : sa va ajute Dumnezeu dupa sinceritatea si bunatatea voastra!
      G-man, facerea de bine pe care mi-ai aratat-o tu mie, de aia sa aiba parte fiica-ta cand o creste mare! Si spun asta, pentru ca m-am intristat foarte tare cand am vazut cum sunt insultata, iar tie iti convine sa vezi asta. Ba mai mult, te bucuri ca sunt la spam, si dupa ce m-a facut ala desfranata, n-am mai putut sa scriu nimic.
      Si cine ma facea pe mine desfranata . Nimeni altul decat cel care trateaza femeile ca obicete sexuale: dadea anunt la ziar ca angajeaza secretare, ca sa aiba cu cine sa se culce. Animal.

  4. Dahlia zice:

    Si-acum astept sa-mi sara in cap ” supercrestinii” cei care vorbesc preotii de rau, si trateaza cu dispret pe oricine nu e la fel de fanatic ca ei.
    Hai, spuneti-mi ca un bun crestin nu blestema. Da, asa e, aveti dreptate. Dar ce sa astepti de la o simpla desfranata?
    Voi ati fi asteptat mai mult?

    • gerica64 zice:

      Dhalia nu ar trebui sa te consumi asa mult.Daca iti face atat rau blogul ala nu mai intra pe el evita-l.Esti o persoana hipersensibila si ranile nu s-au vindecat.Majoritatea oamenilor au pacatul curviei(si eu l-am facut) de ce crezi tu ca esti mai vinovata ca noi de suferi atat la niste vorbe? Eu unul nici nu ma sinchiseam la vorbele astea.Daca vrei sa fi placuta lui Dumnezeu ia exemplul din viata sfintelor femei din calendarul ortodox fereste-te de curentul feminismului.Nu-mi place sa dau sfaturi o fac numai pentru ca sa-ti gasesti linistea.

  5. Dahlia zice:

    Scuze pentru mesajele pline de greseli de ortografie de mai sus.
    M-am enervat cand am citit asa ceva urmatoarele pe saccsiv

    „G-man said, on iulie 5, 2013 at 9:34 am

    mireta nastase– ce tratat de feminitate-feminista ai scris! waw ! , nu esti departe de spam pe acest blog .. ca apoi sa mergi si tu pe alte bloguri si sa urlii ca acesta e un blog misogin si din cauza ca esti femeie ai fost trecuta la spam ….Dar sa lasam viitorul .. !….
    ….”
    Adica asta e tot ce are de zis dupa ce a vazut ca sunt bagata la spam si sunt facuta acolo ” desfranata”? Adica este de acord? PAi atunci , DIN INIMA ii doresc ce am scris mai sus.
    Si sa nu uite, ca vorba rea si pe omul bun il face rau.

    • Rozalia Pop zice:

      @Dhalia
      Te inteleg foarte bine, nu are rost sa fi suparata.
      Legat de stergerea urgenta a unor comentarii pline de adevar (pt a nu lasa urme), vezi si comentariul cititorului „Ieri Azi Maine ” care i-a semnalat lui saccsiv ceva cat se poate de crestinesc si ortodox. Saccsiv ca de obicei cand simte cuvintele duhovnicesti ca-l ard, sare si acuza. Asa l-a acuzat si pe acest comentator intrebandu-l cu viclenie daca este cu misiune pe blogul lui. Si cum era normal, fanaticii lui au sarit pe bietul om .
      Secta aceasta se comporta mai rau decat clanurile mafiote. Acestui raufacator care isi spune „saccsiv” daca ii vorbesti in duh ortodox, el spune ca tu esti cu misiune.
      Dahlia, cei care abunda pe blogul lui si se simt in largul lor, sub obladuirea acestui raufacator, nu au nimic in legatura cu credinta ortodoxa. Doar o spoiala de suprafata, doar o iluzie. Ei cred despre ei insisi ca sunt ortodocsi si saccsiv le insufla increderea bolnava ca ei impreuna cu el, gurul, sunt alesii. Dar asa dup acum si tu ai inteles, oamenii aceia sunt vai de capul lor. Ispita grozava nu vine de la saccsiv ci vine de la Dumnezeu care pentru necredinta si spurcarea sufletelor lor ii lasa de izbeliste sa cada in mainile lui saccsiv si a tot felul de escroci anonimi. Sti si tu ca multi oameni datorita necredintei si a mandriei lor cad pe mainile escrocilor si li se intampla asa pe buna dreptate, ca pedeapsa pentru prostia lor. Da, cei intregi si sanatosi la minte si la suflet, nu au cum sa nu vada laturile si molozul din aceste gropi virtuale si fug de acolo. Saccsiv , apologeticum si care or mai fi, sunt doar unealta diavolului cum bine le spunea monahul Filotheu de la Petru Voda. Am ajuns sa cred ca nu este vina lor. Ei fac ceea ce li s-a spus sa faca, ceea ce le place sa faca si sunt constienti ca fac voia diavolului. Lor nu ai ce sa le mai reprosezi si nici nu mai ai cum sa-i sfatuiesti de bine ca ei singuri si-au ales drumul prapastios. Dar cititorii care le calca pragul si se lasa dusi de minciunile, manipularile si paranoia lor, sunt vinovati . Daca ar avea credinta cea adevarata, ar simti ca locul acela pute ingrozitor. Dar pentru ca nu au credinta, si Dumnezeu le-a luat simturile si sensurile asa incat li se pare ca acel loc miroase a Rai si este luminos.
      Iertare pentru greseli.

      • Dahlia zice:

        Rozalia,
        Nu vroiam sa mai scriu, ca deja imi e rusine de starile de rau, revolta si ura care se nasc in mine ori de cate ori imi amintesc de acel blog si cei doi banditi sefi.
        Dar vreau sa multumesc pentru cuvinte. Mi-ar fi placut sa stiu si eu sa comunic asa. Si sa am linistea care razbate din cuvintele tale. De fapt, regasisem o vreme linistea asta, dar de cand am intrat iar pe blog, dupa un an si ceva, se pare ca m-am afundat iar in noroi. Credeam ca m-am vindecat, dar nu-i deloc asa. Dar o sa iau masuri.
        Multumesc pentru blandete 🙂

  6. Monixa zice:

    @Dahlia
    M-ai facut sa zambesc :)) Nu mai fi asa bleaga . Niste banditi asa cum bine le spui, se simt importanti stiind ca au facut rau cuiva. Nu trebuie sa le dai satisfactia aceasta. Depinde si de caracterul fiecaruia. Eu de exemplu nu am permis niciodata cuiva sa ma calce in picioare . Evit din start discutiile cu mitocanii si momirlanii pentru a nu avea de furca mai tarziu cu ei. Din ce am citit si eu si din ce mi-au spus si marinarii despre povestea ta cu acel blog , tu esti putin cam moale , fata. Comentariul recent adresat tie de saccsiv este sfidator si ar trebui sa-i dai o lectie acestui poponar de puscarie.
    In primul rand este vorba despre relatia ta cu Gheorghe -Man (asa mi s-a spus ca il cheama :)) ). Cum isi permite bididiul acela de saccsiv sa se bage in povestea asta ? doar voi trebuie sa va rezolvati problemele din trecut.
    Dar ce nesimtire si tupeu are sa te faca desfranata !!! am inteles ca si in trecut saccsiv te-a facut curva, desfranata si cum i-a venit la gura. Dahlia, eu in locul tau il faceam pe acest nenorocit sa-si vada lungul nasului, ca nu este el taicatu sau maica-ta. Tu nu ai verisori curajosi sau prieteni adevarati care sa-l gaseasca pe poponarul acesta sa-l puna la punct ? Daca m-ar fi facut astfel pe mine, nu scapa acest infractor din mainile celor 2 frati ai mei sau din mainile lui tata.
    Mergi la politie si fa o plingere impotriva lui saccsiv pentru grava calomnie. Mai fetelor, nu mai fiti atit de blegute sa va lasati calcati in picioare de niste betivi crescuti in violenta. Baga-l in puscarie pentru ca si-a permis sa te faca in repetate randuri , desfranata. Ce, s-a culcat el cu tine de isi permite asa ceva ? Parintii tai ce zic, stau muti in fata acestor acuze, sau au devenit si ei saccsivisti ?
    Salveaza comentariile tale si ale lui si mergi sa te informezi cum poti sa-l dai in judecata pe acest individ murdar numit Vasile Vieru . Calomnia pe internet poate fi penalizata aspru.

  7. Monixa zice:

    @Dahlia
    Acum am citit mai pe indelete discutia ta cu saccsiv. Da, ai dreptate, este revoltator ca un nemernic ca asta sa te faca desfranata si apoi sa te bage la spam ca sa nu te mai poti apara. Te inteleg bine si daca ma pun in pielea ta, nu stiu cum as reactiona dar oricum, bine nu i-ar fi nici lui. Uite asta este scopul lor, sa inebuneasca de cap oamenii. Pe lingusitori sa-i faca sa creada ca sunt speciali, iar pe oponenti sa-i calomnieze si sa le astupe gura stiind si bucurandu-se ca acestia se umplu de nervi fara sa aibe posibilitatea sa se apere. Acestia sunt adevaratii satanisti imbracati in blana de oaie.
    Pai bine, si el daca si-a permis sa te faca desfranata, tu de ce n-o faci pe maica-sa la fel ca numai o astfel de femeie poate da nastere unui dihor urat ca acesta ?
    Femeia despre care spune el ca l-a parasit (datorita misiunii lui cu blogul :)) ) a fost cea mai desteapta femeie din Romania. Cum poate o femeie sa stea cu un asa dihor !
    Reactia lui Gheorghe-man ca s-a bucurat cand saccsiv a facut-o desfranata si a bagat-o la spam pe fata cu care el a avut o relatie, nu poate fi decat reactia unui poponar, nu a unui barbat. Este ciudata relatia de dragoste dintre Gheorghe-man si saccsiv. Posibil sa fie gay amandoi ca prea se lauda si se lingusesc unul pe altul. Altfel nu-mi explic.
    Si mai este ceva : nu numai gheorghe a tacut cand un puscarias si-a permis sa te faca desfranata, au tacut toti asa-zisii barbati ortodocsi si nici macar unul nu s-a gasit sa ia apararea unei femei in fata gravelor calomnii ale lui Vieru. Aceia toti care au tacut si s-au bucurat sunt pisici nu sunt barbati. Si se mai pling si se intreaba de ce femeile vor sa-i paraseasca sau de ce nu-si pot gasi o femeie buna. Pai femeile cauta sa traiasca alaturi de barbati curajosi nu alaturi de pisici pupincuriste paranoice si apocaliptice.
    Si daca spui ca acest g-man si-a batut joc de tine si continua sa te sfideze , eu i-as da o lectie si acestuia mai ales ca tu il cunosti personal. Nu te mai lasa calcata in picioare. Nu sunt o feminista si nu agreez ideea organizatiilor feministe dar nici nu trebuie ca o femeie sa fie bataia de joc a barbatilor doar pe motiv ca ei sunt romani si „crestini-ortodocsi”, asta nu are legatura cu credinta ortodoxa. Trebuie sa-si bage mintile in cap. Mie mi s-a intamplat ca mergand odata pe strada sa trec pe linga un grup de barbati. Cativa erau bine afumati , au inceput sa ma ia la misto si unul a venit si mi-a dat o palma peste fund. Atit m-a umplut de nervi ca m-am intors si i-am tras cu toata puterea un picior in oua si o poseta in cap ca s-a pravalit de durere cat era el de mare la pamint.
    Fi mai tare de caracter, nu s-a sfarsit lumea. Barbati buni exista dar trebuie sa ai rabdare. Daca iti face rau nesimtirea saccsivistilor, ia o pauza si nu mai intra acolo. Dar oricum, lui gheorghe-man , daca il cunosti si sti unde locuieste, da-i o lectie dura ca sa inteleaga ca a avut de a face cu o femeie , nu cu o boschetara . Nu stiu ce rude si apropiati ai tu, dar eu daca eram fratele tau, il gaseam si ii invineteam amindoi ochi ca sa te tina minte si macar sa taca din gura.
    (Monixa – marinarita )

    • Dahlia zice:

      Monixa,
      Ma bucur ca tu ai inteles foarte bine cum sta treaba. Se pare ca pt saccsiv, g-man sau gerica e mai greu a intelege sufletul feminin. Si oricum, tentatia oricarui „ortodox ” care se respecta, este sa judece si sa osandeasca pe altii.Totusi si dintre acestia, unii au circumstante atenuante, ca nu au toate datele problemei. Iar g-man a dat dovada de cinism, proastacrestere si lasitate.
      De la saccsiv, chiar nu ma asteptam la mai mult.
      Ideea cu pumnul si invinetitul ochilor e comica, si pare izvorata dintr-un suflet proaspat de copil. :), eu fiind muuuult mai violenta In limbaj. Ferice de G-man ca nu sunt om de actiune.
      Dar sa-i lasam in plata Domnului. Ca fiecare o sa-si ia rasplata intr-o zi.
      Cat despre acest love story dintre saccsiv si G-man, chiar nu stiu ce sa zic, e foarte ciudat. Cred ca nici pe nevasta-sa n-o cocoloseste asa.

      Asadar mi s-a spus ca desfranatele nu au ce cauta pe saccsiv si am inteles ca acolo au voie doar babele care debordeaza de evlavie. Asta la categoria femei. LA barbati, altfel sta treaba : sunt acceptati si curvarii chiar cei guralivi si extrem de mandrii, doxa de dogma! Care au invatat un anumit mod de exprimare, care au aceleasi idei, care folosesc clisee ca : ” oleaca”, ” consider ca” , „lupi in blana de oaie „, ” sper sa luminam cat mai multi preoti” , „Le e frica, nu se numesc preoti atunci, si nici nu sant preoti”. „Nu stiu cati se vor trezi din ei, pt ca multi din pacate nu au nici o legatura cu preotia”. „Oamenii trebuie sa se trezeasca , fiecare in parte , sa cunoasca importanta refuzului acestui cip , sa cunoasca si urmarile daca primeste cipul si implantul care urmeaza .”. ” ereticul …. cutare” . ” masonul cutare”, etc, etc, / Totul acolo e anti ceva. Nimic nu e PENTRU. LUPTA LOR E MEREU CU EXTERIORUL, CU ALTII, niciodata cu patimile si intunericul in care zac ei insisi.
      Toti sunt prosti si adormiti, Sf Daniil Sisoev, Pr Rafail, multime de ierarhi, ce sa mai zic de miile de preoti carora ei le vor trimite frumusel un DVD CU DIRECTIVE.

      Nici un preot, nici un ierarh, toti ceilalti sunt de lepadat, fara numai Pr Iustin. El a tinut tara asta si doar el o va tine si de acum inainte.
      Eu deja fac alergie cand vad cum incearca sa bage pe gat un Parinte, drept ” duhovnicul neamului” ca sa-si credibilizeze ei actiunile. Dar ce e aia duhovnicul neamului? Adica ei nu au duhovnici, toti sunt ucenicii Pr Iustin? Oare Parintele stia? Nu prea cred. Dumnezeu sa-l ierte pe Pr Iustin si pentru rugaciunile lui sa ne ierte si pe noi. Dar de aici pana la obsesie e cale lunga.

      Iti multumesc Monixa pentru mesaje. Nu trebuie sa te superi pe gerica. Eu nu pretind respect din partea nimanui, fiecare face dupa inima lui. Ii multumesc ca ne-a lasat sa scriem aici chiar daca nu impartasim aceleasi pareri.

  8. Monixa zice:

    @gerica
    Acum daca tot m-am suparat pentru Dahlia , hai sa-mi vars supararea de tot. Ia stai sa te iau putin si pe tine de guler. Tu esti barbat sau ce esti ? cand ai citit ce a patit Dahlia, de ce ai tacut ca un mut si n-ai zis nimic. Mai spui ca esti un cavaler. Orice barbat ar trebui sa aibe in sufletul sau acel simt sau instinct al cavalerismului in raport cu femeile . Oricum ar fi o femeie, ea nu trebuie lovita sau calcata in picioare asa cum fac aceste bestii, nu oameni. Sunt de acord, nu trebuie nici ca o femeie sa-si permita orice in fata unui barbat sau in general. Dar cand o femeie oricare ar fi ea , este agresata , nu taci si nu ignori daca esti un barbat credincios
    Tu spui ca saccsiv Vieru , dupa parerea ta, este un crestin adevarat, om bun si bla bla bla. Tu ai orbit gerica sau te-ai schimbat instant ? cum poate fi acesta un crestin adevarat cand loveste cu buna stiinta in preoti ortodocsi, in mari personalitati ale Romaniei (cand el este doar un puscarias) si cum sa fie un om bun cand face desfranata o femeie si nici macar nu-i da sansa de a se apara ? Tu sti ce este acela crestinism-ortodox sau nu sti ?!?! cand face demonstratii de mandrie diavoleasca si zice ca blogul lui este iarasi number 1, cand astupa gura oamenilor care-i ridica probleme cu esenta adevarata ortodoxa si ii ameninta, tie cat de ortodox ti se pare dom Vieru ? tu vorbesti asa numai ca sa poti posta pe blogul lui diavolesc, asta e parerea mea. SI ca sa-ti aduc un argument sa vezi ca am dreptate, iti amintesc ca in urma cu cateva articole, ai spus marinaritei Crina ca tu nu vei mai intra pe blogul acela spurcat, ba chiar l-ai sfatuit si pe fratele Ioan sa nu mai intre acolo. Si Crina te-a sfatuit sa nu spui niciodata asa ca nu se stie, (multi au zis si s-au dezis ) . Si uite ca ai ajuns la vorbele Crinei. Dar nu conteaza asta, sunt oameni cu slabiciuni care nu se pot abtine doar de la atita lucru dapoi de la patimi si mai mari.
    Eu nu va inteleg pe voi astia cu bloguri, ce Doamne iarta-ma va atrage sa comentati in groapa saccsivista. Pai nu ai si tu bloguri sa postezi pe ele, de ce ti le-ai mai facut ? Multumesti celor care se incumeta sa vina aici sa comenteze si ti-ai dori sa fie mai multi, dar nu te ocupi de cititorii tai asa cum ar trebui ca sa-i ti linga tine . Pai iarta-ma gerica, dar este o lipsa de respect din partea ta sa inviti cititori pe blogul tau la discutii in timp ce tu ii lasi aici si pleci sa comentezi in canalizarea saccsiv. Tie ti-ar place ca eu sa te invit la mine acasa la o cafea, sa-ti pun cafeaua in fata lasandu-te singur si eu sa plec la prietena mea sa-mi beau cafeaua cu ea ? nu cred ca ti-ar place asa ca nici mie nu-mi place.
    (Monixa – marinarita)

    • gerica64 zice:

      A fost o vreme cand si eu judecam preotii din necunostinta de cauza.Acum nu mai judec pe nimeni nu indraznesc, foarte mult supara pe Hristos aceast lucru.Eu intru unde consider ca pot spune ceva folositor atat timp cat se permite aceasta.Urmareste comentariile mele vezi si in arhiva am aparat preotii pentru ca stiu ca judecandu-i lovim la temelia bisericii.Saccsiv poate fi de buna intentie dar ca om poate gresi toti suntem in urcus nu-I poti cere sa fie perfect.Nu este vreun sfant.Atentie sa nu aveti si voi o ura nejustificata si faptul ca daca a fost puscarias este mai prejos de ceilalti care nu au ajuns acolo.Postez pe Saccsiv mai inainte de a avea blogurile si o fac pentru ca unele idei sunt comune cu ale mele, nu insa toate.Eu nu invit pe nimeni pe blog comenteaza cine vrea si se vede asta daca cautati in arhive.Voi ati intrat aici si ati comentat iar eu ca si pe ceilalti cititori v-am lasat sa va descarcati.Eu nu sunt aparatorul nimanui mai ales in probleme care nu ma privesc si nu le cunosc in profunzime.Daca sa presupunem ca as fi pus la spam cum am fost pus de saccsiv2 nu-i nici o problema. A ma razbuna in vreun fel consider ca e o mare prostie s-au mandrie ascunsa.Acum sa-ti arat ce cuvinte ai spus ca sa fie zgandarit orgoliul si ca te faci fara sa vrei ispita:

      „Tu esti barbat sau ce esti ?”

      „Mai spui ca esti un cavaler”

      „Tu ai orbit gerica sau te-ai schimbat instant?”

      „Tu sti ce este acela crestinism-ortodox sau nu sti ?!?! ”

      „Eu nu va inteleg pe voi astia cu bloguri, ce Doamne iarta-ma va atrage sa comentati in groapa saccsivista”

      „Dar nu conteaza asta, sunt oameni cu slabiciuni care nu se pot abtine doar de la atita lucru dapoi de la patimi si mai mari”

      „este o lipsa de respect din partea ta sa inviti cititori pe blogul tau la discutii in timp ce tu ii lasi aici si pleci sa comentezi in canalizarea saccsiv”

      Nu m-am suparat dar cum ramane cu asta:

      „Sunt de acord, nu trebuie nici ca o femeie sa-si permita orice in fata unui barbat sau in general”

      Asa ziceti dar pe zi ce trece astfel de cuvinte despart familii barbati nu sunt totusi niste carpe si atat timp cat nu respectati nu veti fi respectate.

      • Rozalia Pop zice:

        @gerica
        Scuza-ma ca intervin in discutia ta cu Monixa. Nu prea ai dreptate dar subiectul cu barbatii si femeile este foarte vast. In ultima fraza ai dat-o cu nuca in perete . In primul rand ar trebui sa definim ce inseamna pentru un barbat respect din partea femeii.
        Si ce inseamna pentru o femeie respect din partea unui barbat. Hai sa spun parerea mea eu fiind patita odata. Deci cum vad eu respectul si iubirea oferite de o femeie barbatului ei si pina unde ar trebui sa tina aceste virtuti.
        – Femeia sa fie iubitoare si dulce, dragastoasa – de acord.
        – Sa fie grijulie, atenta si inteligenta – de acord
        – Sa fie credincioasa si sa poarte de grija problemelor ivite in familie – de acord
        – Sa creasca si sa educe copiii, sa-i iubeasca si sa-i ocroteasca – de acord
        – Sa fie economa si sa tina casa, finantele familiei – de acord
        – Sa fie in acelasi timp si cocheta, atragatoare, frumoasa – de acord
        – Sa nu fie geloasa, pisaloaga, guraliva, proasta, sa nu puna prea multe intrebari, sa vorbeasca mai putin, sa nu-l faca gelos pe barbat, sa nu fie usuratica, sa nu laude alti barbati – de acord
        – Sa faca totul pentru propasirea si prosperitatea familiei – de acord
        – Sa nu puna intrebari privitoare la iesirile barbatului ei, cu cine, la ce ora si de ce – aici nu mai sunt de acord.
        -Sa nu-l intrebe cati bani a luat la el si pe ce i-a cheltuit – nu sunt de acord.
        – El sa faca glume deocheate cu alte femei si sa i se para ca e normal – nu sunt de acord.
        – Sa inceapa sa reproseze femeii ca aia nu e bine , ailalta nu e bine etc in timp ce el devine tot mai egoist – nu sunt de acord.
        -Sa fie pisalog, guraliv, laudaros sau prost – nu sunt de acord dar se poate trece peste.
        – Bautura, alcoolul si tigarile – sunt impotriva
        -.Certurile, injuriile si tipetele – sunt impotriva
        – Escapadele la curve in timp ce mie vine sa-mi spuna ca este normal pt un barbat – sunt grave.
        – Betia urmata de scandal si lovituri iar cand se trezeste imi spune ca e normal pt un barbat, femeia e facuta pentru supunere – este grav.
        – Geloziile dese si din nimic urmate de scandal si batai iar apoi imi spune ca totul e din dragoste – este grav si din acest motiv multe femei ajunse in acest stadiu ajung sa-si urasca barbatii in inima lor dar nu o arata.
        – Dezinteresul total pentru familie, copii zicand ca el este dator doar sa aduca bani in casa – este grav.
        – Necredinta – este grava
        Multe din aceste motive m-au facut sa nu mai pot rezista si sa ma despart de fostul meu sot. Exista totusi multe femei si aici ma refer la romance (am cunoscut si straine) care trec peste toate aceste stari mizerabile si continua sa sufere groaznic, in tacere. Ajung intr-un hal fara de hal sa nu mai deosebeasca binele de rau sau iubirea de ura. Sufletele lor sunt terfelite si pervertite. Multe accepta aceste situatii doar pentru copii, altele se distrug definitiv si exista si femei care mor in suferinte si chinuri fara sa le stie nimeni. Nu spun ca de vina este barbatul ca se comporta intr-un fel sau femeia ca-i da motive. Dar in general, Dumnezeu a creat femeia gingasa, iubitoare, jertfelnica, frumoasa, ca o floare ce se deschide pentru barbatul ei. Si, ca orice floare, daca nu e stropita cu apa, se ofileste si moare. Sau ca sa inteleaga si gerica, exista o vorba celebra : trebuie sa sti sa-ti iubesti femeia pentru ca ea sa te poata iubi . Barbatul da tonul in orice relatie si femeia reactioneaza. Ea reactioneaza la iubire, la pace,la armonie, la actiune, la ura si la violenta. In functie de atitudinea barbatului, femeia se muleaza, se modifica. Acolo unde este credinta din partea ambilor soti, Dumnezeu lucreaza cu putere si mentine flacara dragostei. Dar uneori orgoliul si iubirea de sine, trec peste credinta si ucid relatia. Barbatul bun face din femeia lui o regina care il adora toata viata . Si barbatul rau poate face dintr-o femeie buna o dusmanca de moarte . Mai exista si barbatul bun care poate face femeie buna dintr-una rea. Dar in toate cazurile, exista voia lui Dumnezeu si lucrarea Sa .

      • gerica64 zice:

        Eu am 49 si am fost patit de 3 ori acum sunt divortat din octombrie anul trecut.Nu am cerut nici pe sfert de la vreo femeie din cea ce ai scris mai sus si tot nu a fost bine.Acum locuiesc cu baiatul de 14 ani pentru ca la maicasa nu vrea sa stea.Mai am o fata de 17 ani rezultata dintr-un concubinaj ,nu am mai apucat sa ma casatoresc in biserica caci individa a gasit pe altul cu care sa casatorit.Nu a stat nici cu acela.Fata mea ma viziteaza foarte des si ne intelegem foarte bine.Nu eu am divortat insa ma bucur ca sa intamplat asa cel putin nu mai sunt obligat sa fac anumite pacate care te duc fix in iad.Multe spun ca sunt crestine ortodoxe ba le vezi si cu carte de rugaciune in mana insa nu vor sa mai faca copii ori iti cer sa le feresti de asta, ba mai ghicesc in carti ori in cafea.Eu peste asa ceva am nimerit.Asta este depinde si de sansa ,eu nu am avut ori asta am meritat.Am ramas in minte cu o femeie ideala cu calitatile care le-ai enumerat mai sus cred ca poate exista dar sunt destinate pentru altii nu pentru mine.Eu o sa raman asa cum sunt ,singur si visator la gandul ca poate pe lumea cealalta sa-mi gasesc perechea sufletului meu.Aici pe pamant in mod sigur nu voi gasi odihna in vreun suflet de femeie.

  9. Rozalia Pop zice:

    @gerica
    Cineva mi-a zis odata : casatoria este ca o loterie, depinde de noroc. Gandeam si eu intr-o vreme la fel . Dar stim ca norocul nu exista ci exista doar voia lui Dumnezeu in toate. Ai dreptate si in ceea ce spui tu, oamenii fie ca sunt femei sau barbati s-au schimbat foarte mult in rau. Da, ai dreptate, cand zici de cele care par credincioase si stau chiar cu carticica de rugaciuni in mina. Acestea mi se par mai rele si periculoase decat cele nestiutoare dar cu anumite principii. Pentru ca cele care se dau credincioase cu carticica de rugaciuni in mina, acelea pacatuiesc constient stiind ca pedeapsa lui Dumnezeu se va abate asupra sufletului lor dar ele barfesc, te inseala si blesteama cu carticica de rugaciuni in mina fara nici o mustrare de constiinta. In genul saccsivistelor :))
    Da, sunt multe de spus dar nu trebuie sa zici ca pentru tine nu mai exista nici un suflet pereche. Sa-ti traiasca , copiii si sa-i vezi fericiti si frumosi :))

  10. crina zice:

    gerica
    Nu e vorba ca s-a suparat Marian pe tine. Nu s-a suparat, in discutiile noastre private nici n-a pomenit de tine. Cand este suparat pe cineva i se adreseaza pe saccsiv pe bloc sau pe Ric ori Pelerin Ortodox. Eu i-am luat apararea pentru ca tin la el, il cunosc ce fel de baiat este. M-a deranjat intrebarea ta retorica adresata lui saccsiv : „…nu stiu de ce iti ataca blogul Marian exNorvegia”. Oare de ce i-a atacat blogul Marian lui saccsiv ? cred ca asa i-a venit lui, n-avea ce sa faca si i s-a pus pata pe acel blog fara cusur si fara vina :)).
    Si noi, marinarii avem opinii diferite si impartite dar in privinta credintei ortodoxe, raminem pe aceeasi linie toti , loiali ideii de universalitate a bisericii ortodoxe , a sfinteniei si a misiunii ei pe pamint si loiali slujitorilor ei dati de Dumnezeu asa cum sunt buni sau rai, dupa cum ii meritam.

  11. crina zice:

    @Dahlia
    In privinta parintelui Iustin Pirvu, ai atins un punct extrem de sensibil si de adevarat. Sunt intru totul de acord cu tine. Dupa cum vezi nu esti chiar singura care gandeste astfel, mai sunt si altii care gandesc ca tine. Suntem putini dar multumim Domnului ca ne tine cat de cat ochii deschisi si mintea agera ca sa intelegem unele lucruri dubioase. Gruparile acestea care-si spun nationalist-ortodoxe ( in realitate fascist-anticrestine) , in speta adeptii ideologiei saccsiviste si apologiste, au decredibilizat la maxim persoana si numele parintelui Iustin. Eu personal iti spun ca am avut momente in care citind ceva despre parintele Iustin, am avut niste stari de suprasaturatie incat il vedeam pe parinte ca si reprezentantul saccsivistilor, al paranoicilor si al incruntatilor . Parca il vedeam exponentul ideilor bolnave ale lui Vasile Vieru si sectei sale. Am inteles ca mai multe persoane au trecut prin aceste stari. Inchipuieste-ti asadar cat de mult rau i-au facut parintelui. L-au declarat duhovnicul neamului lovind subtil in toti ierarhii si slujitorii bisericii, lucru pe care sunt sigura ca parintele nu-l stia. Scria pe aici comentatorul „ed” si ne avertiza sa fim pregatiti pentru momentul in care, dupa moartea parintelui, nemernicii acestia ii vor pune in carca texte pe care nu le-a zis niciodata sau franturi de adevar amestecate cu scorneli ale lor. Si uite ca momentul a sosit neasteptat de repede : pe blogul saccsiv a aparut deja o „profetie” a parintelui Iustin care ne spune ca in fix 12 luni (sau cam asa ceva) va incepe nebunia. Care nebunie, nu ne mai spune :)). Eu nu cred ca aceasta este o profetie si ca a fost facuta de parintele Iustin nici daca imi pune cineva sare pe rana. Mai scria saccsiv un articol imbeciloid (termen preluat de la noi, marinarii) dupa adormirea pr.Iustin ca acesta este deja sfant. Si ne mai spune saccsiv acolo, in ce conditii ajunge un om sfant dupa moarte : cand are fapte nu stiu de care si cand isi doreste poporul ca el sa fie sfant. Dar a uitat acest prooroc mincinos numit Vieru, de cel care face oamenii sfinti : Dumnezeu. Pe Dumnezeu nu l-a mai inclus in ecuatie ca fiind singurul care face din oameni sfinti .
    Am apucat sa citesc si eu comentariul pertinent al lui R gogu in care spunea lui saccsiv ca la manastirea Petru Voda, la inmormintarea pr. Iustin, mai multe persoane i-au spus despre smintitul apologeticum si maica Fotini ca fiind niste razvratiti nebuni cu care parintele nu a fost de acord si pe care i-a avertizat in repetate randuri sa se indrepte. Mai spunea ca Maica Fotini a stat sa priveasca inmormantarea de undeva cocotata la departare pe un deal, chipurile ca sa nu creeze probleme cu prezenta ei. Pai nesimtita, macar la moartea pr.Iustin a facut un gest de onoare dupa cat rau i-a facut in timpul vietii si la cate minciuni i-a pus parintelui in carca. Ma mir ca a avut o urma de bun simt sa se retraga pe un deal . Sau poate constiinta o mustra pentru raul facut si a tinut-o la distanta de puritatea sufletului parintelui Iustin.
    Ca tot avea saccsiv un obicei din a privi la chipurile oamenilor si a ii judeca in functie de privire sau trasaturile fetei, priviti va rog imagini cu chipul maicii Fotini si sa-mi spuneti si mie daca nu are fata de scrantita aceasta femeie. Ma intreb cum o fi ajuns sa imbrace haina monahiceasca daca ea se ocupa de cu totul alte activitati numai de treburile manastiresti nu. Ce sa mai zic de chipul bland si luminos al lui Vasile Vieru.

  12. Monixa zice:

    @crinutza si Dahlia
    Apropo de o minciuna a lui Vieru spusa de curand. A zis ca el a iubit o sora ( a se intelege o femeie ci nu pe sora lui) si ca atita timp cat a stat cu ea nu au facut dragoste :)) Bine, nu ne intereseaza ce a facut sau ce n-a facut Vieru in patul sau dar ne atrage atentia minciuna si lipsa bunului simt. O comentatoare l-a intrebat ceva si el i-a raspuns altceva zicand ca pe sora lui ( adica femeia lui, nu sora lui de singe) a iubit-o platonic si nu au facut dragoste :)) :)) :))
    Deci au trait in castitate :)) Iata ca acest Vieru ne arata ca se poate. Unde mai punem ca este vorba despre un om care si-a petrecut multi ani ai vietii prin puscarie , acolo unde baietii viseaza la femei inaripate :)). Cand in libertate a dat de o „sora” , a hotarit sa stea linga ea in pat fara sa faca nimic. S-au iubit platonic fara atingeri pacatoase :)) . Ma intreb si eu, despre ce-i vorbea acelei femei ca la poezie sau cuvinte alese nu se pricepe. Posibil ca i-a povestit la nesfarsit despre cipuri, apocalipsa, ecumenism, extraterestrii si fluturasii danutzei :)). Cand dorea sa-si mai destinda si relaxeze „sora” ii povestea despre uriasii biblici sau despre geocentrism. Si uite asa, femeia l-a parasit. Oare de ce ? si-ar pune el intrebarea :))
    Se poate ca „sora” lui sa fi fost foarte geloasa pe G-man :)) s-a prins ea ca ceva nu e in regula si a plecat. La plecare, i-a pus totusi o conditie lui Vieru : sa renunte la blog si ea va ramine alaturi de el. Dar saccsiv a refuzat oferta, din dragoste pentru fraietiori, pardon fratiori :)) si pentru misiunea lui pe pamint. Mai rezistati pina la finalul povestii ? acum urmeaza finalul cu happy-end :
    fratii cand au auzit despre jertfa lui suprema, au lacrimat , i-au multumit i-au adresat osanale si rugaciuni si au concluzionat la unison : femeia aceea (sora) a fost o proasta , nu stie ce sfant a pierdut. Si inca ceva : saccsiv a facut bine sa renunte la o femeie pentru ca fratii handicapati tintuiti in scaune cu rotile sa poata citi linistiti informatiile pretioase livrate zilnic si bine rumegate de saccsiv. Si asa, toata lumea este multumita si fiecare frate isi traieste apocalipsa in liniste si fericire. :)) Doamne, imi vine greu sa cred ca traiesc in Romania.
    @gerica
    Bine, e asa cum spui tu . Dar nu sunt deloc de acord cu ce spui tu. Asta e, fiecare cu opinia lui..
    Ps : eu am ras cu lacrimi cand am citit ce a scris saccsiv pe tema motivului destramarii relatiei sale de fratie sau de iubire (ca n-am inteles bine ce a fost pina la urma). Si aproape ca m-am cutremurat cand am vazut gloata de dobitoci crezandu-l si aprobandu-l.
    (Monixa – marinarita )

    • ala motovilov zice:

      Monixa,
      asa e. Vieru arata ca se poate. Uite, el in numai cativa anisori a intrecut-o cu mult pe Sf Maria Egipteanca. Si nici n-a fost nevoie sa plece in pustie, ci tinand un blog. E sfant:)

      • Rozalia Pop zice:

        ala motovilov
        Tu esti cea care isi spune blue.

      • crina zice:

        @Rozalia
        Exact. Cine putea sa scrie o blasfemie ca cea de mai sus decat ea. Da-o Doamne iarta-ma de nebuna si n-o baga in seama.

  13. Fratele Ioan zice:

    Ma gandeam si eu singur, ….de unde atata tupeu[putere], sa spuna [dispuna] acest G-man, pe site-ul Saccsic, cine sa intre la spam si cine nu.

  14. Fratele Ioan zice:

    Erata;Saccsiv.

  15. ed zice:

    Bune, foarte bune comentarii. Felicitari marinaritelor, sunteti fete deosebit de inteligente. Toata trupa voastra este buna si in spiritul adevarului de credinta. Sunteti credinciosi si de aceea Dumnezeu va daruieste minte isteata sa pricepeti orice dedesubt. Ma tem ca daca si trupa voastra se retrage nimeni nu va mai fi care sa descopere asa bine smintelile acestor fanatici care se inmultesc . Sunteti cam singurii care mai aveti curaj sa vorbiti, restul cu totii tac si se fac partasi la sminteli. Profetia inventata de ei si pusa in carca parintelui Justin este strigatoare la cer. Ma intreb de ce tac cei de la Razboi Intru Cuvant in fata unei asemenea minciuni. Macar sa adevereasca sau sa dezminta informatia. De frica au tacut cu totii.
    Mai smintitor este articolul lui saccsiv in care zice ca face dvduri pentru preoti. Mai fratilor, de acum intunecatul acesta s-a pus pe el, spurcatul deasupra bisericii si a slujitorilor sai , preotii. Daca preotul refuza dvdurile lui si se ocupa mai departe de mantuirea turmei lui, nu e bun. Preotii trebuie treziti de luminatul saccsiv. Adicatelea, nu a descoperit Dumnezeu slujitorilor Sai din altar ce trebuie facut, i-a descoperit acestui mincinos si el este luminatorul (intunericul) acestui neam.
    Rugati-va fratilor cu putere ca multa nenorocire se va abate asupra noastra din cauza orbirii si a prostiei noastre. Daca aceste organizatii spurcate cu liderii lor dubiosi spoiti la exterior cu o iluzie ortodoxa vor prinde radacini si putere din cauza orbirii noastre, ne va da Dumnezeu pe mainile lor criminale si ne vor arunca intr-un teatru de razboaie civile si macel. De ce credeti ca tot persista ei in indemnurile de a iesi in strada. Multa rugaciune trebuie.

    • Dahlia zice:

      „Ma intreb de ce tac cei de la Razboi Intru Cuvant in fata unei asemenea minciuni. ”
      Eu nu prea ma mai intreb. In ultimele cateva saptamani, comentariile de la RIC seamana izbitor cu cele de pe saccsiv, chiar daca inferioare ca numar. Aceleasi framantari. acelasi duh de revolta si critica incepand cu ” danut din deal| si terminand cu… indiferent cine. Sa fie si ei parte a aceluiasi experiment?
      Un lucru e cert : manipularea puternica realizata prin sublinierea in culori diferite a unor pasaje. Asta e foarte interesant si nu cred ca-i joaca de copil de-a culorile.

  16. kosk zice:

    eu, n am traba cu saccsiv nici nu il cunosc (personal) desi am postat pe blogu lui inca de la inceputuri. da va rog sa-mi demonstrati cu argumente ce este gresit dpdv Ortodox in articolele sale. concret! ca pana acum am citit doar ‘logica’ de genul ad hominem sau wishful thinking. deci? ..parerea ‘marinarilor’ (unii hortodocsi primesc cadou cate un un Harley Davidson ,nu?.. cre’ca sunt ‘coledzi’ intru ‘credinta’ cu Sebi Bargau..) despre ecumenism, unele prorociri, cipuri etc. dar concret, da?,,fara abtibilduri.
    1prima intrebare; daca duhovnicul vostru (daca aveti vreunul) este cazut in erezia iecumenista, dpdv Ortodox cum procedati?

  17. kosk zice:

    ps
    Bargau fiind un biker jidan care o arde ‘ateu’ pe al sau blog ,(posta in vremurile bune pe ‘monitorizareantisemitism’) blog disparut intre timp , un fel de ‘marian ex norvegia’ ridicat la cub, deci fetele(marinaritele) lu radu mazare, sariti pe el..

    • Rozalia Pop zice:

      Kosk
      Eu nu sunt marinarita dar agreez ideile lor. Eu pe tine arareori am reusit sa te inteleg ce vrei sa spui sau ce vrei sa dovedesti. Cuvintele tale emana multa confuzie si agitatie. Mai bine spune-ne tu daca articolele lui saccsiv sunt bune d.p.de vedere ortodox.

  18. student zice:

    Treaba asta cu miscarea apocaliptica si cipurile 666 nu a aparut acum odata cu saccsiv si nici de la parintele Paisie. Toata chestiunea porneste cu multi ani in urma de la sectele apocaliptice gen martorii lui Jehova care pistoneaza pe nebunia cu sfisitul lumii. Inca din anii 80 martorii imparteau revista Turnul de veghere in toata lumea in care scria despre iminentul sfarsit al lumii si despre codul de bare ca pecetea fiarei. Sau imparteau (impart si acum) carticele despre sfarsitul lumii si cum ne pregatim pentru sfirsitul lumii. Au venit odata la noi la usa si i-au spus mamei mele ca nu se gandeste la sfirsitul lumii, nu face nimic impotriva raului din lume pentru care vine apocalipsa ? Mama le-a taiat-o scurt si le-a zis, daca eu mor maine acela e sfirsitul lumii pentru mine si merg la judecata unde nu voi fi intrebata de ce nu am oprit sfirsitul ci voi fi judecata pentru pacatele mele. Au plecat cu coada intre picioare. Saccsiv nu face altceva decat sa continue linia panicarda a sectelor apocaliptice dar puse toate intr-un ambalaj chipurile ortodox. Pentru a avea succes, el se autoproclama specialistul nr.1 in materie de cipuri pentru a-si justifica activitatea blogului. Ati vazut ca daca se axeaza pe alte discutii mai ales pe cele de ortodoxie pura, o da in diverse, greseste. Mai ales ca sunt alte situri si bloguri bine specializate pe aceste teme , deci la capitolul ortodoxie pura, il spulbera concurenta. Asa ca merge pe nisa cat de cat libera a cipurilor.

  19. Kevin zice:

    @marinaritele
    Vedeti ca ala v-a intins o cursa. Lingusitorii lui il pun in tema in privat. Aveti grija ce faceti. Este pornit impotriva tuturor care indraznesc sa-l mai critice.

  20. Kevin zice:

    Daca v-a intins cursa asta si face atita caz inseamna ca se simte cu musca pe caciula si i-ati dat cele mai multe batai de cap. Daca vedea ca sunteti slabi va ignora asa cum a facut cu altii da se teme de voi ca stiti sa-i interpretati intentiile. Dumnezeu sa va ajute, ati luptat mai aprig contra lor decat razboinicii intru cuvant. Eu sunt de partea voastra daca aveti nevoie de ajutor. Gerica este pus intre ciocan si nicovala si mie imi pare rau de el. Poate ar fi bine sa nu mai criticati de pe blogul lui. Are si el problemele lui.

  21. Monixa zice:

    Multumesc Kevin
    Acest comentariu l-am scris pe blogul saccsiv la articolul cu IPS Pimen si a intrat direct la spam. Este adresat porcului Vasile Vieru si sper ca asa cum ratonii lui au preluat un comentariu al meu de aici postandu-l acolo , tot asa sa preia si acest comentariu smerit :)) sa-l publice pentru idolul lor saccsiv. In caz ca nu se va intampla, ratonii impreuna cu idolul lor il pot citi aici . Le multumesc anticipat pentru efort.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    @Vasile Vieru
    Comentariul de mai sus imi apartine, l-am scris pe acvila ortodoxa si tu sau altcineva l-ati preluat si publicat aici. Fapt pentru care multumesc celui ce a facut-o , asa a ajuns sa fie citit de ochii tai blanzi si luminosi. Asa ca nu noi am ales sa facem „tambalaul” aici ci ratonii tai pentru care te felicit ca ai reusit relativ usor sa stergi cu ei pe jos :))
    Marian – lucreaza in Suedia, este in vacanta in Croatia cu motociclistii si Alexutza , detine pensiunea de la litoralul Marii Negre, este artist baterist poprock colaborand in cateva concerte cu Damian Draghici si Ovidiu Comornic (sper ca n-am gresit) , s-a despartit amniabil de fosta lui sotie , s-a luptat in instanta si a reusit sa castige 2 dintre copiii sai, si-a refacut viata repede si din ce au discutat marinarii , nu mai vinde nici pensiunea nici terenurile si nici o avere pe care intentiona sa le vanda odata pentru binele coclaurilor :)).
    Saccsiv pe bloc este la fel de anticrestin asa cum este si blogul tau , oamenii cu ceva discernamint inteleg repede asta.
    Vechii comentatori ai saccsiv pe bloc l-au atacat pe parintele Iustin iar voi v-ati folosit de personalitatea si numele lui. Noi am incercat sa aratam ca si cei care il ataca pe parintele dar si cei care se folosesc de numele sau, sunt la fel de diabolici. Si voi sunteti fara doar si poate diabolici. Voi nu mergeti pe linia traditionalist -ortodoxa a parintelui Iustin. Voi mergeti pe o linie moarta care duce in sminteli, nebunie, psihoza si fanatism. Parintele Iustin a pastrat linia traditionalist-ortodoxa cu care voi nu aveti nimic in comun. Si despre linia, ideologia si smintelile voastre, parintele Iustin habar nu avea. Nu stia nici despre sutele de texte scornite de organizatia voastra si puse pe seama dansului. Dar acum, cred ca a aflat :)) si a aflat si despre profetia mincinoasa pe care i-ati pus-o in carca. Sper sa se amuze impreuna cu sfintii si sa-i ceara lui Hristos iertare pentru voi. Dar nu stiu cat va va mai rabda Hristos pentru atacurile repetate la temelia Bisericii ortodoxe romane, impotriva slujitorilor ei si a marilor personalitati ale neamului acestuia indiferent cum sunt ei.
    Comentariile scrise de mine pe blogul acvila ortodoxa, sunt scuipatul ce ti-l administrez in fata pentru nesimtirea si mojicia cu care ti-ai permis sa o faci pe comentatoarea Dahlia, desfranata si curva. Asa fac porcii si tu esti cu siguranta un porc. Sa-ti fie de bine.
    Ps : astept cu nerabdare sa-mi publici comentariul :))
    (Monixa – marinarita)

    • Monixa zice:

      Am postat si acolo si postez si aici erata (eram sigura ca am gresit ceva si multumesc crinei pentru corectare).
      Erata – Marian a colaborat cu Damian Draghici, Dan Helciug (de la trupa Spitalul de Urgenta) si Directia5.
      Ps : sunt mandra ca fac parte din echipa lui marinareasca si ca-i sunt preoteasa :)) haha. Multumesc Domnului ca nu-l am ca preot pe Vasile Vieru.
      (Monixa – marinarita).

    • Dahlia zice:

      Monixa,
      imi pare rau ca acum esti atacata din cauza ca mi-ailuat mie apararea. As vrea sa te ajut si eu desi pare ca te descurci de minune
      🙂
      Multumesc

  22. Monixa zice:

    Kevin
    Stai linistit. Nu-l vom pune in dificultate pe gerica si nu lansam un atac cand vrea saccsiv si unde vrea el. O fi el uns cu toate alifiile dar suntem si noi :)).

  23. Rozalia Pop zice:

    Monixa
    Esti o fata si jumatate. Am ras pe cinste.
    Saccsiv zice o minciuna cand spune ca l-a numit pe Marian rrom pentru un motiv aiurea, dand un comentariu postat de el pe Ric. Nu are nici o legatura. Daca vreti sa stiti motivul pentru care evita denumirile de jidani si tigani (macar de fatada), blogul saccsiv este monitorizat online pentru rasism si fascism. Cautati pe google si veti gasi. Si aveti grija si cei care postati acolo , ce scrieti ca sa n-o patiti. Saccsiv nu se va implica in eventuale procese intentate impotriva voastra. Si nu veti fi niste mucenici daca veti fi arestati pentru fanatism, rasism si fascism. Acestea nu au legatura cu credinta ortodoxa, toti oamenii sunt chemati la Hristos, El a venit pentru toti si ortodoxia este pentru toti cei care vor sa se mantuiasca, nu numai pt o rasa sau un anumit neam.
    Inca odata felicitari Monixa pentru pertinenta.

  24. cristi marin zice:

    Santeti comici va tot certati pe tema blogului sacsiv. Cautati pe google teme variate si veti vedea ca google Romania a fost invadat de linkuri de la saccsiv. Acopera aproape toata gama de cuvinte cheie si te lovesti de linkurile saccsiv fara sa vrei. Nu va mai certati degaba la mijloc sant serviciile secrete care iau urcat blogul in topul wordpres. Nu e mare inginerie sa intelegi ca el se ocupa cu instigarea oamenilor la iesiri in strada si revolte agitatii sociale. E la fel ca in toate tarile unde au loc proteste degenerate in revolte singeroase initiate pe retelele de socializare de persoane controversate sau anonime dar patriotice sau religioase. Totu atent supervizat de servicii. Aveti grija cu blogurile astea ca sant periculoase si va pescuiesc. Numai bine.

    • Rozalia Pop zice:

      cristi marin
      Tind sa cred ca ce spui este adevarat. Mai spui tu ca „….de persoane controversate sau anonime dar patriotice sau religioase”. Gresit patriotice si religioase. Asa vor sa para in ochii publicului. Sunt grupari de factura fascista controlate de servicii.

  25. crina zice:

    @ Kosk
    Multumim pentru dedicatia muzicala postata pe saccsiv.
    Ai pus intrebari foarte bune si interesante aici mai sus. Iti voi raspunde eu pe masura intelegerii tale :

    Ofticatule :))
    (crina – marinarita)

  26. kosk zice:

    crina@
    vai draga, te inseli. nu sunt ‘ofticat’ doar ma amuza tipetele gastii voastre. si ai grija, foloseste tonul pe care vrei sa-l folosesc si eu cu tine

    • Monixa zice:

      Chiosc :))
      Hahahaha. De ce te-ai suparat , crina ti-a vorbit pe limba regnului tau.
      Daca asa nu-ti place sau nu intelegi, o sa folosesc eu tonul care te linisteste, agitatule : mehehe, meee :)) :))

  27. kosk zice:

    parasuto, vezi ca ai rasul cam stramb..

    • Monixa zice:

      Parasuta este ma-ta .

    • Kevin zice:

      @bai Kosk
      Piei de aici diavole blestemat cu lectiile tale de duhovnicie. Pare ca e un sambure de adevar ca v-ati strans acolo un grup de homosexuali . Si Vieru are o boala ascunsa pe femei ca se simte de la o posta. Poate pentru ca nu a stat nici o femeie cu el. Si voi majoritatea homalailor care il iubiti sunteti la fel ca el.

      • Monixa zice:

        @Kevin
        Normal ca Vieru are o boala ascunsa pe femei . Mare lucru daca nu o fi chiar gay, pe bune. La cati ani a stat pe la mititica, ti-e de mirare ? poate de asta l-a parasit si „sora” lui..Dar il omoara grija de ce s-a despartit Marian, de ce are o iubita, de ce are o pensiune , de ce canta si de ce e in Suedia. Prostul moare de grija altuia.a zis ca a creat un articol special pentru ca noi sa postam, am fost si am postat acolo si dupa cum ma asteptam, comentariul nu a fost publicat . E bolnav cu capul. Si e corect, cine se aseamana se aduna, i-a adunat in jurul lui pe toti scrantitii bolnavi psihic asa ca el. Unul din specimene a venit aici sa tina lectii .
        Nu folosesc niciodata cuvantul blestem sau blestemati dar la cum si-au permis sa scorneasca „profetii” mincinoase ca venind de la parintele Justin si la cum lovesc in ierarhii bisericii si la temelia ei, sunt niste blestemati.

  28. kosk zice:

    mama e moarta kurwa proasta ,.stiu reactionez prost la unfriend..apropo ma-ta o mai arde cu tiristii?.

    • Monixa zice:

      Eu ti-am mai spus dar tu nu intelegi, vrei sa-ti desenez ? kurwa proasta (sau poate desteapta) este ma-ta . Sau ma rog, a fost. Stai acolo de paza sa nu vina necrofilii s-o „arda” .

  29. Dahlia zice:

    @stimate user saccsivian,
    oamenii care citesc un blog si apoi doresc sa comunice cu ceilalti cititori, pot sa aiba opinii si convingeri diferite despre anumite subiecte. Insa pe blogul de unde ai sosit matale sa ne vizitezi, treaba sta cu totul altfel. Din momentul in care ai exprimat o parere diferita de cea a majoritatii, esti bagat la spam si impodobit cu tot felul de felicitari de genul : ereticule , ai vorba serpeasca, esti inselat, esti satanist, o sa arzi in iad, etc. Uneori ti se mai rastalmaceste si mesajul, asa ca ti se pun in carca lucruri pe care nicidecum nu le-ai zis, dar fiind deja la spam nu mai ai cum sa le arati asta. Ori asa ceva nu este in duhul ortodoxiei. DAr este posibil ca voi sa intelegeti altfel ortodoxia. Eu inteleg din ceea ce am citit ca atat Mantuitorul cat si Sfintii Parinti nu foloseau forta pentru a se impune, nu injurii si amenintari cu iadul, smoala, catastife, ci dojeneau cu blandete si cu rabdare, avand grija ca mesajul sa fie inteles. Asta sa zicem in cazul in care chiar ati fi in stare sa dati altora lectii. Dar am ajuns si aici, si asta e iar un subiect de discutie. Cine v-a pus pe voi invatatori? genul vostru de abordare mai multa indeparteaza omul decat il apropie. DAca vrei sa castigi pe cineva, nu il sperii cu chinurile iadului, ca omul ala nu te mai asculta orice i-ai zice pe urma. Si s-ar putea sa dai socoteala ca i-ai indepartat pe unii care cautau adevarul.
    O sa redau mai jos felul in care o comentatoare isi incepe pledoaria in dialog cu un neoprotestant :
    „voi, sectarii, sunteti indoctrinati de pastori, care intepreteaza dupa mintea lor Sfanta Scriptura. cine a intemeiat secta voastra ( neopreotestantismul)? Hristos cumva? nu, Hristos a intemeiat doar UNA, SFANTA, SOBORNICEASCA biserica”
    simtiti tonul? Parca o vezi ridicand gatul si ratzoindu-se . Nu se poate recepta mesajul, ai vrea sa fii in alta parte, pentru ca te simti foarte rau. De ce ar alege cineva sa poarte un dialog pe tonul acesta? Eu nu cred ca o credinta curata te poate aduce in halul acesta, sa vrei mereu sa te certi ” noi sintem ortodocsi, bai, intelegi??? de doua mii de ani. voi ce sunteti, nimic, asa ca la spam”. DAca nu credinta v-a facut asa pe voi, saccsivienii, atunci ce? E ceva molipsitor, ca semanati din ce in ce mai mult unii cu altii. Sunteti in acelasi cuget. DAr cu siguranta nu asta e duhul ortodoxiei. A se vedea din nou aici cum va arde Duhul Ortodoxiei pe voi
    http://saccsiv.wordpress.com/2013/06/14/video-parintele-rafail-noica-cipul-cezarul-si-o-pilda-pe-care-n-o-gasesc/

    Sunt intrebari pe care ar trebui sa vi le puneti.
    Apoi mie mi se pare deplasat demersul cu preotii. Total deplasat. PAi voi ar trebui sa-i intrebati ce va framanta fiecare pe duhovnicul lui si sa va multumiti cu raspunsul primit, care de la Hristos este! Dar in nici un caz sa initiezi o schimbare de mentalitate in randul clerului. Asa ceva nu s-a mai pomenit. Sunteti voi mai luminati decat ei? Cum v-ati dat seama de asta? Va sclipeste capul in oglinda?
    Si ideea sa purtati cu totii insigne cu Pr Iustin, mi se pare comica.
    Nu aveti credinta. Va lamentati toata ziua , va panicati si va isterizati ce-o sa faceti. DAca ati avea credinta, astea cu administrativul lumesc ar fi ultima grija. Dumnezeu .
    Vorbiti intr-una discutii sterile. Cat timp pierdut. Mai bine ati pune mana fiecare pe cate un teren agricol, sa-l lucrati, sa scoatem tara asta din criza.
    Deci asta am vrut sa spun. Problema voastra sunt acestea : nu aveti credinta, nu va manifestati in duhul ortodoxiei, roadele misiunii voastre, deja se vad : din ce in ce mai multi inselati care cred ca au misiune sfanta, mandrie, slava desarta si acuta lipsa de OMENIE.

  30. Dahlia zice:

    erata:
    Dumnezeu Atottiitorul are grija de toate. Inclusiv de sfarsitul nostru.

  31. kosk zice:

    stimata doamna discuti cu ‘userul’ kosk si nu cu un ‘user saccsivian’ ti o repet sa ti intre adanc in cap; habar n am cine i saccsiv si cei care posteaza acolo, habar nu am cine sunteti voi ‘aparatorii ortodoxiei’.nu ma intereseaza. dar daca tot sunteti patrunsi de ortodoxiei intrati pe blogul lui mihai giurgea si convingetil ‘cu duhul blandetii’ sa inceteze amenintarile PUBLICE cu moartea la adresa unor ierarhi ortodocsi (pe care voi ii ‘aparati’, de atacuri ,nu?) sau giurgea este tot ‘saccsiv’ ? mno, astept replica marinaritelor pe capitalismpepaine. succes.

    • crina zice:

      Ce ne intereseaza pe noi blogurile unde mergi tu sa tipi. Blogul despre care ne spui, este un blog care din start se declara anticrestin , este usor pentru un crestin sa se fereasca de astfel de locuri. Mai greu sau foarte greu este pentru crestini, mai ales cei care vor sa afle dreapta credinta, sa depisteze si sa se fereasca de anticrestinii ascunsi care au schimbat tactia folosind icoane, texte biblice si traire virtuala. Nu avem ce sa combatem la acel blog, pentru ca se combate pe el insusi in fata oricarui om cu bun simt. Dar nici voi nu mai sunteti departe pina la a va arata anticrestinismul pe fata. Deocamdata mai aveti de castigan adepti, e o chestiune de timp. Adepti carora cand le veti spune sa mearga sa ucida preoti in numele lui Dumnezeu, o vor face cu ravna crezand ca vor ajunge in rai. Spun aceasta cu amaraciune pentru ca toate semnalele duc intr-acolo , se simte.

    • crina zice:

      kosk
      Tu nu esti user saccsivian, stiu. Eu te cred pe cuvant .
      Pe cine ai venit tu sa minti aici ? asa spuneti toti cand mergeti sa faceti „misiune” cu propovaduirea gurului vostru.
      Tu esti neutru dar sari ca ars pe cei care il critica pe saccsiv. Esti atit de neutru incat ai venit pe saccsiv pe bloc sa ne injuri de mama focului si sa ne ameninti pentru ca am descurcat itele incurcate saccsiviste. Sau cand ataci diversi comentatori pe blogul saccsiv si il sfatuiesti pe gurul tau cum sa procedeze cu marinarii si cum sa le inchida gura. Sau ca sa-ti reimprospatez memoria scurta, aducand ca argumente propriile tale cuvinte cu care il atacai pe Gaspar (Marian) : „noi suntem insarcinati cu datul la cap intrusilor ” , iata cat de neutru erai si esti.

  32. Monixa zice:

    @Dahlia
    Nu trebuie sa-mi multumesti ,ca n-am facut mare lucru. Tie iti pare rau pentru mine ca m-au atacat din cauza ta si mie imi pare rau ca din cauza mea si-au revarsat ura si furia asupra lui Marian. Cred ca ar trebui sa nu ne para rau de nimic, fiind vorba de niste spurcati care isi spun crestini si ataca slujitorii lui Dumnezeu. Vasile Vieru isi varsa din nou dejectiile asupra parintelui Eugen Tanasescu . Vor urma si altii ca doar intram in sezonul atacurilor la adresa ierarhilor. Eu sunt aproape convinsa ca acest Vasile Vieru este un om blestemat de Duhul Sfant Dumnezeu pentru ceea ce face. Si toti lingaii si iubitii lui (ca Gheorghe-man) care fac aceste jocuri murdare sunt oameni diabolici fata de care trebuie sa stam cat mai departe . Ca sa nu fim aproape de ei cand urgia lui Dumnezeu o sa-i starpeasca de pe fata pamantului. Acest Vieru nu cred ca se va opri din misiunea lui blestemata de a sapa la temelia ortodoxiei pinca cand Dumnezeu nu il va opri nenorocindu-l de tot sau taindu-l ca pe pomul neroditor . Nu se lasa Dumnezeu batjocorit la nesfarsit de oamenii de nimic.

    • Dahlia zice:

      @Monixa,
      la fel cred si eu. Nu stiu insa ce s-a intamplat cu G-man, ca eu cand l-am cunoscut nu era asa. Parca e pur si simplu batut in cap. Sunt siderata de multe din replicile lui.
      De-aia ma bucur enorm ca de saptamana viitoare acest capitol intitulat ” blogul saccsiv” va fi incheiat definitiv pt mine. Facusem aceasta ultima incursiune de cateva luni ca sa ii dau sansa boului G-man sa-si ceara si el iertare. Dar vad ca el n-a gresit cu nimic, el respecta Legea. Imi pare rau ca n-o sa-l mai intalnesc pe Marian ca sa-i spun ca am recitit mesajele lui pe Razboi intru cuvant din august 2011. Le citisem si atunci si simteam asa o empatie la tot ce scria acolo, incat ma apucase sa ma urc pe pereti ca retraiam ceea ce mi-a facut si mie saccsiv cu cateva luni inainte. Intelegeam atat de bine ce simte si imi era ciuda pe sclifositii aia de la RIC – pe care de altfel nu-i suport deloc ei fiind niste excroci doar un pic mai rafinati – ma apucase ciuda ca nu intelegeau ca omul trebuie lasat sa zica ce are pe suflet, ca altfel nu depaseste momentul. Si credeti-ma ca este tare greu momentul cand te trezesti tradat de cei in care ai avut incredere.
      dar de-acum… s-a ispravit…

      • Rozalia Pop zice:

        @Dhalia
        Ma bucur pentru tine ca in sfarsit te-ai linistit si parca simt asa din ultimile tale cuvinte. Slava Domnului si fie ca sa-ti regasesti linistea si bucuria.
        Uite, cu riscul de a gresi, eu le-as recomanda si marinarilor sa faca la fel ca tine si sa-si vada de viata lor. Asa cum spune si Monixa, doar Dumnezeu va opri secta saccsiv din lucrarea ei si eu, la fel ca voi, am aceeasi convingere ca atunci cand Dumnezeu va hotari sa-i opreasca o va face cu urgie mare. Au primit deja un avertisment prin arestarea lui saccsiv si necazurile grele prin care unii au trecut si inca trec. Pina atunci, ramine un blog de cernere , putini din cei care au credinta tare ies de acolo scarbiti si se intaresc si mai mult in dragostea pentru Hristos si semeni. Si cine are credinta putina sau deloc, se intuneca si se pierde iremediabil.

  33. Rozalia Pop zice:

    @marinarii
    Nu vreau sa va suparati pe mine, dar cred ca este de ajuns ceea ce ati facut pina acum. Si ati facut destul . De la cei pe care i-ai facut sa inteleaga, rupandu-va din timpul vostru sau indurand calomnii injurii si minciuni, nu asteptati de la ei multumiri. Rasplata va veni de la Dumnezeu.
    Va spun ca am citit si eu tot ce ati scris pe saccsiv pe bloc, Ric sau Pelerin Ortodox si ma regasesc in majoritatea cuvintelor voastre. Am observat totusi ca pe saccsiv pe bloc ati avut momente dese in care va decideati sa nu mai cititi blogul saccsiv si sa nu mai vorbiti de ei. Si parca va simteam mai bucurosi, mai plini de viata si de dragoste, mai luminosi si veseli. Si Marian exnorvegia era la fel , un munte de dragoste bunavointa si bucurie molipsitoare, atunci cand scria despre altceva. Dar cum va intorceati la analizele pe tema saccsiv, iar va umpleati de nervozitate, revolta si stupefactie. Asta semnifica faptul ca acesta e unul din multele roluri ale sectei saccsiv. Eu am avut momente in care cand ma rugam seara la icoana inainte de culcare, sa am impresia ca ma rog la un Dumnezeu saccsivian, incruntat si nemultumit de mine pentru neacceptarea ideilor acelui blog „crestin”. Parca din icoana ma privea un Hristos violent , suparat pe mine ca nu fac mai mult contra cipurilor, ca nu fug in paduri si ca nu barfesc in stanga si dreapta, ca nu slavesc ierarhii anticip si nu blestem ierarhii neutrii. Bunul Dumnezeu sa ma ierte, am avut si momente in care rugandu-ma si privind icoana Maicii Domnului si a sfintilor apostoli, sa ma intreb de ce ma rog la niste evrei. Intr-o noapte am plins rugandu-ma cu disperare sa ma scape Dumnezeu de aceste ganduri. Cred ca acela a fost momentul meu de cotitura asa cum am citit ca si voi ati avut momente teribile in care v-ati intors si ati inteles ce scop are blogul saccsiv. Multumesc Domnului ca m-am vindecat complet de atunci si inca odata multumiri marinaritei Crina pentru sfatul ei de a cauta sa-mi traiesc frumos clipele din viata care se scurg cu repeziciune.
    Faceti si voi la fel si lasati-i in plata Domnului. Imi pare rau de Marian ex norvegia ca s-a despartit de sotie, de aici am aflat.Dar el stie mai bine ce sa faca cu viata lui. Daca ziceti ca si-a refacut viata alaturi de Alexa, este bucuros si colinda prin locuri frumoase, lasati-l sa-si traiasca fericirea. Nu-l mai atrageti la comentarii si analize contra lui saccsiv. El este foarte bun si are un simt dezvoltat dar ganditi-va si la linistea lui.
    Sa aveti pace si bucurii.

  34. crina zice:

    @Rozalia :))
    Scuza-ne pentru intarzierea raspunsului. Noaptea trecuta a ajuns si Marian acasa. Ne-am reintalnit cu totii bucurosi in privat, pe mess la telefon si pe blogul lui Danutz Enache la discutii de ale noastre. Ai dreptate, ne-am regasit si suntem din nou veseli, bucurosi si plini de viata. Sfatul tau este foarte bun. Si eu am avut cateva interventii in care am spus marinarilor sa ne vedem de treburile noastre. Acum ne vom retrage odata cu reintoarcerea lui Marian si Alexei acasa, a venit in sfarsit si pentru noi vara si vacanta cu distractie. Ne asteapta un mega party la Costinesti.
    Asa a promis el comandante :))
    Eu va pup in numele marinarilor pe toti cei care m-ati rabdat pe mine si pe Monixa :))
    Dahlia – te pup si sa ai grija de tine. Sa ne anunti cumva cand vei fi fericita si-ti vei recapata zambetul . Dumnezeu sa-ti ajute.
    Gerika, multumesc pentru toata buna gazduire
    Hai sa-i transmit si lui Vasile Vieru ceva : nu o mai face pe muierea nestiutoare. Marian ti-a scris de mult pe email ca este artist de muzica pop-rock si a colaborat cu cateva trupe de la noi. Intr-un email ti-a scris si despre modul in care s-a luat in culise si a facut-o albie de porci pe Andreea Balan pentru erotismele si lascivitatile avute pe scena in fata a sute de copii. Sti si despre colaborarea lui cu Damian Draghici. Da, este un baiat modest si nu a vrut sa se stie cine este. Un om si un artist care a avut modestia sa te bage in seama pe tine si pe Ric, coborandu-se pina in gropile voastre virtuale si pina la nivelul tau.
    La revedere si Doamne ajuta tuturor. Va asteptam la mare :)) :))

  35. crina zice:

    @Rozalia
    Am apucat sa-i spunem in cursul zilei de azi cate ceva din ceea ce s-a mai intamplat prin sfanta blogosfera. Dar nu l-a interesat catusi de putin si a zis ca nici nu se gandeste sa deschida netul. Multumim Domnului, cred ca in sfarsit s-a vindecat complet. Daca ma intrebi cum se simte dupa despartire, nu stiu exact cum sa-ti raspund. Cred ca asa ca cel din clip :)) :)) (sper ca nu va citi ce am scris aici :)) ).

    • Dahlia zice:

      perfect fara tine , adica fara blog, fara saccsiv, fara razboi cu sabia, fara aberantul mitic G-man. daaa, perfect! 🙂 🙂 🙂

      Crina . Monixa si Marinarilor ,
      O sa-mi lipseasca aerul proaspat al comentariilor voastre, umorul de nota 10, bunul simt si celelalte.
      Sa aveti o vara minunata si o viata cu anotimpuri frumoase . Doamne ajuta!

  36. Monixa zice:

    crina
    Ahhh, mie nu mi-ati spus nimic. O sa va trag de urechi.
    Eu abia in August am concediu si liber la mare, sper sa va mai gasesc atunci. Distractie placuta :))

  37. Rozalia Pop zice:

    @marinaritele Crina si Monixa
    Bine ati facut cu luarea acestei decizii. V-ati retras la timp si oricum nu mai aveati ce sa faceti. Blogurile „crestine” si antisistem care ne furnizeaza informatii pe paine si hrana spirituala :)) au inceput sa se manince intre ele, aratandu-se pe ele insele ce hram au si cine sunt : surpatori de suflete. Vai de cei care au cazut in capcanele lor si nu mai pot iesi, sunt dependenti de otrava administrata zilnic de aceste pepiniere.
    Mergeti sa va distrati frumos. Salutati-l pe Marian din partea mea si cand beti un pahar ganditi-va si la mine :))
    Aveti acolo in echipa voastra, un marinar deosebit care joaca impecabil rolul lui nea Anderthal. I-au mai spus si altii si i-o voi spune si eu : omul acela este un geniu , pamfletele lui mi-au starnit hohote de ras si au fost seri in care ma culcam vesela si ma trezeam voioasa , cu zambetul pe fata citind pamfletele lui. Fara suparare, dar pe el l-am apreciat cel mai mult, si-a facut treaba ca la carte. Sa fiti mandri ca-l aveti ca prieten. Spuneti-i ca l-am placut ca personaj si transmiteti-i cele mai bune urari .
    Ps : Vant bun din pupa, frumosi marinari (parca asa se spune) . O sa va duc dorul si o sa va simt lipsa.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s