Traim vremuri apocaliptice. Cine nu a inteles acest lucru, doarme un somn adanc

Religie universala,al treilea razboi mondial si controlul mental total prin nanocipuri

Fac un rezumat la traducerea acestui video al parintelui Elpidie care profeteste urmatoarele evenimente apocaliptice:

1 Traim vremuri apocaliptice. Cine nu a inteles acest lucru, doarme un somn-adanc.

2 Acest razboi care a inceput la nivel mondial nu este un razboi intre state, nu este un razboi ca altele, ci este un razboi pe care l-a pregatit Antihristul pentru a se gasi intr-o confruntare directa cu Iisus Hristos.

3  Prin Noua Ordine Mondiala, Lucifer doreste sa faca un Guvern mondial si o religie mondiala, unind toate religiile intr-una.

4 Tot ce va aminti de numele lui Hristos si de dragostea Lui va fi distrus va incepe o mare prigoana.

5 Uniunea Europeana se va destrama.Planul ocultei mondiale a fost urmatorul: Sa stranga toate statele intr-unul singur, apoi sa le dea bani ca sa faca o multime de lucruri, sa construiasca case, sa cumpere masini, de toate. Apoi, cand toti au fost indatorati sa declanseze asa zisa criza economica si au inceput sa ceara banii inapoi.

6 Prima faza al razboiului mondial este decadere morala totala a oamenilor si distrugere economica generala.Statele europene vor fi in conflict si razboi economic.

7 A doua faza  a doua va fi distrugerea credintei si impunerea deciziilor elitei luciferice, adica a pan-religiei.  Papa va juca rolul inaintemergatorului si al profetului mincinos. Va fi o prigoana continua in interiorul bisericii pentru cei ce nu adera la noua religie universala.

8 A treia forma de razboi va fi cea sangeroasa cu conflicte locale iar la sfarsit  un  razboi mondial  la care America nu va putea participa din cauza diverselor fenomene naturale nemaiintalnite care ii vor obliga pe americani sa nu se implice.

9 Prin intermediul controlului alimentelor, a aerului, a apei, chiar si a gandurilor si sentimentelor noastre  a creierului nostru oculta mondiala va institui controlul total asupra oamenilor.Se va introduce  pecetea 666 o inventie satanica extrem de complexa, dar pe de alta parte si foarte subtila, care va functiona pe doua nivele.

a Prima oara vor incerca sa ne dea aceaste micro antene, pe cai ocolite, in special prin asa zise “vaccinuri” vor incerca sa ne implanteze nano- echipamente in corp, invizibile cu ochiul liber si care vor juca rolul unui spion. Aceste echipament va putea citi si interpreta semnalele corpului uman.Acest dispozitiv va putea sa interactioneze strans cu materialul genetic al omului cu creierul si sistemul nervos.Cei care vor primi acest semn vor fi robiti de Antihrist.Vor muri aceia care vor incerca sa indeparteze aceste nanocipuri.Generatia noastra nu va trai aceste vremuri. Urmatoarea generatie va vedea aceste lucruri.

b Al doilea nivel va fi un subtil  nano-cip pe care il vor implanta pe mana sau pe frunte care va comunica cu echipamentele pe care le vom avea deja in corpul nostru si care vor functiona ca un tot unitar, ca un computer si vor transmite informatii despre noi.

10 Foarte multi  se vor revolta impotriva Antihristului. Vor fi razboaie, prigoane, plangere si mult sange.Sfanta Impartasanie ne va da puterea sa vedem ceea ce ceilalti nu vor putea vedea.Sfanta Impartasanie va avea o asemenea putere incat va anihila  nano-cipurile si controlul total.

comentariul meu

O generatie de familie inseamna 25 de ani cei batrani nu vor apuca nanocipurile.Calculati fiecarea cati ani aveti acum si peste 25 de ani.Acum avem in fata profetul mincinos  ,papa care va schimba dogmele si va fi artizanul creari religiei universale, antihristice.Parintele mai spune ca UE vrea sa scoata crucile de pe steagurile anumitor tari cum ar fi si Grecia.iata si dovada:

http://www.lacasuriortodoxe.ro/economist/162-hot-news-economist/2277-sfanta-cruce-ue-vrea-sa-stearga-de-pe-steagul-greciei-crucea-alte-5-tari-vizate.html

Turcia a devenit o putere militara a alocat 4 miliarde de euro pentru armata si a devenit din ce in ce mai obraznica:

http://www.ziare.com/international/turcia/presedintele-turc-avertizeaza-europa-ca-poate-avea-loc-un-nou-holocaust-1229711

 

Nanocipurile au fost introduse  in anticoncepţionale, în estrogeni, ovule şi chiar în unele vaccinuri HPV ori antigripale. Să nu mai vorbim de  dronele ţânţarii-cip care sunt pe cale de a-şi face treaba.

Despre cipul ce va fi implantat în vremea lui Antihrist

…Atunci vor recurge cu viclenie la metode iscusite cum ar fi cipul. Nu vor pune cătuşe. Nu ştim exact în ce formă va fi folosit acest cip. Vor face aceasta, pentru a cerceta. Vor experimenta pe greci, felul în care pot fi influenţaţi oamenii, iar în final să fie controlată întreaga lume.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Traim vremuri apocaliptice. Cine nu a inteles acest lucru, doarme un somn adanc

  1. ed zice:

    Frate gerica
    Anul trecut pe vremea asta, „sistemul antihristic se dezlantuia” asa cum spuneau fratii, avand sa-l prigoneasca (?) si sa-l infunde pe saccsiv (Vasile) ,salvatorul adormitilor. Acum citim pe blogul saccsiv ca acelasi „sistem antihristic” s-a prostit si nu mai e antihristic , eliberandu-l pe Vasile. La elberat ca dupa aia Vasile sa submine acelasi sistem care iarasi va deveni antihristic :)). Ca lumea sa inghita bine galusca, saccsv2 ne minte ca pr Iustin Parvu ia prezis ca intr-un an va iesi din pirnaie. Mai bine se ruga pentru el sa nu ajunga acolo si sa se lase de prostii.
    Acum fara glume, daca sti ca te cunoaste in realitate, sfatul meu e sa stergi toate comentariile la adresa lui, sa nu mai scri nimic despre el si mizeria lui de blog si sa continui linistit sa scri ce crezi ca e folositor. Acum nu se mai fereste de nimeni si nimic si cred ca o sa se razbune pe toti cei pe care-i cunoaste si l-au criticat. Ai grija frate gerica, toti cei care-l cunosc, pina si politia l-a calificat drept un individ periculos. Nu uita ca in cartea lui el insusi spunea ca a incercat sa-si ucida tatal .
    Dumnezeu sa te aibe in paza. Daca e ceva, da de stire aici sau unde crezi tu.

    • gerica64 zice:

      Ed nu sterg nimic, eu acolo nu mai intru m-am edificat demult la unele chestii.Nu ma cunoaste nu-l cunosc.Eu imi vad de treaba mea eu nu reprezint pe nimeni nu am in spate pe nimeni si nu am datori fata de nimeni.Eu fac totul pentru credinta,adevar si dreptate.Daca o mai dau in bara ca om iertati-ma nimeni nu este perfect si gafe facem toti.

  2. Rozalia Pop zice:

    Gerica
    L-au eliberat pe saccsiv. Sa ai grija de tine sa nu-ti faca rau ca si tu locuiesti tot in Bucuresti si ma tem sa nu se razbune pe (intrusi). Mai bine sa nu mai pomenesti nimic despre el ca sa nu-i dai motive.
    Dumnezeu sa te apere.

    • gerica64 zice:

      Nu mai comentez acolo niciodata mi-am facut mai demult o idee nu de acum.Daca unele din conceptii sunt asemanatoare altele nu.Eu nu sunt fundamentalist respect dogmele dar nu cred ca numai ortodocsi se vor mantui.Hristos nu are suflete de pierdut cum spune Arsenie Boca, si a fost judecat ca a pus pe SF Augustin pe o picture de a sa.Eu pe bloguri unde sunt judecati sfinti mari nu am ce cauta.Si nu ma tem de nimeni doar de iad ma ingrozesc.Catolici vor suferi primi o mare prigoana iar biserica lor se va imparti in doua.Cea a profetului mincinos actualul papa care va crea Biserica Universala satanica reuninind si alte secte, religii,new age etc si Catolicii care sunt cu Iisus Hristos pana la moarte.Aceia vor fi si frati nostri.Si lumea va fi impartita in doua partea antihristului si partea lui HRISTOS.Nu va domni necuratul antihrist in toata lumea multe neamuri i se vor opune.Ortodocsi nu vor adera niciodata la acea falsa biserica unde sta uraciunea pustiiri.Ostirea luptatoare a lui Iisus Hristos va exista pana la a doua venire a sa in chip de LEU si JUDECATOR si vor fi milioane de crestini adevarati cu pecetea Duhului Sfant.

  3. Aurora zice:

    Rozalia,
    Bati campii. De ce s-ar teme Gerica de Saccsiv ? Sunt amandoi luptatori cinstiti. Nu exista rivalitate intre ei sau discordie. Dumnezeu sa le dea putere in continuare !

    • Rozalia Pop zice:

      Saccsiv luptator cinstit ? Aurora, nu vreau sa cred ca ai consumat ierburi.
      Nu ma mai mir de nimic la tine daca necinstei tu-i zici cinste, minciunii adevar si intunericului lumina. Vom mai vedea cata cinste are (sper ca nu ca pina acum) si cat de mult s-a pocait.

      • gerica64 zice:

        Rozi va rog sa nu va certati sa nu va jigniti purtati-va ca niste doamne.E loc pentru toata lumea as vreau sa vad buna intelegere chiar daca sunt opinii diferite.O sa vedem ce se intampla acolo.Ma bucur cand un om este eliberat dintr-un loc cum este puscaria totusi mi se pare suspect cum 5 ani devin numai unul nu am auzit pana acu asa ceva.Poate doar printr-un decret prezidential unic pe persoana.Ciudat foarte ciudat.Sistemul nu ar da usor drumul unuia care sapa la temelia lui nu mai vorbesc de masoni care nu agreaza persone de genul lui Saccsiv.Tare imi este teama sa nu-l foloseasca si asta sa fie scopul lor marsav.

  4. crina zice:

    maica Aurora :))
    Mai demult, noi obisnuiam sa radem in hohote atunci cand apareai facand deliciul cititorilor . La fiecare aparitie veneai cu cate un fas virtual :)) si am ramas tare mahniti de cand te-ai retras inapoi la manastire. De mult nu ti-am mai citit vorbele de duh care te fac celebra. In seara aceasta am ras din nou si se pare ca de acum inainte, odata cu revenirea gurului la care tu te inchini, vom avea parte de adevarate seri de comedie oferite de tine.
    Tu ai un dar al obrazniciei aparte . Te tot plangi ca ai pacate nenumarate si ca te-a traznit Dumnezeu dar cauti pacatele cu lumanarea si ce bine te mai simti in mlastina lor si a autoamagirii.
    Gerica
    Mi-a facut plcere sa schimb cateva cuvinte cu tine. Acum ma retrag definitiv de aici pentru ca trebuie sa ma reintorc la marinarii mei dragi care isi pregatesc transeele si armele. Merg sa le fiu alaturi in lupta pe care o asteptam de mult timp. Nu promite niciodata ca nu ai sa mai mergi pe corabia lui saccsiv. Multi au zis si s-au dezis :)). E posibil ca pe viitor sa ne intilnim pe campul de lupta fata in fata dar in tabere diferite . Ramai cu bine, te pup.
    (crina – marinarita) :))

    • gerica64 zice:

      Mariane eu te-am lasat sa spui ce ai pe suflet.Sunt corect dar sa stii ca Aurora nu este o naiva.Este o femeie care are numai bune intentii o cunosc si ma cunoaste.Nu cred ca aici e vorba de rivalitate si nici nu ne vom duela pe campuri sau pe mari si voi sunteti la fel de crestini ortodocsi ca si noi stiu ca nu sunteti oameni rai.Poti intra aici cand vrei si daca ai ceva de spus in favoarea ortodoxiei spune e loc pentru toate lumea ortodoxa.

      • crina zice:

        Gerica
        Daca eu ti-am spus ca sunt crina, sunt crina. Sa sti ca nu ma feresc si nu mi-e frica sa ma semnez.Daca as fi barbat, nu as fi spus ca te pup, nu ma pune sa-ti trimit poze :)). Poate daca faceai parte din echipa noastra ne vedeai si ne stiai pe toti pentru ca noi am vrut sa ne cunoastem pt a nu da loc de dubii.Stiu ca pare greu de crezut in zilele de astazi dar noi ne-am format si ne-am sudat ca si grupulet bazandu-ne pe respect, omenie si dupa cum ai vazut, pe multa dragoste. Marian se semneaza oriunde posteaza cu nikul lui . Doar cand coboara in groapa saccsiv intra cu nikuri inventate pentru a putea patrunde acolo, deoarece saccsiv 1,2 si fratii lui turbeaza numai la citirea nikului lui banat definitiv .Dar imediat se semneaza din respect. Si noi facem la fel, am hotarit intre noi ca acolo unde intram sa ne respectam nikurile chiar si pe saccsiv sa ne semnam undeva jos dand dovada de onoare marinareasca pentru ca ei sa stie ca se afla in razboi cu noi ci nu cu altcineva. Daca el vrea sa vina sa iti scrie ceva aici, o face fara teama cu nikul sau si spune ce are de spus. Asa cum Vasile Vieru a modelat de-a lungul timpului vocabularul si modul de exprimare a adeptilor sai incat ai impresia ca vorbesti cu saccsiv, tot asa si noi in timp, dupa discutii lungi ne-am format poate in mod inconstient un anumit mod de exprimare.
        (crina – marinarita)

      • gerica64 zice:

        Eu am inteles totul si am priceput si ce urmariti il suspectati ca ca nu ar fi ce vrea sa para si vreti sa-l desconspirati eu nu ma bag in lupta voastra cu el eu imi vad de treaba mea.Daca vedeti ceva ca gresesc nu ma supar spuneti ca ma pot corecta in rest va doresc tot binele.

  5. crina zice:

    Rectific
    Poate ei mai sunt razboiti si de alte grupuri (sectanti ca si ei, eretici, atei ). Dar noi ne semnam cavalereste pe campul de lupta. Si suntem crestin ortodocsi luptatori in numele Sfintei Cruci si a Maicii Domnului. Numai bine.

    • ed zice:

      @crina
      Buna ziua. Ai dreptate, cei de acolo au copiat atit comportamentul dar si felul in care se exprima saccsiv. Anul trecut citisem niste comentarii facute de unii dintre ei pe evz si alte publicatii online si am avut senzatia ca era saccsiv cu stilul lui. Nu era el, erau „fratii” cu misiunea propagandei.

  6. Aurora zice:

    Nu mai inteleg nimic !

    • gerica64 zice:

      Doamna Aurora am fost pus la spam fara un motiv intemeiat pe Saccsiv.Nu am jignit pe nimeni nu am judecat pe nimeni si nu cred ca am batut campii pe acolo.Asa ca m-am hotarat sa nu mai comentez si asa mari lucruri nu spuneam.Am destula treaba pe blogurile mele care nu este unul sunt 3 pe wordpress si 3 pe BlogSpot si stiti ca sunt singur dar o fac cu mare placere si nu ma plang ca ar fi greu.Dar eu sunt om al pacii daca te comporti corect iti faci multi prieteni.Marian exnorvegia pana la urma tot crestin ortodox e ca si noi la fel si ceilati de pe corabia lor eu nu am nici o problema cu ei.Gil sau Ploiesti dupa ce ne-am obstructionat acum suntem buni amici am cazut la pace ca asa-i crestineste si sa stiti ca e un om deosebit si are multe in cap atat ca e mai aprig uneori.Am cerut in numele reconcilieri sa-l scoata de la spam ca ma simteam vinovat.Probabil s-a suparat Saccsiv 2 pe treaba asta ca la 3 zile ma pus la spam si pe mine.Va astept oricand pe blogurile mele cu mare placere.Acum sper ca ati inteles ce sa intamplat.Cu mult respect.

  7. Rozalia Pop zice:

    Buna seara crina si Doamne ajuta. Nu te cunosc dar imi place de tine si de „marinarii” tai, imi place spiritul foarte degajat si relaxat cu care analizati fiecare detaliu. Saluta-l din partea mea pe Marian exNorvegia, am avut cateva divergente cu el, l-am suparat eu m-a suparat si el dar mi-a trecut. Eu l-am apreciat de mult.
    Eu vreau sa te intreb de ce nu va faceti voi un blog al vostru unde sa combateti si sa aratati smintelile si capcanele blogului saccsiv si cele asemenea lui ? Mie imi pare rau de voi ca sunteti niste oameni cu spirit de observatie foarte fin si foarte inteligenti dar ati ales ca optiune sa postati pe blogul unui ateu bolnav. Este pacat ca atitea analize bune si clare pentru cei care nu stiu nimic despre blogosfera „antisistem” sa se piarda. Si nu inteleg cum vreti sa luptati pe blogul saccsiv cand nu aveti nici o sansa acolo sa treceti de spam.
    @gerica
    Foarte bine, tu nu te baga in luptele lor. Ramai in spiritul tau si scrie spre folosul tuturor ca blogul tau este citit. Lasa-i pe „marinari” sa lupte in felul lor ca au multa experienta.

Lasă un răspuns

