Femeia zilelor actuale si viitor…

image

Nu imi caut o femeie care sa fie menajera, dar cand ea nu face ce fac eu pentru ea, nu are decat sa stea singura

Sunt cateva lucruri pe care nu le inteleg. Femeile se plang o gramada de spalatul vaselor, spalatul hainelor etc. Eu, barbat, stau singur. Imi spal, imi gatesc, am grija de lucruri. Uneori e dezordine in casa, dar eu am facut-o, eu o curat ca ea are mainile sensibile (nu ma deranjaza). Eu car ca un magar toate cumparaturile. Urma sa mergem undeva trebuia calcata o camasa. M-am apucat si mi-a lua ceva vreme; ce mi s-a parut frustrant este ca ea a vazut ca ma chinui dar nu a zis: „hai sa te ajut, calc eu” (desi eu as fi ajutat- o daca o vedeam ca se chinuie cu ceva).  Mi-am calcat camasa si am tacut din gura Iarasi ce m-a surprins in text: „spalarea lenjeriei intime a celuilalt e primul pas spre moartea pasiunii” Dar spalati chilotii sau ciorapii aia cu mana? Ii frecati la rau? Apasati pe un buton. Cel care umple masina, apasa pe buton si pace buna; chiar nu inteleg drama asta vad cea mai mica dovada de altruism din partea ei, imi zic: nu mai bine stateam eu singur? Nu imi caut o femeie care sa fie menajera, dar cand ea nu face ce fac eu pentru ea, nu calca (de doua trei ori pe an) o camasa si face o tragedie ca trebuie sa apese pe butonul masinii de spalat, nu are decat sa stea singura.. Si inca ceva: mai sunt femei care au mici probleme ca tre’ sa arunce in masina de spalat chilotii lui, dar si mai multe intra in depresii mai grave ca au 35 de ani si sunt singure. Cum eu nu m-am adaptat vietii de cuplu, prefer sa stau singur; mai putine batai de cap.

Comentariul meu

Asta e adevarul.Regret si eu ca m-am insurat.Sunt zilele de pe urma mai usor te mantuiesti singur decat in cuplu pentru ca multe din femei nu se compara cu femeile de alta data.Multe foarte multe habar n-au sa gateasca sa spele sa calce dar vor sa se marite.Cred ca majoritatea din barbati ca si mine am luat femeie ca sa nu curvim ca in rest iti macini nervi zilnic cu femeia zilei de azi.Inafara de teroarea grijei zilei de maine nu au altceva in cap.O femeie adevarata crestina care sa respecte barbatul greu gasesti.Tot raul in lume sta in faptul ca femeia nu mai este cea fost.Si femeia vrea sa fie mai presus de barbat si nu egala.Nu sunt misogin, spun numai ce am vazut si am inteles.Pacatul cel mai intalnit la femeia de azi este MANDRIA.

Acest articol a fost publicat în GINDURI SI FRAMANTARI și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Femeia zilelor actuale si viitor…

  1. les neiges d'antan zice:

    Asa, si cine-i de vina ca femeile cu adevarat crestine si jertfelnice raman singure, unele chiar cu traume sufletesti dupa ce au fost tratate cu neseriozitate si superficialitate de unii barbati imaturi? Oare nu barbatul alege? El daca nu are discernamant cand isi alege sotia si se uita la aspectul fizic mai mult, normal ca se perpetueaza aceasta situatie nedorita.

    • gerica64 zice:

      Raman singure din cauza mandriei.Sunt batute femeile pentru ca nu respecta barbati si in loc sa-i incurajeze la greu le arunca vorbe de ocara.Sunt si barbati rai dar o femeie inteleapta ii poate invarti pe degete daca o face cu blandete si fara sa-l umileasca si jicneasca.Sa vorbeasca mai putin si sa faca mai mult asta trebuie sa faca o femeie.Barbatul nu este un cos de gunoi unde sa arunci toate nenorocirile de cum intra pe usa.

      • les neiges d'antan zice:

        Ce-am spus eusi ce ati raspuns dvs. pai nu ma refeream la bataie, ci la faptul ca femeiel intr-adevar bune, raman singure, ca nu le ia nimeni. Si am spsu crestine si jertfelnice, deci e exclus sa faca tot ce atiinsirat acolo. Alea frumoase si smechere care s-au si aranjat probabil fac cum spuneti dvs.
        La revedere.

      • gerica64 zice:

        Nu vad ce legatura are frumusetea cu a fi sau nu o femeie care este placuta lui Dumnezeu si sotului ei.Este mult de vorbit pe tema asta.Un lucru e sigur Dumnzeu este cel ce ingaduie sa ne gasim sau nu perechea. Dar acum sunt vremurile de pe urma vine un razboi mondial dupa el o sa apara si antihristul cu pecetea lui cred ca este mai bine singur/a sa te mantuiesti.Vor fi dezbinari in familie din cauza peceti 666.

  2. Alina zice:

    Una e sa stai singur si sa-ti vezi de nevoile tale si alta e sa ai si copii, si servici si un sot care sa pretinda sa fie servit cum l-a invatat maica-sa acasa. Ca doar el are salariul cu cateva milioane mai mare. Asta reprezinta majoritatea casniciilor din Romania. Tinerele de acum s-au mai desteptat, dar din nefericire, nu in sensul cel bun. Si nici baietii nu stau mai bine.
    Cat despre respect, pana acum nu am intalnit o persoana care, tratata cu respect fiind, sa raspunda cu obraznicie. Celalalt este oglinda mea.

  3. Elena zice:

    eu cred ca adevarul este undeva la mijloc, sunt femei crestine care se sacrifica pentru familie (sot. copii) si in schimb nu numai ca nu sunt respectate/iubite dar toata munca lor din casa este privita cu prea multa usurinta ca si cum nu ar necesita efort fizic/psihic si timp (asta in situatia in care si ele au servici 10 ore/zi); si probabil sunt barbati crestini care sunt trup si suflet pentru familie dar nu sunt respectati/iubiti cu adevarat de sotiile lor. Acum sincer nu mi se pare corect sa spui „femeia zilelor actuale si viitor”; as avea sa-ti povestesc multe despre rude/prieteni (barbati) cunoscuti de mine care se comporta ca femeia descrisa de tine in cele de mai sus… problema noastra a tuturor este ca nu ne alegem perechea cerand sfatul lui Dumnezeu ci intram orbeste intr-o relatie care ni se pare noua potrivita……

    • gerica64 zice:

      In sfarsit o femeie care gandeste corect.Ai dreptate se vede ca esti o femeie crestina adevarata .Ferice de barbatul care te are ca sotie.Dar ca tine sunt putine asta este tragedia.

  4. Elena zice:

    eiiii, acum pt ca ai spus ca gandesc „corect” hai sa-ti spun cum stau lucrurile cu spalatul rufelor 🙂 in primul rand ai responsabilitatea sa tii minte ca trebuie sa speli rufe, apoi separi rufele pe culori, apesi pe buton, esti pe faza cand s-a oprit masina si le pui pe sarma; esti pe faza cand s-au uscat si le iei de pe sarma iar apoi le calci si le impaturesti punandu-le in sifonier…deci nu doar „apesi pe buton” 🙂 si in afara de spalatul rufelor sunt inca 1000 de lucruri pe care le faci intr-o casa, asta dupa ce te intorci de la servici 🙂 si ghici cui ii revine responsabilitatea celor 1001 de lucruri din casa? femeii bineinteles! iar barbatul, din cate am vazut/trait eu are cateva responsabilitati (asta daca reusesti sa te impui 🙂 ), si anume: duce gunoiul, te ajuta la cumparaturi (doar cu caratul, nu cu vreo idee) si eventual sofeaza masina (daca are permis si masina ) …. (nu-ti spun cat starui pe langa el sa le faca si pe acestea ) o sa spui ca mai repara prin casa diferite lucruri…..gresit, majoritatea tinerilor nu au curaj sa schimbe un bec :)) incep sa cred ca e mai bine sa nu te casatoresti daca vrei sa ai vreo sansa la mantuire, mai ales ca, asa cum ai spus si tu, traim vremurile de pe urma.

    • gerica64 zice:

      Multe din rufe le spal eu am vrut sa-i usurez munca sotiei care spala mult pentru copil.Hainele de lucru le spal eu.Sa gateasca eu am invatat-o acum stie.Gatim amandoi dupa cum avem timpul disponibil.Daca ne certam se intampla din lucruri de nimic pentru ca diavolul aduce vrajba intre soti.Cand am luat-o de nevasta am jurat ca nu o bat E fata buna dar cate o data din mandrie feminina cauta cearta.Apare si la mine orgoliu barbatesc baga si dracu coada si incepe cearta.

Lasă un răspuns

