Păcatele mele și Hristos

Singur in fata lui Hristos

 

7

 

Uneori mă simt singur, părăsit, nici un om nu are cum să mă ajute… și nici sfinții… sunt eu singur cu Hristos, eu față în față cu Hristos, ființa mea și Hristos, păcatele mele și Hristos… am un sentiment de singurătate în fața Ființei supreme, îmi simt neputința în fața Imensității, de aici sentimentul de singurătate… și chiar nu este nimeni care să mă poată ajuta…

Și deși Îl simt în preajmă, am sentimentul că nu ne putem apropia niciunul unul de altul… Este ca acea clipă în care voi sta singur înaintea Lui și nu va fi nimeni care să mă ajute, este ca și cum aș fi cu puțin înainte de clipa Judecății, dar nu simt groază, ci sunt sfâșiat de propria mea singurătate, mă simt părăsit de orice ajutor și mă simt neputincios în fața propriei mele firi stricate.

Și totuși, mă întreb, de ce să-mi fie frică în relația mea cu Hristos?… Cred că îmi simt falsitatea vieții, trădările fără număr față de bunătatea Lui… îmi simt batjocorirea față de El… ce aș putea aștepta din partea Lui în urma atâtor răutăți cu care L-am întâmpinat? Nenumărate răutăți, nenumărate trădări… Este sentimentul acela pe care îl avem când greșim față de cineva mai mare decât noi și care știm că ne iubește și așteptăm clipa deciziei: ne iartă și de data aceasta sau acum este ultima dată când Îi vom mai vedea fața?

Și pe toate acestea le simt pentru că vreau și eu să-L iubesc, vreau să răspund la strigătul Lui sfâșietor: Omule, te iubesc nespus de mult!… Dar eu rămân același trădător, nepăsător și neputincios în dorința de a-L ajunge, de a-L atinge… Aș vrea să pot să fiu în stare să-I simt prezența tot timpul, să fiu în stare să stau lângă El, să fiu în stare să rezist știindu-L lângă mine…http://www.ortodoxiatinerilor.ro

Acest articol a fost publicat în CUVANTUL și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Păcatele mele și Hristos

  1. Marius8eu zice:

    Mesaj primit pe email de la fratele Valentin :
    „MARE ATENTIE FRATII MEI :
    Nu mai comunicati sub nici o forma datele voastre personale si nu mai intrati in contact cu personajul ordinar care se semneaza \\pc mouse\\cel care posteaza comuri pe apologeticum, saccsiv si deveghepatriei. Pe numele ei adevarat Raducanu Florentina, este o fosta prostituata din Orastie, cu un copil la orfelinat, si-a ispasit in trecut o pedeapsa de 4 ani de inchisoare pentru tentativa de omor asupra mamei sale. Actualmente este racolata de o grupare dubioasa pentru care posteaza comentarii la deruta in blogosfera ortodoxa. Acum 4 luni a facut un anunt pe blogul saccsiv ca fratii de buna credinta sa intre in contact privat cu ea la discutii. Acolo trage fratii de limba , obtine informatii asupra starii, bunurilor si activitatii lor pe care le paseaza celor ce au racolat-o. Tot ea posteaza comentarii in numele altor comentatori dupa ce si-a insusit adresele si datele de contact ale cititorilor. Scoateti acest personaj ordinar din listele voastre si nu-i mai raspundeti nici pe bloguri , nici in privat. Aveti grija fratilor cui dati informatii despre voi.”

    • Rozalia Pop zice:

      @Marius
      Oare de ce nu ma mira ceea ce ne avertizezi ? Sti la ce ma duce gandul citind fraza cu „racolata de o grupare dubioasa pentru care….” ? la ceva infiorator. Cam cine ar fi aceasta grupare dubioasa ? este imposibil pentru cei care urmaresc de mult acel blog, sa nu fi observat ca exista un mic grupulet de „postaci” care fac legea , care posteaza in nestire fie ca au ceva de spus fie ca nu si care mai ales striga la saccsiv pe cine trebuie sa arunce la spam. Si acestia sunt :
      -danutza – care dupa cum bine stim se ocupa de stringerea donatiilor
      – Maria – care se ocupa cu postarea necontenita, cu minciuni si cu denigrarea.
      – Ioan Pelasgul – cu instigarea la ura, dar e absent la discutiile teologice.
      – G-man – insarcinat cu intrarea fizica in contact cu anumite persoane.
      – pc mouse – si dupa cum citim mai sus, aceasta femeie desfranata.
      Lucrurile par ca se leaga, daca ne mai si gandim ca oricine a avut ceva de criticat la adresa unora dintre acestia enumerati mai sus, a fost imediat trecut la spam de catre administrator. Ba chiar, pentru danutza s-a recurs la o mare diversiune (scorneala cu emailurile furate, amenintarea cu spamul si inregistrarea pe wordpress) pt ca acum sa se renunte la inregistrare dar sa se modereze comentariile.
      Omul care se stie curat si nevinovat, nu se teme de critici sau temutii „intrusi”. Le sta cu fermitate impotriva si le demonteaza minciunile sau credinta falsa. Dar cei care recurg la astfel de manevre josnice si chiar la a sterge comentarii care nu convin, este limpede ca lumina zilei ca au ceva de ascuns, se simt vinovati si le este frica de raspundere.

Lasă un răspuns

