Monitorizarea VIDEO a cipurilor RFID

Monitorizarea VIDEO a cipurilor RFID

Fie că este vorba de microcipul RFID
din paşaport, carnet de conducere sau buletin, sau chiar de celebrul implant
RFID uman (localizat sub piele, pe braţ), există sisteme de urmărire care se
bazează pe aceste microcipuri. Vă prezentăm un foarte scurt documentar are arată
monitorizarea în timp real a persoanelor care poartă asupra lor obiecte ce
conţin cipuri RFID.

Incredibil, dar adevărat!

Desigur,
microcipurile RFID sunt prezente de mai mulţi ani in Statele Unite şi alte ţări
occidentale. Este foarte posibil ca să aveţi unul dintre aceste cipuri RFID
chiar asupra dvs., fără să ştiţi. Referindu-ne la România, majoritatea marilor
distribuitori şi comercianţi (Carrefour, Cora, Metro, Praktiker, Auchan,
Bricostore, Diverta, Altex, Flanco, Media Galaxy, etc.) folosesc în produsele
lor etichete ce conţin cipuri RFID.

Motivul invocat este protecţia
împotriva furturilor. Aceste etichete RFID sunt plasate pe produsele respective
în zone sau locuri greu accesibile sau greu de observat. Dacă scopul acestor
etichete RFID este să prevină furtul, atunci de ce la ieşirea din spaţiul
comercial nu suntem atenţionaţi să îndepărtăm aceste etichete RFID, pentru că
ele nu mai au niciun rost odată ce am părăsit perimetrul
monitorizat?

Odată am cumpărat o pereche de pantaloni de la Carrefour.
Întro altă zi mă aflam la Metro, iar când am ajuns la casa de marcat, după ce
plătisem toate cumpărăturile, a sunat alarma anti-furt a porţii de monitorizare
RFID (prin care suntem obligaţi să trecem).

Aşa am descoperit că
pantalonii mei aveau o etichetă RFID cusută în croiala pantalonilor. Având grijă
să nu-mi compromit proaspăta achiziţie, a fost foarte greu să o îndepărtez,
odată ajuns acasă, pentru că era practic ascunsă întro cusătură, şi foarte greu
accesibilă.

Aşa am aflat pentru prima dată că poveştile citite şi văzute
pe internet au devenit realitate chiar în România.

Desigur, AIM a mai
scris despre acest subiect şi până acum. Care sunt noutăţile?

În
mini-documentarul de mai jos puteţi vedea un sistem de monitorizare în timp real
a etichetelor RFID aflate asupra persoanelor dintro clădire. În acest caz este
vorba de un centru comercial mare. Imaginile camerelor de supraveghere sunt
folosite de sistemul de monitorizare RFID pentru a le combina cu identificarea
tuturor cipurilor RFID aflate în spaţiul activ de urmărire.

În acest fel,
sistemul oferă detalii complete atât despre persoana respectivă (prin datele
extrase din microcipul RFID aflat în buletin, paşaport sau carnetul de
conducere), cât şi despre obiectele aflate asupra sa (care conţin etichete
RFID).

Astfel, agentul de monitorizare poate vedea „live” cum dl. Peter
Stevenson, posesor al pasaportului F-1427883502, are o pereche de pantofi marca
Tsubo, marimea 9, pe care i-a cumparat în urmă cu 4 luni de la un magazin aflat
pe strada 47, numarul 15. De asemenea, domnul mai poartă o pereche de boxeri
C-IN2 marimea L, un maieu Nike XL, o camaşă Debenhams XL, toate achiziţionate
din acest centru comercial în urmă cu 7 saptamani.

Dar asta nu este tot.
Dl. Stevenson mai are asupra sa 7 bancnote de 100 EUR, 4 bancnote de 10 EUR şi o
bancnotă de 500 EUR, toate scoase din bancomatul X472 în acestă
dimineaţă.

Cum este posibil aşa ceva?

Simplu. Mult prea simplu.
Toate obiectele enumerate mai sus conţin etichete cu cip RFID, care sunt
identificate în mod unic. De aceea se cunoaşte orice detaliu despre aceste
obiecte, inclusiv data şi adresa de unde au fost cumpărate.

Vă rog să
reţineţi că toate acestea sunt disponibile chiar acum, în acest moment.
Realitatea depăşeşte orice imaginaţie.

Pentru americanii care s-au lăsat
implantaţi în braţ cu microcipul de identificare personală, acest scenariu este
multmai crud. Pe lângă faptul că ei pot fi monitorizaţi 24 de ore din 24, 7 zile
din 7, se supun unui înalt risc de a face cancer, datorită activităţii
microcipului RFID plasat sub piele, aşa cum au demonstrat cercetările realizate
pe cobai şi şobolani, în laboratoare.

Desigur, posesorii de acte de
identitate tip RFID „beneficiază” şi de riscul ca identitatea să le fie foarte
uşor furată. De fapt, mult mai uşor ca până acum. Nici nu mai e nevoie ca hoţul
să aiba acces la buzunarul în care se află buletinul. Este suficient ca să
dispună de un echipament electronic de tipul acestui sistem de monitorizare
RFID, pentru ca el să aibă acces la toate datele conţinute în microcip, şi
astfel să le poată copia în doar câteva clipe.

Ce se întâmplă când hoţul
se foloseşte de identitatea falsă pe care tocmai a copiat-o, pentru a fura?
Chiar dacă reuşeşte să fugă, identitatea pe care şi-a asumat-o este evident
trecută pe o listă specială. La prima detectare a acestei identităţi (să spunem
– chiar în centrul comercial din acest exemplu), sistemul de monitorizare dă
alarma şi poliţia arestează pe posesorul acestei identităţi (în acest caz – cel
real). Poliţia are chiar probe pentru faptul că posesorul acestei identităţi a
furat. Totul este clar. Dl. Stevenson va face puşcărie nevinovat.

Iată
deci mai jos sistemul de monitorizare RFID integrat cu camere de luat vederi,
întrun centru comercial.


http://www.youtube.com/watch?v=_V4c6gAjq8g

 

Adresa acestui articol este http://roaim.co.nr/?a=articles&p=313

Acest articol a fost publicat în STIATI CA... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Monitorizarea VIDEO a cipurilor RFID

  1. fichiu a zice:

    DOMNULE REDACTOR,

    SUBSEMNATUL FCHIU ALEXANDRU DOMICILIAT IN ROMANIA , JUD. VASLUI SUNT VICTIMA UNEI CRIME MONSTRUOASE.
    MA ADRESEZ DVS FINDCA SUNTETI SINGURI OAMENI CAPABILI SA INTELEAGA ASEMENEA CAZURI , SUNTETI PRINTRE PUTINI OAMENI DOCUMENTATI IN DOMENIU SI CARE ARE CURAJUL SA PUBLICE ASEMENEA CAZURI.
    NUMI CONVINE CIND CER AJUTOR LA O INSTITUTIE DE STAT,UNDE SUNT MAGISTRATI SAU MEDICI CU STUDII SI FUNCTII FOARTE MARI CARE IN EXERCITAREA ATRIBUTIILOR DE SERVICI MA CONSIDERA BOLNAV PSIHIC INCIT NU POT STI DACA RESPECTIVUL ESTE UN IDIOT INCUIAT PE FUNCTIE SAU UN SLUGOI AL PUTERI CARE ARE ORDIN SA FACA ABUZ.
    RECUNOSC CA CE MI SE INTIMPLA MIE CA SI COBAI CONTRAVINE MEDICINI CLASICE SI NU SE POATE DISCUTA CU ORCINE MA ALES CU MEDICI CONSERVATORI CARE NU ACCEPTA NOILE REALIZARI ALE SIINTEI .SUNT MEDICI SI MAGISTRATI CONSERVATORI SI AZI CIND U.E. DA INDICATI PRIVINT DISPOZITIVELE RFID SI IN S.U.A SE INTERZIC ASEMENEA DISPOZITIVE.
    NORMAL SI FIRESC LA ASEMENEA CAZURI CU –EXPERIMENTE PE OM CU DISPOZITIVE RFID IMPLANTATE– FUNCTIONARUL CHIAR DACA NU ESTE DOCUMENTAT DESPRE ASEMENEA CAZURI –SE DOCUMENTEAZA CERE EXPERTI IN DOMENIU SI REZOLVA CAZUL. .ESTE TOTAL GRESIT SA FACA ABUZ SI CRIMA POLITICA ASUPRA UNEI VICTIME CARE II CERE AJUTORUL PENTRU O CRIMA GRAVA.
    CINE STIE CTI OAMENI NEVINOVTI OR FI OMORIT SLUGOI PE FUNCTI PRIN ABUZ SAU MEDICI CU PRINCIPI CONSERVATOARE .
    DIN ACESTE MOTIVE CONSIDER CA ASEMENEA CAZURI DE COBAI UMANI TREBUE DISCUTATE NUMAI CU OAMENI DESCHISI LA NOU , CARE ACCEPTA POSIBILITATEA EXISTENTEI UNOR ASEMENEA CRIME.
    PREZINT CAZUL
    DE 25 DE ANI , SLUGOI, „DOCTORI NEBUNI”, DISCIPOLI LUI „JOSEF MENGELE”, PROFITA DE NESTIINTA SOCIETATI CIVILE DESPRE DISPOZITIVELE RFID, SI REPETA CRIME CA IN LAGARELE NAZISTE CU MIJLOACE MODERNE– INCEPIND CU 23-AUGUST -1987 SUNT FOLOSIT COBAI PENTRU EXPERIMENTE STIINTIFICE SAU MEDICALE FARA VOIA MEA SI TORTURAT ZILNIC DE CATRE AUTOR NECUNOSCUT , LA DISTANTA PRINTRUN IMPLANT CU DISPOZITIV RFID.
    DE 24 DE ANI NU POT OPRI CRIMA FINDCA AUTORITATILE STATULUI ROMAN(MAGISTRATI-EXPERTI) PROFITA DE NESTINTA SOCIETATI CIVILE DESPRE DISPOZITIVELE RFID SI AU FAVORIZAT CRIMA.
    I– DETALI– CU CERTITUDINE DE 100% EU STIU CA SUNT FOLOSIT COBAI PENTRU EXPERIMENTE–RESPONSABILUL DE EXPERIMENT” IMI DEREGLEAZA BUNA SI NATURALA FUNCTIONARE A ORGANISMULUI.SE CONTROLEAZA LA SECUNDA REACTIILE DE AUTOAPARARE ALE ORGANISMULUI(SE PROVOACA DURERE, TEMPERATURA,FEBRA, INFLAMATIE, INFECTIE—IN ORCE REGIUNE A CORPULUI–, AMETEALA ,GREATA, GREUTATE IN RESPIRATIE). SE CONTROLEAZA CIRCULATIA SANGUINA CU TOATE EFECTELE ,FRIG TRANSPIRATIE ,BUFEURI DURERE) . SI TOATE REACTIILE DE APARARE ALE ORGANISMULUI UMAN SUNT FOLOSITE CA SI TORTURA ,SUBLINIEZ ESTE TORTURA FIZICA(AM URLAT IN DURERE 24 DE ANI , ASA AM FOST MUTILAT LA PICIOARE ,DANTURA ,OCHI).
    DIN 2005—2011–2012 SE FACE TORTURA INSUPORTABILA „CU BOCANCI” PE ORGANE SI FUNCTII VITALE –INIMA,SISTEMUL DIGESTIV,STOMAG—COLON—CAI URINARE . VOR SA MA FACA NEOM ,VOR SA FACA CRIMA.
    VA ATENTIONEZ CA AM DESCRIS NUMAI TORTURA FIZICA, IN REST NU POT SA MAI SPUN DIN MOTIVE DE SECURITATE PERSONALA .SE POATE DISCUTA CU EXPERTUL CARE MA AJUTA
    II— BANUESC CA AM UN IMPLANT CU DISPOZITIV RFID FACUT FARA VOIA SI STIREA MEA FINDCA ALTFEL „RESPONSABILUL DE EXPERIMENT NU PUTEA SA MA IDENTIFICE—CUM ARATA IMPLANTUL SI UNDE A FOST PUS NU STIU SI FAC DOAR PRESUPUNERI.
    AM TRECUT MEDICAL SUSPECT DE IMPLANT,
    AM ARTERITA DIN 1980. AM FOST OBLIGAT SA FAC 2 OPERATII NECUNOSCUTE –SIMPATECTOMIA LOMBARA STINGA SI DREAPTA—ESTE UN TRATAMENT LA ARTERITA , DAR NU SE MAI FOLOSESTE DE ZECI DE ANI, DEOARECE IMBUNATATESTE CIRCULATIA COLATERALA TEMPORAR ,CITEVA LUNI, DUPA CARE PROVOACA ISCHEMIEA MEMBRELOR MAI PUTERNICA. AM SPUS CA NU FAC OPERATIA DAR AM FOST OBLIGAT DE MEDIC PRN MINCIUNI PRIN INSELACIUNE, MA TRIMETEA ACASA CU CANGRENA LA DEGETE PROVOCATA INTENTONAT TOT DE EL.
    1)IN FEBRUARIE 1982 , LA SPITALUL JUDETIAN BACAU ,MEDICUL DUMITRIU OVIDIU A FACUT O SIMPATECTOMIE LOMBARA PE STINGA UNDEVA PE SUPRARENALE,.CE A CAUTAT PE SUPRARENALE NU STIU, FINDCA SIMPATECTOMIA NARE TREABA CU SUPRARENALELE. MED.DUMITRIU LA OPERATIE DADEA INDICATI ALTUI MEDIC SI EU NUL CUNOSC.BANUIESC CA UZINA AEROSTAR A CERUT IMPLANTUL SI AU TRIMIS MEDICUL LOR SAL FACA. DUMITRIU O. DADEA NUMAI INDICATII.
    2)IN PERIOADA 1982-1984 AM FACUT UN TRATAMENT NATURIST PE CALE DIGESTIVA CU PRAFURI SI IODURI DIN PLANTE MEDICINALE, DE LA FARMACIA DIN GIRBOVENI JUD-IALOMITA, DE LA UN FARMACIST PROVENIT DE LA CLINICA FUNDENI. CUNOSC OAMENI CARE AU FACUT ACELASI TRATAMENT SI NU SUNT FOLOSITI COBAI PENTRU EXPERIMENTE.
    3)IN 1983 DECEMBRIE MED. RUSU DUMITRU DE LA SPITALUL JUDETIAN BACAU MIA INJECTAT PE ARTERE O SUBSTANTA SI A FACUT O ARTERIOGRAFIE, EL MA TRIMIS LA CLINICA FUNDENI,MA MINTIT CA TREBUE SAMI TAE PICIORUL SANATOS DE LA GENUCHI( SI PUTEA SA INJECTEZE ALTCEVA-microcipuri de exemplu).
    4)IN IANUARIE 1984 , LA CLINICA FUNDENI, BUCURESTI ,LA CONF. PAVELESCU ALECU ,CRISTESCU MIRCEA SI UN STAGIAR MA ADORMIT(POATE AU PUS UN IMPLANT, CIT AM FOST ADORMIT) SI SA AMPUTAT UN DEGET LA PICIORUL STING .CIUDAT IMI CEREA SA MA PENSIONEZ MEDICAL IMPOTRIVA VOINTEI MELE.
    IN AUGUST 1987 MAM TREZIT FOLOSIT COBAI.
    4) IN IANUARIE 1989 LA SPITALUL VASLUI ,MED. CHIVU C. TOMA A FACUT SIMPATECTOMIA PE DREAPTA SI AMPUTATIE LA 3 DEGETE LA PICIORUL DREPT.(SI AICI MA OBLIGAT SA FAC SIMPATECTOMIA SPUNIND CA MA TRIMITE ACASA CU CANGRENA , AGRAVATA DE EI, SI CIUDAT NU VOIAU SA PANSEZE SIMPATECTOMIA DUPA OPERATIE) , DAR ERAM DEJA COBAI DIN 1987 SI NU AM TREBA CU EI.

    CINE MA MINTIT IN ACTUL MEDICAL SI MIA PUS IMPLANT, MA VINDUT COBAI FARA VOIA MEA, GASITI DVS.
    III– DIN CAUZA FAPTEI RECLAMATE SLUGOI PUTERI AU FACUT ABUZ PSIHIATRIC ASUPRA MEA
    DIN CAZUISTICA INTERNATIONALA AM INTELES CA SE PREFERA O ANUMITA CATEGORIE DE VICTIME CITEZ–„În cadrul experimentelor secrete cu privire la această tehnologie(RFID) au fost folosiţi pe post de cobai, prizonieri, soldaţi, pacienţi ai instituţiilor mentale, copii handicapaţi, oameni surzi şi orbi, homosexuali, femei singure, persoane în vârstă, copii de şcoală şi oricare alt grup considerat „marginal” de către elita de experimentatori.”
    LOGIC VORBIND CHIAR SI UN BOLNAV PSIHIC POATE FI VICTIMA UNEI CRIME BA CHIAR SUNT CONSIDERATI VICTIME MAI USOARE , LIPSITE DE APARARE. EU CONSIDER ABUZUL PSIHIATRIC CA FACIND PARTE DIN LOGICA CRIMINALULUI CU DOCTRINA NAZISTA.
    ABUZUL PSIHIATRIC A INCEPUT LA AEROSTAR BACAU UNDE SECURITATEA SI CONDUCEREA UZINEI AU FOLOSIT COLEGI SA FABRICE UN ABUZ PSIHIATRIC CU 3 LUNI INAINTE DE A MA FOLOSI COBAI PENTRU EXPERIMENTE.
    AL DILEA ABUZ SA FACUT LA DOSARUL=118/P/1991 DE LA PARCHETUL DE PE LINGA TRIBUNALUL BACAU SEMNAT DE PROCUROR GASPAR CTIN LA PROPUNEREA UNUI OFITER DE POLITIE. NORMAL ANCHETATORUL TREBUIA SA VERIFICE EXISTENTA FAPTEI RECLAMATE SI NU SA FABRICE UN ABUZ PSIHIATRIC NERELEVANT ASUPRA MEA– OAMENI DIN SECTIE SI VECINI AU DAT DECLARATI FALSE LA DOSARUL=118/P/1991(ISTRATE ION, MORARU ION RACLES ION, ANTON GH.BULMOAGA SILVIA SI TIMPU RODICA) – UNDE LI SA SUGERAT SA MA DECLARE BOLNAV PSIHIC. TOTI AU DECLARAT FALS CA AM FOST INTERNAT LA NEBUNI LA GH. MARINESCU BUCURESTI.
    ABUZ PSIHIATRIC SA CERUT SI LA MEDICI DIN VASLUI CARE AU FACUT FALS IN ACTE CONSULTIND CORESPONDENTA.
    OBIECTUL CERERI
    VA CER SA FACETI DOCUMENTARE MAI AMANUNTITA DACA AVETI POSIBILITATI . VREAU SA CUNOSC CAZURI REALE SIMILARE CU AL MEU . REZOLVATE FERICIT SAU CU CRIMA.
    AM MAI MULTE INTREBARI…
    –CUM ARATA IMPLANTUL , CRED CA NU TOATE DISPOZITIVELE RFID SUNT LA FEL? UNDE MI SA PUS IMPLANTUL?.(EU AM UN IMPLANT DIN ANI 1982-1987)
    –CUM IMI CONTROLEAZA REACTILE DE AUTOAPARARE ALE ORGANISMULUI CONCRET ?
    –UNDE GASESC EXPERT CU TEHNICA NECESARA SA GASEASCA IMPLANTUL IN CORP , RESPECTIV SA SCOATA IMPLANTUL?.
    PRECIZARI–INAINTE DE 1989 NU EREAU PUBLICATI DESPRE DISPOZITIVE RFID– A SCRIS DESPRE REALIZARILE STIINTEI (CU CITIREA GINDURILOR SI A IMAGINI DE PE RETINA OCHILOR) EXPERTUL CRIMINALIST LUCIAN IONESCU IN CARTEA —„IN SLUJBA VIETI SI ADEVARULUI” . IAM CERUT AJUTOR SI NA VRUT SA MA AJUTE. DUPA 1990 A APARUT „CARL SANDERS” DIN S.U.A. CU NISTE BROSURI PENTRU CULTELE CRESTINE.
    DACA NU SUNTETI SI DVS SLUGOI PUTERI CARE PUBLICA ASEMENEA CAZURI CU COBAI UMANI LA ORDINUL PUTERI SI NUMAI CE VREA PUTEREA. VA CER SA VA IMPLICATI MAI MULT NU TREBUIE SA VA LIMITATI LA A REPRODUCE DIN ALTE PARTI POVESTIRI FARA NIMIC CONCRET. VREAU CAZ CONCRET– NUMITUL „ STAN IONESCU” DIN OLANDA SAU S.U.A A FOST FOLOSIT COBAI 10—20 ANI—A AVUT IMPLANTUL PE GANGLIONI SINPATICI SAU PE CREIER–I SA SCOS IMPLANTUL SI A SCAPAT SANATOS SAU A FOST OMORIT FIE IN EXPERIMENTE SI TORTURA FIE DE SLUGOI PUTERI LA NEBUNI.

    CU TOT RESPECTUL 13-02-2012

    • Dany zice:

      Ma numesc Nicorescu Ecaterina domiciliat in Romania, Judeţul Hunedoara, Comuna Branisca, Sat Tarnavita nr 9 CP 337114, nr. de telefon: 0722703858 – impreuna cu mama mea Nicorescu Veronica suntem victime ale torturii la distanta de dinainte de 1989; suntem sechestrate la acest domiciliu dupa ce am vândut casa din Bucureşti, Cartier Damaroaia, pentru a scapa de a fi masacrate in tortura la distanta de catre vecinii de acolo+ grupuri de batausi psihopati mutati permament la vecini; ne omoară in tortura dureroasa, fara pauza in timp ce la vecini sunt adusi toti copiii, tinerii, oameni din tot satul+ satele din apropiere sa apese butoane pe tastatura unor lap-top-uri, telefoane modificate, alte aparate, care introduc durere, arsuri, suferinte groaznice, incat noi suntem tot mai bolnave, chinuite, suportand tot mai mult tortura pentru batjocura in organele sexuale, excretoare, in timp ce crucea acestui program interminabil este data de durerile violente introduse in ochi de f multi oameni de jur imprejur; programul de suferinte inutile, aleatorii + batjocura este gandit sa fie peste limita de rezistenta a creierului cu fiecare interventie urmărind sa ne bage la balamuc in urlete; traim in tortura paroxistica, varfurile de tortura fiind program permanent de fapt iar noaptea urlam de durere si suferinţe groaznice date cu sadizm de acesti oameni care vor sa se simta bine aplicand tehnici de batjocura fizica pentru distractie. Noi va cerem ajutor, poate dvs sau altcineva ne va auzi.Multumesc ––––––––Inca din 2009 au fost publicate datele mele pe internet dar nimeni nu ne-a ajutat vreo data cu nimic sa avem viata mai suportabila: Google:https://eufrosin.wordpress.com/2010/04/08/interviu-cu-seful-sri-ii-dezvaluirile/Google:
 Interviu cu şeful SRI – II: dezvăluirile
Posted on 8 aprilie, 2010by eufrosin 
”Exista societati private care functioneaza ca niste servicii secrete, iar unii politicieni lasa sa se inteleaga ca au fost urmariti si apoi santajati de astfel de profesionisti.
G.M. La nivel societal se pastreaza unele reflexe ale fostei securitati, uneori chiar in contextul legilor extrem de laxe. In plus, progresul tehnologic face ca milioane de romani sa aiba Smartphones-uri, PDA-uri sau alte aparate care exista pe piata si care pot fi folosite in asemenea scopuri. Nu este atributul SRI sa monitorizeze asemenea fenomene care se intampla pe scara larga. Exista in schimb interceptari cu aparatura ilegala, iar SRI are obligatia de a le detecta si a informa Parchetul.
Intai el recunoaste ca atat fosti ofiteri ai Securitatii, cat si altii, s-au constituit in grupuri de interese ilegitime si de presiune , care au acces nu numai la datele Dvs. personale, bazat pe numarul de inmatriculare al automobilului, sau pe numele de pe cutia postala, cat si la informatii clasificate ca si secrete de stat. Mai departe, el afirma ca aceasta este o problema care se afla in atentia SRI. Asta e bine.
Mai departe, Dl. Maior admite ca nu cetatenii care fac poze cu mobilul sunt in atentia lor, ci altii cu acces la o tehnologie mult mai avansata si ilegala aflata in posesiunea unor civili dinafara structurilor oficiale ale guvernului Romaniei. Intentia declarata de a depista si starpi aceste grupari infractionale hi-tech, e imbucuratoare pentru toata lumea. Urmeaza in mod firesc si faptele, nu-i asa?

 https://eufrosin.wordpress.com/2010/04/08/interviu-cu-seful-sri-ii-dezvaluirile/
 In fond, nu vorbim numai despre monitorizare ilegala aici, cat si despre abominatii care se petrec zilnic, minut-cu-minut, impotriva unor nevinovati sub orice lege pamanteasca, dar care dintr-un motiv sau altul, au devenit tinta acestor criminali civili. Cine ar vrea ca dupa tortura neincetata in propria casa, odata ajuns pe culmea disperarii, sa spuna asa ceva despre propria-i viata?
“Eu sunt urmărită în bandă de cineva care finanţează aşa ceva, are cum şi cu ce să finanţeze aşa ceva. Sunt obiectul cuiva din SRI.
Vreau însă de acum încolo să vorbesc.
În timpul somnului, dacă mă lasă să dorm, îmi ard mâinile, îmi dau cu radiatii în cap; la trezire acum, mi-a ţinut amorţită rău de tot mâna stanga, dar amândouă mâinile sunt într-o suferinţă surdă, cu arsură în profunzime, aproape îmi scapă tel din mâini; în cap din creştet până la ceafă- arsuri usturătoare, mă doare tot capul rău; ca de obicei în orice cameră vreau să dorm, îmi face acelaşi lucru..
.Ăştia vor să nu mă pot îngriji pe mine insumi. M-am trezit şi ca de obicei la trezire, am o stare de rău e ceva ce în cuvinte nu se poate descrie.. Ne vor fără o sursă de trai, cu aparatele electrocasnice mereu în reparaţie, abia să ne putem îngriji singure sau mai bine, să nu ne mai putem îngriji singure, au învestit în toţi vecinii să mă trateze rău, să mă jignească, să mă enerveze, să spună avertizări ce vor filma.
Imaginează-ţi că au venit după mine din cart. Dămăroaia, psihopatul face intervenţii cu un amuzament debordant pe amândouă noi femeile. Nu mai mă pot îngriji pe mine, nici gâştele, nici grădina şi tot cheltuim bani pe ţepe, răutate, făcătură. Nu cred că se bagă nimeni să ne scape.
Nu pot să răspund la un interviu, mă ustură toate oasele, ochii şi nu trebuie să plâng sau să râd pt că o să îmi fie şi mai rău de oboseală.
data 18 septembrie 2009, 17:32
subiect E nenorocire, ce au oare de gând?
A oprit pe pod în faţa casei o maşină neagră în care era doar şoferul. S-a îndreptat spre casa moldoveanului cu nişte foi. Din primul moment, moldoveanul a început într-un fel de groază parcă să se dea foarte bine cu omul ăsta puternic, dubios, tucuiriu şi adunându-şi forţele, căci făcea eforturi psihice mari, tot spunea de mine şi repeta: “E bolnavă, e bolnavă, e nebună, e bolnavă, e bolnavă, dar cu gravitate spunea cuvintele. Se plănuieşte ceva. Eu vreau să o duc la azil pe mam mea, pt că nu face nimeni focul şi nu găteşte nimeni iar eu abia mă descurc să mă îngrijesc singură. Îţi dai seama că au interceptat tot ce am vorbit cu tine. Cine ştie ce vor animalele să mai facă de acum încolo cu viaţa mea şi a ei. Te rog nu mă lăsa. Mi-e frică. Au distrus-o ei pe ea, dar ororile au de gând ceva cu mine. Nu mă lăsa.
Se tranzactionează viaţa mea la un nivel mai înalt decât tot ce am citit eu despre oameni torturaţi din America şi din România. După ce au cheltuit enorm să mă distrugă cine ştie ce au de fapt de gând. Nu mă lăsa. Te rog nu mă lăsa. Ei ştiu ce ai scris tu în ziare. Cine ştie ce ai activat tu, spre binele meu şi i-a deranjat. După cât am fost ţinută în tortură, în suferinţe groaznice fără pauză, cine ştie ce măsuri îşi iau să nu te creadă şi să nu mă creadă nimeni. Cine ştie ce vor de fapt după ce m-au distrus în ultimul hal. Nu mă lăsa.
Cu o asemenea tehnologie nu se poate să nu mă facă praf, mama este distrusă şi ei dau în ea de parcă ar fi din marmură şi nu ar fi om. Sunt atât de sălbatici, încât de azi îmi dau seama că pot să nu mai am mult. Te rog frumos când mai ai ocazia aprinde-mi o lumânare.
Nu prea sunt transportabilă, m-au torturat f. rău şi nici nu vreau în vre-un spital unde tot vor veni după mine şi mă vor chinui.
Dacă poţi, fă public cazul meu, nu te întrista dacă lumea este indiferentă.”
Ecaterina Nicorescu, 37 de ani, fostul domiciliu in:
Mun. Bucureşti Sec.1
Int. Gheorghe Vîlceanu nr.16
Stabilit resedinta în com. BRĂNIŞCA sat TÂRNĂVIŢA , str. Principală Nr. 9 jud. Hunedoara.
Daca Ecaterina ar fi singurul roman astfel chinuit, inca ar fi bine. Din nefericire situatia e mult mai grava. Odata ce am deschis subiectul, oamenii mi-au scris, iar marturiile lor similare si coerente nu lasa loc de dubii: nu ei si-au pierdut mintile, ci cei care ii tortureaza astfel.
Ce ne promite Dl. Maior noua tuturor, e clar:depistarea infractorilor si deferirea lor justitiei. Vedeti, nu este vorba doar de tehnica de interceptare ilegala, ci de ceva cu mult mai rau pentru bietii oameni deveniti subiecti ai bestiilor dezlantuite: arme sofisticate care folosesc energie directionata. Motivele pentru care ei sunt astfel torturati sunt uneori simplu de inteles desi absolut ne-justificabile (incomozi dpv politic, averi de obtinut prin eliminarea mostenitorului de drept, etc.), iar alteori de-a dreptul imposibil: de ce este distrusa viata unor femei care nici macar nu au facut politica o zi in viata lor?
Sau dupa cum imi scriu altii, ei au fost pur-si-simplu “preluati”, dupa ce parintii lor au fost astfel hartuiti si chiar omorati intr-un final. Sa fie oare pentru antrenamentul nemernicilor proaspat recrutati in bandele civile? Un alt raspuns nu pot sa imi imaginez.

Ii asigur ca acestea nu vor putea fi categorisite ca si deranj mintal: de regula, victimele sunt oameni cu un spirit vivace, mai inteligenti decat media, unii a caror marturie logica, credibila, asezata, nu poate fi catalogata ca ceea ce si-ar dori tortionarii lor. De fapt cateva state americane, chiar au legiferat acest gen de crime, pedepsindu-le cu pana la 25 de ani de inchisoare. Nu suntem in America stiu, dar teroarea e teroare, crima e crima, iar faptasii pot si trebuiesc pedepsiti, intr-un fel sau altul, chiar daca legea noastra nu se ridica inca la nivelul celei americane.
Ma astept ca cineva care vorbeste atat de elocvent despre drepturile omului si care intelege ca serviciul in fruntea caruia se afla trebuie sa serveasca intr-un final cetateanul roman, va intreprinde si demersurile necesare pentru starpirea crimei organizate indreptate intr-un fel atat de ticalos, malevolent si sadic, impotriva cetatenilor Romaniei. „
 


Lasă un răspuns

