Numai impreuna vom reusi…

 

De multe ori mi-am zis ca nu o sa mai scriu nimic pe blog.Poate nu sunt prea talentat sa fac asta si exista si riscul ca alti sa-si rada de tine. Dar  daca vad ca cei inzestrati cu talent sau care au titlul de intelectuali nu fac nici un efort semnificativ, toate acestea la un loc  ma indeamna sa indaznesc.Asa ca incerc si eu omul simplu (cu toate riscurile aferente) sa scriu si sper sa nu aruncati cu oua sau ironi in mine. Oricum in viata trebuie sa depasesti teama de a avea eventuale esecuri sau nerealizari.Astazi voi incerca sa-mi expun parerea despre blogurile care au ca scop declarat trezirea la realitate, reactivarea constiintei adevarat crestine in duh ortodox si viziunea corecta asupra vremurilor pe care le traim precum si a celor care urmeaza.Sunt relativ numeroase aceste bloguri iar de curind am intrat si eu in aceasta comunitate.Trebuie insa sa remarc faptul ca au aparut diferente de gindire intre aceste bloguri.Daca antiecumenismul anti -Noua Ordine Mondiala si Globalizare le-au unit la inceput… problema cipurilor RFID biometrice si tendintele actuale de obligativitate ca noi sa luam acte de identitate pasapoarte carduri, de sanatate prevazute cu aceste cipuri,au facut ca blogurile sa se desparta. Unele bloguri cele mai cunoscute fiind „Razboi Intru cuvant”
„Pustnicul Digital” dar si altele (in general cele apropiate de ideologia actuala a Biserici Ortodoxe privind cipurile) si de cealalta parte bloguri care indeamna la refuzare hotarata a cipurilor din orice act ca fiind premergatoare pecetii finale 666 si mentionate in apocalipsa.In fruntea acestor bloguri se afla „Saccsiv” si „Apologeticum” si aici fac o paranteza blogurile mele Santinela, Acvila 3 si Veghetorul  sunt pe aceasi directie cu acestia doi.Spre deosebire de cei de la „Razboi intru cuvint”care m-au facut cu ou si cu otet(pentru ca am pus pe blogul meu un articol de la ei ) Saccsiv are o cu totul alta mentalitate si sprijina blogurile aflate la inceput de drum.A inteles ca este o lupta comuna pentru acelasi tel si pentru aceasi credinta ortodoxa , inteleasa asa cum trebuie.Blogurile care spun ca nu este nimic rau daca luam cipurile fac asta pentru ca ori ei deja au aceste acte… s-au le este frica ca daca nu le vor lua ei pierd anumite lucruri de care sunt legati.Familie, serviciu,locuinte,libertatea si un trai linistit..Noi cei care refuzam cipul biometric suntem dispusi sa pierdem toate acestea pentru a nu ne lepada de Hristos.Suntem constienti ca se vor face presiuni si vom fii declarati poate  nebuni s-au fanatici.La fel toti care vor avea curajul sa refuze aceste mijloace de control si evidenta a populatiei.Daca le vom primi pe acestea si urmatoarele care vor veni (inplantate, inscriptionate cu laser ori nanotehnologie) mai usor ne vom lasa amagiti de sistem.Sistemul acesta antihristic ne obisnuieste cu otravirea treptata: la inceput un cod de bare pe urma o cartela magnetica,apoi un card cu cip si tot asa incet incet fara graba ne va lega fara sa sesizam.Trebuie sa acceptan sacrificiul… nu este loc de compromisuri in marturisirea credintei si a Domnului Iisus Hristos.Bloggeri cunoscuti sa continue sa ajute pe cei incepatori.Trebuie sa ocupam cat mai mult spatiul internetului pentru ca toti sa afle adevarul despre ecumenism,Noua Ordine Mondiala,pecetea antihristica,Planurile Illuminati si a Ocultei mondiale, oameni din umbra detinatori puteri si a intregii bogatli a pamantului.Dumnezeu sa ne ajute, in aceasta lupta pe care o ducem si sa avem speranta ca cea ce facem nu este in zadar.

Acest articol a fost publicat în GINDURI SI FRAMANTARI și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Numai impreuna vom reusi…

  1. cherie zice:

    Frumos spus, numai ca nu dovediti iubire, si eu sunt un ratatcit, caut sa ma regasesc, am invatat mult de tot de la voi, dar sunteti o casta, un club inchis, ceva ca francmasoneria….nu vreau sa jignesc,,, citesc saacsiv…de la deschidere…dar am intrebari, le-am pus, nu lui saacsiv ci postacilor…si am fost tratat cu pumn in nas..acum…unii postaci nu mai sunt…eu tot la spam raman…no pb, nu te supara, scriu la tine asa, ca refulare, nu vreau si nici nu-mi doresc sa-mi ste lumea nedumeririle, pt asta ma rog…si raspunsurile vin. Am 48 de ani, ma staradui sa fiu un cat mai bun crestin, scriu rar , si la el la fel, la saacsiv…nu ma doare faptul ca-s ignorat, ci doar ca greseste..uneori….Iertare. Doamne Ajuta

    • gerik64 zice:

      Frate la mine poti vorbi orice.Eu nu banez decat daca cineva huleste pe Dumnezeu si pe Maica Domnului pe mine daca ma injura nu ma supar.

    • gerik64 zice:

      Nu este o casta inchisa ortodoxia.Noi oameni gresim.Pentru ca avem temperamente diferite.Eu nu alung pe nimeni nu asa se dovedeste adevarul.Trebuie sa lasi omul sa vada sa gindeasca si daca crede ca este o cale buna sa mearga pe ea.Duhul ortodoxiei e blind si intelegator aza este si Dumnezeu.Ne asteapta sa venim la el dar pe calea cea dreapta.Dumnezeu stie ca suntem slabi asa ca multe ne trece cu vederea.Scrie frate pe blog daca nu ne deschidem inimile nu putem sa ne sfatuim unul cu altul cum este mai bine pentru noi.

  2. cherie zice:

    Multumesc mult pentru raspuns, si iarta calificativul de casta….asa m-am simtit, un prost, cu intrebari in gura, si nu dumirit…izolat
    Am gresit

  3. cherie zice:

    Iar de vorbit orice…nuuu, ADEVARUL e numai unul…si il stim toti….numa ca nu-l prea urmam. din pacate….de oameni suntem. DAR …eu unul il marturisesc

  4. cherie zice:

    Daca ai fi amabil, si ai avea timp, chiar as dori sa-mi lamuresti greselile mele, numai daca poti,multumesc, Viorel Popescu

  5. cherie zice:

    Stiu ca ai mult de lucru, te citesc si pe tine in fiecare zi, sa-ti dea Dumnezeu sananate, si putere de munca in ce faci, ca faci bine,,,, viorel

  6. cherie zice:

    Ok, multam fain de intelegere….cand o fi sa simt nevoia sa intreb ceva…stiu ca am un raspuns. Dumnezeu se ne ocroteasca si sa ne ajute… Toate bune de la Slobozia, Ialomita

    • STOP RFID 666 zice:

      @cherie

      Frate scrie ce te doare. Si eu cred ca fratele saccsiv greseste uneori dar asta nu inseamna ca nu vrea binele tuturor. Toti suntem oameni si gresim. Trebuie sa invatam unul de la altul si sa ne completam reciproc.

Lasă un răspuns

