PASI PE NISIP…

image

Am avut un vis în noaptea de Crăciun .Mergeam pe o plajă, iar Dumnezeu păşea alături de mine paşii ni se imprimau pe nisip ăsând o urmă dublă una era a mea, cealaltă a Lui Atunci mi-a trecut prin minte ideea că fiecare din paşii noştri reprezentau o zi din viaţa mea M-am oprit ca să privesc în urmă. Şi am revăzut toţi paşi care se pierdeau în depărtare Dar am observat că, în unele locuri în loc de două urme nu mai era decât una singură… Am revăzut filmul vieţii mele Ce surpriză! Locurile în care nu se vedea decât o singură urmă corespundeau zilelor celor mai întunecate ale existenţei mele zile de nelinişte şi de rea-voinţă zile de egoism sau de proastă dispoziţie zile de încercări şi de îndoială zile de nesuportat… Zile în care eu fusesem de nesuportat Şi atunci, întorcându-mă spre Domnul am îndrăznit să-I reproşez Totuşi, ne-ai promis că vei fi cu noi în toate zilele De ce nu Ţi-ai ţinut promisiunea? De ce m-ai lăsat singur în cele mai grele momente din viaţă în zilele când aveam cea mai mare nevoie de Tine? Iar Domnul mi-a răspuns: Dragul meu, zilele pentru care n-ai văzut decât o singură urmă de paşi pe nisip sunt zilele în care te-am purtat pe braţe…

Imi place foarte mult aceasta poezie – am si cartea care a fost scrisa despre acesta poezie Autorul ei este Margare Fishback Powers- si nu Ademar Baross (poet brazilian) A scris poezia in 1964 – in original Footprints Ea a scris poezia dupa o criza in viata ei – cateva exemplare a impartit la prieteni Dupa cativa ani a vazut poezia publicata sub alt nume A purtat procese cu acel autor, dar nu a putut sa dovedeasca dupa mai multi ani a gasit manuscrisul si astfel a demonstrat adevarul.

Acest articol a fost publicat în CUVANTUL și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

